Majamarie

Gave til forlover

15 indlæg i dette emne

Hejsa

Hvor mange af jer køber en gave til forloveren? De af jer der køber en gave må meget gerne skrive hvilke opgaver jeres forlover har og selvfølgelig også hvad i har købt :kiss:

:kiss: Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke planer om at købe nogen gave til forloveren. Han har som sådan ikke nogen funktion andet end at han skal stå med ringene. Vi holder reception om eftermiddagen og tager ud og spiser med det nærmeste familie om aftenen og der bliver han inviteret med.

Hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et spørgsmål. Den gave til Toastmasteren, hvornår gir i den? Samme dag? Dagen efter? Efter middagen??

Vi skal jo sove på stedet, så vi forestiller os, at han får den dagen efter.

Overvejede at give ham den på dagen, men det kunne jeg slet ikke overskue.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Min kommende mands forlover er hans bror, men han skal samtidig være toastmaster, så han får en gave.

Min søster får også en gave, da hun er vores fotograf inden festen samt den der skal holde styr på gaverne.

Vi giver dem nogle gaver, de har ønsket sig tidligere, så vi ved det er noget de bliver glade for.

Gaverne får de dagen efter, da vi holder brunch for den nærmeste familie, som en slags afslutning inden vi tager 144 dage til Spanien samme dag.

Hilsen Helene

0

Del dette indlæg

Jeg regner ikke med at forloveren fåt gave - da han ikke skal så meget. Men alle dem der aktiv hjælper hele vejen - mine fantastiske brudepiger og vores toastmaster - får en lille opmærksomhed (vi tænker over en hyggelig aften i byen hvor vi inviterer dem ud at spise).

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner heller ikke med at give noget til forlover eller hvis vi skal ahe en tousemarster (staves)...

Min kommende's forlover er han eneste brormand.. Og han syntes i sig selv det er en glæde..

Og vi regner med dem som har en funktion til vores bryllup eller bare hjælper.. Dem invitere vi ud og spise eller laver noget rigtig godt med herhjemme.. Sådan gør man i min kærstes familie.. :blush:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vores forlover og hans kæreste som er brudepige får en gave. De får det luksus værelse som Hotelet (der hvor vi skal holde festen) har stillet til rådighed til os.

Vi skal ikke bruge værelset, da min kæreste har bestemt sig for at vores bryllupsnat skal være et andet sted

De ved godt at de får værelset, da det ville være dumt hvis de booked et værelse, når vi har gjort det

KH Sanne

0

Del dette indlæg

Carsten's forlover er hans lillebror, og han har ingen funktion udover at stå med ringene og ellers være der for carsten. Alligevel synes vi at han skulle have et eller andet...

Han eer ikke typen der er til slipsenåle og manchetknapper, og det skulle jo gerne være noget han blev rigtig glad for, så nu har vi inviteret ham og hans kæreste (som i øvrigt følger mig dagen op til) en tur i Bonbon-land :super:

De har aldrig været der, og har snakket om det de sidste par år...

De blev helt vilde med gaven, og vi skal afsted på søndag :bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer