bruden 1

Ska man ha toastmaster???

8 indlæg i dette emne

Er lige ved at lægge lidt en plan for selve brylluppet, og er nu nået til punktet Toastmaster!!! Kan man ikke godt komme igennem en bryllupsfest uden sådan én?? Har I nogle erfaringer fra fester med og uden toastmaster? Jeg synes bare, at det måske kan blive sådan lidt stift med én der nærmest STYRER festen!!

Hvad mener I?

Redigeret af bruden 1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vælger at have en toastmaster, men har i samme omgang valgt, at det ikke skal være på en stiv måde :)

Han skal bare sørge for, hvem der holder taler hvornår, så folk ikke lige pludselig klimper på glasset lige før deserten er ved at blive båret ud.

Men man kan vel godt klare sig uden, jeg tror bare ikke jeg ville gøre det :)

Sandie

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi har valgt en toastmaster for at få aftenen til at glide bedst muligt og de bryllupper jeg har været til har det været en kæmpe hjælp. Jeg synes det er vigitgt her at sige at pointen med en toastmaster jo IKKE er at han skal styre fetsen og være i centrum, men koordinere den og få aftenen til at glide så godt som muligt. Det er i mine øjne ihvertfald vigtigt at taler indslag o.l. er koordineret med maden så man ikke står med kolde varme retter og tjenere der river sig selv i håret af frustration :)

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi valgte at have en toastmaster til vores bryllup. Det var en rigtig god ide.

Så er der lidt styr op alle talerne, sangene og de indslag der ellers måtte komme den aften. :yeah:

Jeg kan kun anbefale at i får en toastmaster. Helst en som I er trykke ved og stoler på. Og helst gerne en som kan inproviserer lidt hvis det er.

Held og lykke med planlægningen.

Knus Nillemusen :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Emnet har været op før - og mange har valgt toastmaster for at undgå maridt at der kommer alt mulige taler under middagen og at de varer en evighed, så at maden bliver koldt. Så kan man måske ikke nå brudevalsen hvis det går rigtig galt.

Vi har derfor også valgt toastmaster for at lave aftaler med køkken og gæster hvornår deres indslag er bedst. Dermed styrer han jo ikke festen - men holder orden på forløbet.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Vi kunne ikke have undværet en toastmaster med alle de sange og taler, så ejg ville ikke spare der, og det behøves jo ikke være noget man skal bruge mange kræfter på...Bare spørg en af jeres venner på forhånd og så lige i velkomsten præsentere ham for selskabet, så de ved hvem de lige skal gå til.

Cam illa

0

Del dette indlæg

Vi var til et bryllup, hvor der ikke var toastmaster. Det resulterede i, at folk slog på glassene lige efter hinanden, så sange og taler kom lige i rap (der var max. 1 minut mellem hvert indslag). Derfor bruger vi altså en toastmaster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer