Guest Krak

Hvorfor.....

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Meget svært at svare på.

At vi gifter os lige nu er dog primært fordi vi har fået barn sammen, og ønsker at sikre hinanden og barn bedst muligt. Skal lige siges at den lille var planlagt, så det er ikke bare en nødløsning, men fordi vi ønsker hinanden resten af livet. Og selv om vi måske aldrig var blevet forældre så var ville vi helt sikkert blive gift en dag, men havde sikkert bare ventet et par år.

Susanne

0

Del dette indlæg

Det er et noget alvorligt spørgsmål på en meget meget varm dag :)

.. men vil nu gerne give mit besyv alligevel ..

1) Jeg elsker at være ved Lars side, og på denne måde kan jeg være det resten af livet som hans hustru! (det kunne jeg også inden, men papir og ring betyder noget for os)

2) Skulle Lars og jeg ønske børn, så har hans firma krævet, at vi ægter os med pagt hertil - hvilket jeg IKKE havde noget imod. Selvfølgelig skal Lars og hans broder sikre sit firma, så ikke en eller anden tøs med 16-toget render med hele molivitten

3) Fra 1. dag vi så hinanden har vi vidst, at vi vil være rette ægtefolk at være .. det er kærlighedens dag, som vi selvfølgelig ikke vil være foruden ..

4) I forholdet til fremtiden betyder ægteskabet og pagten vi har indgået, at jeg bliver sikret i forholdet til hus og børn, såfremt noget forfærdeligt (hvilket vi IKKE håber) skulle ske med elskede Lars

5) Mest af alt gifter jeg mig med Lars, fordi jeg ønsker at han bliver vidne til det liv, som vi nu er igang med at leve SAMMEN :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt svært spørgsmål.. men vil blive besvaret på denne måde.... :)

1) Jeg elsker at være ved Peters side, menes med at jeg elsker at være sammen med ham i tykt og i tyndt .... medgang OG i modgang? :)

2) At vi stabler et godt og trykt hjem op for os og vores fælles børn ?

3) At vi begge viste at der var noget specielt imellem os ...som gør at vi elsker hianden højre og højre for hver dag der går ? :hjerte: :)

4) fordi det er den måde vi gir den ulitimative kærlighedserklæring til hianden. :mar:

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Som alle piger har jeg også drømt om den store dag..

Vi har valgt at gifte os efter 6 års samliv.. først og fremmest fordi vi elsker

hinanden, og lige så meget for at bevise dte overfor vores familie/ venner.

Udover er vi ufrivillig barnløse og hvis vi skal tænke på adoption så skal man jo

være gift i X antal år..

Knus Heidi

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg synes at det er et fint og ganske relevant spørgsmål :)

Vi bliver hovedsageligt gift fordi vi gerne vil tilbringe resten af livet sammen, men for os betyder det også noget at vi skal vies i kirken. Den religiøse velsignelse og det man lover hinanden i kirken er utroligt smukt og det synes vi at vi er parate til at love hinanden.

Varme sommerknus fra Maja

0

Del dette indlæg

Ja godt spørgsmål. Vi gifter os da vi er sikker på det er os to og det må hele verden gerne vide. For Peter og hans familie er den kirkelig vedsignelse meget vigtig (og gerne i den rigtig rækkefølge - først gift, så børn). Og så skal vores fremtid være sikkret.

Men kærlighed er nok den størreste grund.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

:mar:

Vi valgte at blive gift, pga at vi elsker hinanden meget højt.

Men også for at sikre hinanden og vores evt børn i fremtiden.

Jeg ville ikke kunne se mig selv uden Brian ved min side. Så det var det mest naturlige for os af gøre.

Så jeg vil sige at vi blev gift pga vores kærlighed til hinanden.

Nillemusen :):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VI vælger at blive gift, fordi vores kærlighed til hinanden er så stor, at vi tror på vi er hinandens enste ene. Og når man elsker den anden så højt, vil man også sikre hinanden.

At give sit JA i kirken, betyder nok mest for mig, da jeg er den mest troende af os. Ikke fordi jeg tror på alt fra Bibelen, men for mig må der bare være mere mellem himmel og jord.

0

Del dette indlæg

Jeg synes at det er et svært spørgsmål at svare på.

Vi gøre det som alle andre fordi vi elsker hinanden, og gerne vil være sammen for altid.

Der ud over er det den ultimative kærlighedserklæring til et andet menneske, og det er vi parate til at give hinanden.

Det at vi sikre hinanden i forhold til hus, børn osv. har været med i overvejelserne, men ikke den store betydning lige nu, da vi ikke har nogle af delene

0

Del dette indlæg

At vi gifter os nu .... er fordi vi elsker hinanden og ikke kan leve uden hinanden.

Der er intet økonomisk i det og vi havde før sikret os sådan at den anden kunne leve vidre i hus .

Selve brylluppet er en fælles drøm vi har haft hver for sig siden vi var børn... og vi har for hver dag der er gået, i de 4 år vi har kendt hinanden ,blevet mere og mere sikre på denne beslutning er den eneste rigtige...

Altså at erklære hinanden kærligheden foran de mennesker der nu engang står vores hjerter nær. Og gi hinanden de største gaver nemlig hinanden på papiret, i ringen og navnet...... vi blir nemlig familien Krarup. :loveboard:

:bearhug: Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var da et godt spørgsmål!

Vi gifter os, fordi vi nu er nået til det punkt, hvor vi gerne vil sikre hinanden, bedst muligt, og helst inden vi får børn. Og så vil vi ligesom Polka, gerne vise omverdenen, hvor meget vi elsker hinanden.

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg

uhh stort men relevant spørgsmål.

Vi gifter os fordi vi elsker hinanden og gerne vil vise verden at vi elsker hinanden og foran familie og venner love evigt troskab. For mit eget vedkommende (kan ikke så godt svare på Eriks vegne jo :bearhug: ) handler det også om at nu bliver jeg hans fuldt og helt. :hearts: At jeg officielt er hans og ingen umiddelbart kan tage det fra mig.

Derudover er der jo også fornuftsgrunden børn, men da han friede inden jeg var gravid er det ikke hovedårsagen. Jeg kan ikke forestille mig et liv uden ham, at blive gift er derfor helt naturligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer