Bryllupsmusen

Fup-polterabend

21 indlæg i dette emne

Igår skulle min veninde og hendes mand komme og spise hos os. Han er vores toastmaster, så vi skulle lige have nogle detaljer på plads ang. middagen osv. Kl. 19 kommer de, og jeg går ud og tager imod. Min veninde er iført ridebukser, og løber ud af bilen med en pose i hånden og siger "så er det ind og klæde om, NU, de andre kommer lige om lidt" - min polterabend var begyndt. Jeg skulle have nogle ridebukser på og gammel skjorte. Så blev jeg bare helt vildt skuffet, for jeg ved, at der er mange, som er på ferie, som jeg rigtig gerne ville have med til mit polterabend, veninden siger "ja, det var svært at samle folk, SKYND dig nu". ØV, hvor jeg skuffet, og hvad kunne man lige nå til en polterabend kl.19. Veninden siger så, at vi har hele natten og jeg skal tage tandbørste med, gummistøvler og en jakke. Nicolai (min kæreste) begynder at tage billeder, og jeg havde lidt svært ved at smile, for jeg var virkelig skuffet, det var ikke sådan jeg havde regnet med, min polterabend skulle være, men jeg ville jo ikke gøre veninden ked af det, hun havde jo trods planlagt en masse for min skyld, så jeg gjorde, som man nu skal, når man bliver hentet til sin polterabend.

Da jeg havde fået tøjet på, siger hun så, " så kan du godt tage tøjet af igen, det var bare en joke!! :) Tror I lige jeg åndede lettede op, og så fik hun sgu lige en knuser :hug: for det var jo ret godt fundet på.

Så nu venter jeg stadig spændt på min rigtige polterabend :huh:

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Næste gang du ser din veninde, så hils lige fra mig, og sig, at det var helt igennem genialt.... Nu har hun dig jo egentlig lige hvor hun gerne vil have dig, for selvom de måske kommer til at røbe en lille smule om hvad der skal ske nu, så ved du jo ikke om du skal tro på det eller ej :):huh:

Skønt

:hug:

Sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, hun er en super veninde. :bearhug: Jeg har kendt hende hele livet, vi kan ikke huske, at vi ikke har kendt hinanden. Selvom vi aldrig har gået i skole sammen, studeret sammen, arbejdet sammen, har boet i hver vores land og i byer langt fra hinanden, så har vi altid holdt ved, og det er bare skøøøøøønt.

Jeg skal nok hilse hende fra jer og sige, at I var vilde med hendes påfund...

Gitte - som stadig venter på den rigtige polterabend :bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug::bearhug::bearhug:

Sjovt veninde - men så en kreativ hoved skal den rigtige polterabend nok blive godt.

Dejligt at tage dig så meget :) - det bliver sikker en oplevelse du ikke glemer så hurtig.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer