Fluff

Så blev det Fluff´s tur...

109 indlæg i dette emne

Ja, så blev det min tur i lørdags....

Vi skulle vies kl. 15.30. Min søster og niece sov hos mig og alle ungerne dagen før. Selvfølgelig kunne jeg ikke sove. Min yngste havde haft feber om fredagen, og havde derfor sovet 2 gange, så hun faldt i søvn kl. 23.... Det samme mede den ældste. Tror at hun kunne mærke at noget var under opsejlning... :bearhug:

Nå, men vi gik så i seng ved 12 tiden, og jeg faldt i søvn kl. 3..., vågnede kl. 6 og troede faktisk ikke at jeg kunne sove mere, men jeg faldt åbenbart i søvn igen.l Sov on and off til kl. 8.30, og for søåren da, hvor havde jeg det bare ikke godt. Min mand (!!!!!!!!!) havde sovet hos min mor, så vi spiste alle morgenmad sammen.... Jeg kunne ikke spise noget, men tvang et halvt rundstykke ned..

Min frisør (rigtig gode ven) kom ved 11 tiden, og han gik igang med at sætte hår på min svigermor og svigerinde... Bgefter startede han lige så stille med mig. Jeg fik mig en gibbernak, for ellers havde jeg kastet op.. -HAHA- Rystede som en sindsyg.. Derefter lagde min søster min make-up, og jeg var klar til at komme i tøjet.

Da kl. var omkring 14.15 begyndte jeg at give min søn tøj på. Han var SÅ nervøs. Han skulle jo være ringbærer... -HAHA- Og så gik der ellers ged i det hele... Jeg have købt alt mit undertøj det samme sted. Trusser med hofteholder i, hvis i forstår. Og min strømper var selvsiddende!!!!! Det hænger jo slet ikke sammen, så vi skulle have de der stropper af. Den sidste sad bare SÅ godt fast, så det tog 5 min at få den af. Puha dada.... Så var det ellers bare med at få kjolen på. Og for at det ikke skal være løgn, så knækkede en af snorene til at binde mit skørt. I mellemtiden var min den yngste vågnet og skulle lige have noget mad og komme i tøjet.. Jeg siger til jer, TOTALT stress.. Husk på at være i god tid...

Nå, men det slutter ikke her.. Vi kunne ikke finde hendes ene sandal... Christ... Da vi endelig kom ud af døren var kl. 15.28 eller så....l.

Da vi så ankom til kirken i min ultra fede bil, var der stadig gæster ude foran, dem fra belgien. Jeg blev helt ude af den, for vi kunne jo for h****** ikke køre ind før de var væk. De gik bare ti-ta-di-da derud af.,, Grrrrr..... Så havde vores barnepige plus kæreste kørt ind på kirkens grund selvom de ikke måtte, men det kunne de jo ikke vide noget om. Så de måtte flytte deres biler for at vi kunne komme ind... Okay... Så da jeg gik ind i kirken var kl. 15.45!!!! Tror nok at min mand var ved at gøre noget i bukserne... :):bearhug::bearhug:

MEN, det slutter slet ikke her... Da han var ankommet i kirken, havde han glemt min brudebuket og børnenes.. Så han kørte med Warp 6 hjem til min mor for aqt hente dem. Min veninde havde set ham komme blæsende ned af gaden.. :griner:-http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Han havde faktisk drømt om præsist dette... Og så skete det.

Så stod jeg der, i våbenhuset, med rystende hænder og var lige ved at gå ind i

kirken uden min buket. Min onkel førte mig op, og så var der mine brudebørn..

Åhhh ja.., jeg glemte næsten også vores ringe. Var kommet ud at døre, og måtte vende om i mindre panik... Mit skiftetøj og noget at min mands morgengave blev herhjemme..... Tsk...

Derefter gik det bare så stærkt. Det er virkelig utroligt.. Kan ikke huske noget særligt fra den tur. vupti, så stod man der oppe ved alteret. Det tog længere tid at få mig på plads der, end turen derop.. -HAHA-

Så sang vi en salme, præstens tale, og så var det tid. Jeg sagde højt og tydeligt ja de to gange, og da så min søn skulle komme med ringene var det ved at gå galt igen, men på den sjove måde.. Jeg havde købt en ringpude, og den gav han bare til præsten..., så præsten fumlede rundt med den pude som skulle bindes op. Totalt forvirring. Vi måtte så hjælpe til og jeg fik så fat i min ring som jeg prøvede at give Philippe på, den passede jo selvfølgelig ikke..., så vi lavede lige en bytter, og så var den del overstået... Ud og have ris over det hele..

Puha, nu tror jeg at jeg holder en lille pause, og istedet viser de 5-6 billeder vi har fået af fotografen....

Sorry, det blev da vist en mindre roman, som ikke engang er havlvejss færdig.. I må bære over med mig. Det sker jo kun en gang, ikke???

post-6720-1122380800.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:Hold da op, hvor er i bare dejlige sammen, søjde. :bearhug:

Du ser bare så smuk ud - fed fritz, smuk buket, lovely kjole... :hearts: :hearts: :hearts:

Brudepiger og brudesvenden er simpelthen bare så yndige. :bearhug:

Jeres fotograf-billeder er tæske-lækre, og taget på den fede og specielle måde :)

Igen hjertelig tillykke !!! og jeg glæder mig meget til at høre mere om din skønne dag (selvom den startede lidt med panik)

Husk: Ingen fortælling er for lang.

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen... -HAHA--HAHA-:bearhug::bearhug: :band:

Nå, men for så at fortsætte lidt..

Vi fik så kastet ris over det hele. Min frisørven som stod ude i siden, kom til at tyrre en håndfuld ris lidt lukt ind i mine øre. Han havde det vildt dårligt men det var SÅ sjovt.

Efer at have sagt goddaw til alle, tog vi så ud og blev fotograferet (af min amatørfotograf, som nogle måske kan huske... :banned:

Men... Han klarede det bare så godt. Havde nogle gode ideer osv. Jeg har lige været nede og hente en cd med 1367 billeder på. Han har så ikke behandlet dem eller noget endnu, men jeg glæder mig til at se dem igen...

For at gøre en lang historie kort hvad det angår, tror vi fik taget en masse gode billeder. Vi gjorde det i 2 omgange, da vores de mindste var trætte og sultne, så barnepigen tog dem med på McD og vi kørte et andet sted hen. Vi nåede faktisk at drikke en hel flaske champagne på turen.. -HAHA-

Så skete der ikke flere "uheld" den aften, bortset fra en lidt uheldig tale fra min veninde..... Hun skulle nok bare have ladet være med at tale, kender i det?

Maden var fantastisk, udover al forventning... Sangene var fantastiske, min mor havde fået lavet en specielt til os, og en anden veninde havde denne helot vildt sjove sang, hvor vi skulle vifte med flag, puste ballloner op og baldre dem, og op på stolene og synge. Der kom godt nok gang i Belgierne herefter. De singler fra Belgien besluttede sig for at de da godt nok måtte finde sig en dansk pige, så de kunne holde et bryllup på dansk maner. Det var bare så morsomt. I starten tænkte de nok bare, hold da op mand - de er jo sindsyge her i DK, men efter et stk tid var det bl.a dem der først stod klar når Philippe forlod bordet.. Hahaha...

Vi havde jo hyret Diskobil med pianist, og det var bare SÅ GODT.... Jeg havde bedt om at starte festen med You´ll never walk alone med Gary and the Pacemakers, Liverpools slagsang. Jeg bedte om dette, tror det var torsdag aften, og det var bare ingen problem. Der blev spillet hvad folk bedte om, heriblandt også noget beligisk (eller var det tysk???) musik hvor beligerne gik fuldstændigt amok, og dansede rundt over det hele i en lang slange, hvis i forstår. Det var bare så godt det hele... Tusind tak Diskobil/Bent..... :griner:- :band: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :band: :band:

Nå, jeg må hellere lave noget mad til mine børn. De hyler nu...

Flere billeder senere, samt afslutningen på min roman...

:bearhug::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer