Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ååååår HVAD!!?! Hvor er du dog kommet langt! Og så gennemført du er :bearhug:

Hvis du ikke følger rådet med at spraymale foliebakkerne til fyrfadslys kan du måske lave lys i strandskaller. Bare tag vægerne inkl. fod fra fyrfadslys, sætte dem i vaskede strandskaller og så smelte stearinen/parafinen og hælde over. Finito! Ligner en milion :-)

Ellers få fat i en lokal lysestøber og få lavet nogle små bloklys. 1 duftlys pr. gæst vil slå eventuelle parfumeallergikere om/ihjel - og tage hele fornøjelsen af dejlig mad og vin fra de øvrige gæster :banned:

0

Del dette indlæg

Hej du,

Hvor er det fede bordkort - du er vist meget kreativ, kender ikke mange, der kan tegne en elefant med en brænder!! :bearhug: ....eller faktisk i det hele taget!

Mht til lysene, så er du nok nødt til at finde på et eller andet for at lysene ikke løber vildt ud og sætter ekstra - og på en helt uventet måde - fut i festen! :( Men lad høre, hvad du finder på!

:(

Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super søde bordkort. Det med lysene - ja jeg ville også lige overveje brandfaren... lysene kan jo blive varme i bunden - og på en træskive....så får du muligvis "duftlys" på en lidt anden måde end tiltænkt... hvad med et blomsterhoved i stedet for?

kh kirke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Mht til lysene, så er du nok nødt til at finde på et eller andet for at lysene ikke løber vildt ud og sætter ekstra - og på en helt uventet måde - fut i festen!

Det med lysene - ja jeg ville også lige overveje brandfaren... lysene kan jo blive varme i bunden - og på en træskive....så får du muligvis "duftlys" på en lidt anden måde end tiltænkt

Lysene bliver vel ikke varme i bunden hvis ikke det er fyrfadslys - og de derfor ikke står i en metalbakke???

Og tror I ikke at folk måske også selv holder en lille smule øje med deres lys? Der sidder jo 8 ved bordet - og de kan jo se hele bordet alle sammen.

Desuden skal der altså noget til at sætte fut i en træskive; den er hård og vender den "uindbydende side" opad...

Man kan jo i øvrigt også få "selvslukkende" lys ;) Jeg må lige undersøge om de kan fås i den størrelse jeg leder efter!

Og så i øvrigt prøve ( i "kontrolleret miljø" :bearhug: ) at lade nogle almindelige små bloklys brænde helt ud - og så se hvordan lys/træskive "reagerer".

Men godt tænkt piger - der er jo ingen af os der synes en brandsluknings-"øvelse" behøver være en del af festen!!! :(

0

Del dette indlæg

NÅ! *s*

Lysten begynder så småt at komme tilbage, - selvom jeg stadig ikke har behov for de store projekter eller kan svinge mig op til desideret begejstring.

Men jeg tager jo bare tingene én og én - og giver mig selv den tid der skal til.

J er klar over, at når vi når hen til vores "interne deadline" - den dag hvor vi gør status over, om vi virkelig stadig vil det her med hele hjertet, så er der kun godt og vel 2 måneder til dagen. Hvis det stadig er det vi vil, så har han meldt klart ud om, at så hjælper han mig alt det han kan - så vi kan få festen i hus!!!

Ellers så går min tid jo med job og føl - og en hulens masse hunde her i ferie-højsæsonen...... :biggrin: Ingen brok fra mig.

Jo - måske lige over at jeg er kommet så langt bagud i jeres tråde. Men det må jeg samle lidt op undervejs - eller ganske enkelt lade ligge, for jeg kan altså godt mærke jeg ikke er på 100% bridezilla endnu!

*kram* til alle jer der har støttet mig. Jeg har skrevet det før og gør det GERNE igen; I er elskelige og jeres støtte betyder langt mere end både I og andre ved!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tark tark :biggrin:

Vi var hos terapeuten igen her i dag. Det koster "blod, sved og tårer" men det er det rene vand imod hvad vi gik igennem før.

Jeg tror specielt J får en masse ud af det; det begynder at gå op for ham, at der måske er noget om at han reagerer gamle ting ud på mig - og han begynder at komme i lidt dybere kontakt med sig selv (læs; de steder hvor det gør nas!) men det gør blot mine følelser varmere for ham. Han bliver på en måde mere "menneskelig" uden at blive mindre "mand", hvis I kan følge mig!?

Fredag står den så på 2. kjoleprøvning - og min "yndlings assisterende assistent, Majken (alias Mini My), har endnu engang indvilliget i at fotografere (og denne gang HUSKER jeg lige mit kamera *tsk tsk*).

J kæmper med en kost for at gøre laden klar til at højtryksrense - og så skal der jo liiiige kalkes *host*

Jo jo... Vi er i gang igen! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg måtte bare lige ind og se om du havde svaret, og høre hvordan det videre gik, og kære dejlige Birgit, hvor er det bare skønt!

Den varme og kærlighed du føler for din mand igen, er så dejlig at høre om! I en verden hvor alting til tider synes umuligt og koldt, varmer det så meget at læse om et forhold hvor varmen blomstrer!

Det kommer til at koste megen blod, sved og tårer, men hvor er det fantastisk at se hvordan i kæmper for det, i stedet for bare at give op! Det respekterer jeg virkelig meget!

Held og lykke med det hele! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi "testede" vine havde vi utroligt svært ved at finde en hvidvin som vi kunne li' -HAHA-

Vi blev anbefalet en Sauvignon Blanc og et par Chardonnayer - men selvom vi efterhånden har været igennem 7-8 forskellige, har der ikke været noget vi selv var vilde med..................indtil i går :biggrin:

Lidt tilfældigt var jeg i den lille vinhandler i Give og han anbefalede mig en vin fra Australien. Gården ejes og vinen er produceret af et dansk par og da J, med sin familie som emigrerede, boede i Australien de første 4 år af sit liv er det i sig selv en sjov lille krølle.

Det vi faldt for i vinen er at den er utroligt blød (af en hvidvin) og ukompliceret - samtidig med at den både passede smadder godt til de nøddepanerede blæksprutter jeg lavede til forret og til den stegte makrel bagefter. Helt uhørt for os "pelsede" vi faktisk hele flasken :lol2:

Vinen hedder "Henley Park" og er en Chardonnay fra 2002. Pris i butikken 89,- men vi får den for 70,- :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak, for din dejlige hilsen i min tråd.

Jeg har jo selv været lidt fraværende efter brylluppet og har derfor ikke fået læset om dine/jeres problemer, men det er da dejligt at læse, at du/i er på vej op igen.

Håber du er ok, at du får lysten tilbage. Måske handler det også om, at man ikke kan bevare gejsten i så lang tid, også fordi, man ikke kan blive ved med, at finde ud af nye ting til brylluppet.

Millioner af :) og tanker

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer