Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Av :kiss: Det ser ellers godt ud, Trine!! Tark :kiss:

Jeg tror nu jeg foreløbig holder mig til mine dækkeservietter :hug: Men hvis det er håbløst er dét her bestemt løsningen ;)

Her er så forresten mit nyindkøbte BÅT-horn til toastmasteren. Det sir' "OOO'ink" - næsten ligesom et stædigt æsel :blush: Det skal nok blive et hit - og det blir' selvfølgelig pyntet til lejligheden :kiss:

post-14479-1154114847.jpg

0

Del dette indlæg

Håber stadig det står vel til hos jer Birgit? :kiss:

Hvor dejligt for jer, at I har haft en romantisk weekend sammen...det tror jeg faktisk, at alle burde gøre sådan op til.....hvorfor er jeg ikke selv kommet på den ide :hug: nå men...

Hvis jeg må komme med et lille pip i forbindelse med din borddækning, så tror jeg faktisk det vil tage sig bedre ud, hvis du vælger det store stykke på bordet end mange små dækservietter....tror det virker mere enkelt....det andet vil virke for rodet i mit hoved...

Du får jo andet pynt, der skal på bordet, og jeg tror man vil ligge mere mærke til det, hvis du har den store flade....

bare mit pip...

Svale :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, du ville sagtens kunne få bordet til at se sådan ud..... :blush:

Hvis du kigger på Trines billede, så kan du se, at det kun lige er spidserne af dugen der hænger ned over kanten, og det er fordi at den diagonallinie, der går fra spids til spids er længere end de 140 cm.

Her kommer lige lidt matematik:

Hvis du klipper et stykke stof i et kvadrat på 140x140 cm, så vil diagonal-linien fra spids til spids være 1,4142 x 140cm = 197,99 cm.

Hvis du lægger dugen på et bord der er 160 cm i diameter vil hver af spidserne hænge ca. 20 cm ned.

Jeg håber at det er forståeligt :kiss:

Stort :hug: fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Ups!! :blush: Og så skulle det vist være sat på plads at jeg IKKE er matematisk student :baa:

Jeg fik ellers en anden idé da jeg sad og rodede på nettet... Tror jeg er nødt til at lave en prøveopdækning - selvom det er lidt svært når det største runde bord jeg har, er et lille fint ét til 4 personer :hug:

Skal selvfølgelig nok sørge for foto-illustrationer ;)

0

Del dette indlæg

Iiiiih et fint båt horn.... Hva måtte du give for det??? synes det er flot, MEN... Det er jo ingen "lydkuffert" :blush::hug::kiss:

Angående bordene, så kan du jo netop se på bileldet at dugen ikke når ud til kanterne, kun spidserne der når ud over, og synes selv det ser brandgodt ud *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Ups!! :kiss: Og så skulle det vist være sat på plads at jeg IKKE er matematisk student :baa:

Jeg fik ellers en anden idé da jeg sad og rodede på nettet... Tror jeg er nødt til at lave en prøveopdækning - selvom det er lidt svært når det største runde bord jeg har, er et lille fint ét til 4 personer :kiss:

Skal selvfølgelig nok sørge for foto-illustrationer ;)

Det er jeg såmænd heller ikke..... jeg er elektroniktekniker og tæsker rundt i en masse matematik hver dag, så det er da kun rart at det også kan bruges til noget praktisk :kiss:

Men nu kan du da i hvert fald have den løsning med overvejelserne.

Det lyder som en rigtig god ide at lave nogle prøveopdækninger, og selvom det bord du har ikke er så stort kan det sagtens give et billede af hvordan de forskellige muligheder kommer til at tage sig ud.

Jeg venter spændt på billederne... :blush:

Stort :hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her i aften har vi haft besøg af Johns bror med kone og børn.

Amanda på 8 år skal være brudepige og vi havde egentlig sammen fundet en kjole til hende - men nu havde de så købt en anden i stedet som de ville vise mig.

Den er ret mørk creme (mørkere end den ser ud på billederne) og jeg tror helt ærligt den kommer til at se "beskidt-gul" ud ved siden af min med HVIDT og sølv og kold grøn som dominerende farver, men hvad pokker står man og siger til en pige der bare er helt oppe at køre af lykke over sin kjole?!!

Kunne bare ikke sige andet end "waaau - den er da perfekt, søde skat!!" :hug:

Og smuk, dét er hun - men ville være det også i en sort sæk med hul til hovede, arme og ben :blush:

post-14479-1154200695.jpg post-14479-1154200765.jpg

0

Del dette indlæg

Iiiiih et fint båt horn.... Hva måtte du give for det???

Jeg gav €2,99 - altså ca. DKK 28,- :blush:

Det er sq da billigt sluppet (pardon my french) Så skulle han sq da have haft en hel samling af dem *GG*

0

Del dette indlæg

Her i aften har vi haft besøg af Johns bror med kone og børn.

Amanda på 8 år skal være brudepige og vi havde egentlig sammen fundet en kjole til hende - men nu havde de så købt en anden i stedet som de ville vise mig.

Den er ret mørk creme (mørkere end den ser ud på billederne) og jeg tror helt ærligt den kommer til at se "beskidt-gul" ud ved siden af min med HVIDT og sølv og kold grøn som dominerende farver, men hvad pokker står man og siger til en pige der bare er helt oppe at køre af lykke over sin kjole?!!

Kunne bare ikke sige andet end "waaau - den er da perfekt, søde skat!!" :kiss:

Og smuk, dét er hun - men ville være det også i en sort sæk med hul til hovede, arme og ben :kiss:

post-14479-1154200695.jpg post-14479-1154200765.jpg

ÅRRRHHHHH...... hvor er hun bare lækker!!!!! :blush:

Du har ret i at farven er helt ovre i den anden ende af skalaen i forhold til din kjole, men mon ikke din brudebuket og hendes brudepigebuket og måske lidt blomster pynt i hendes hår binder tingene sammen på smukkeste vis?

:hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Birgit... -HAHA-

Det er en fin kjole din brudepige har fået der, men hvorfor pokker har hendes forældre købt en anden end den i havde fundet sammen? Det forstår jeg ikke helt... Jeg håber at i finder en løsning på farveforskellen så hun ikke ser "beskidt" ud i forhold til dig..

Knuz Mia http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Tror dine borde bliver så fine Birgit! Er helt vild med jeres naturlige tema! Og hvor er det en smuk lille prinsesse du har som brudepige!

Hvor må det også bare være svært at se prinsessen stråle af glæde over sin nye kjole og se hvor fin hun er, men samtidig også tænke WHAT! Det var ikke det vi aftalte!

Synes ærlig talt ikke at forældrene kan være det særlig bekendt! Men hun er nu smuk i kjolen, og som marianne siger, så kommer det hele nok til at hænge mere sammen når det fulde outfit er på plads! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Dejlig pige du skal have som brudepige, og selvom det ikke var den i aftalte så er hendes kjole da også vildt sød.

Jeg tror også at det store stykke på bordene vil virke bedre end de mange små (men det er jo selvfølgelig kun min mening -HAHA- )

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif Lone

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif -HAHA-

Ja hun er fin, din brudepige!

Men må spørger ligesom de andre om hvorfor har de købt en anden kjole?

Ja nu har vi ikke mange dage tilbage til at vi kan kalde os gifte fruer!

Det kommer til at gå hurtigt fra :butterfly: :butterfly: :butterfly: nu af!

0

Del dette indlæg

Helt klart fordi den var billigere (jeg havde ellers gjort meget klart at jeg ville betale halvdelen af de 900,- den anden kostede) OG så passede den første vi fandt, hvor den nye er 2 numre for stor. Konklusion >>> billigere (350,- i stedet for de 450,- de selv skulle betale) + flere år i brug!!

Det er nu ikke noget der kan bringe mit p** i kog, - men synes på en måde det er lidt synd for tøsen (hvem er det lige af os der gerne vil se beskidt ud??!). Og det gør det på en måde også lidt svært at købe kjoler til de andre 2 brudepiger; skal de nu være i kolde, støvede farver som jeg - eller i "gullige" der passer til Amanda??!

Men tøsen er bare DEJLIG -HAHA- Men er hun smuk i denne kjole, så var hun stadig 10 gange smukkere i den første http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

0

Del dette indlæg

Helt klart fordi den var billigere (jeg havde ellers gjort meget klart at jeg ville betale halvdelen af de 900,- den anden kostede) OG så passede den første vi fandt, hvor den nye er 2 numre for stor. Konklusion >>> billigere (350,- i stedet for de 450,- de selv skulle betale) + flere år i brug!!

Det er nu ikke noget der kan bringe mit p** i kog, - men synes på en måde det er lidt synd for tøsen (hvem er det lige af os der gerne vil se beskidt ud??!). Og det gør det på en måde også lidt svært at købe kjoler til de andre 2 brudepiger; skal de nu være i kolde, støvede farver som jeg - eller i "gullige" der passer til Amanda??!

Men tøsen er bare DEJLIG -HAHA- Men er hun smuk i denne kjole, så var hun stadig 10 gange smukkere i den første http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Ok!

Lidt af det jeg er bange for at min familie ville gøre!

Men jeg syntes at du skal holde dig til den anden kjole til de 2 andre!

Og det at forældrene ikke har snakket med dig først, får dig til at stå der og måske føle dig lidt klemt! Det er da ikke rart!

0

Del dette indlæg

Hej du dejlige diplomatiske dame :bearhug:

Tak for besøget! Får jeg snart noget med posten fra dig?

1) Jeg er vild med Jeres rå tema. Hessian hygger!

2) Hvad er problemet mht. servering? Er jeg fyret??! Og hvor mange flere behøver du? (tillad mig at omformulere; Hvor mange andre har du fat i?)

3) Det er stort, at du har inviteret din bror for din mors skyld. Du har et hjerte af guld :bearhug: Håber dælan-dytme, at han holder sig i skindet!

4) Prøv at lave kvadratiske "dækkeservietter". Kun lige store nok til tallerken og bestik. Ca. 30 x 30 cm inkl fryns. Så burde det kunne være der.

5) Hvis du mangler andet service - så send mig lige en mail. Jeg har service til et selskabslokale til at stå i kælderen. Det er altid godt at ha'...

Dejligt, at I havde en god tur til Rømø. Kæreste-ture er LÆKRE! Og mest af alt er jeg glad for, at terapien gav jer gnisten tilbage. Lykkelig forelskelse er bare SÅ vidunderligt livsbekræftende - ikke mindst, når der er arbejdet lidt for den. De fleste gi'r jo bare op og smækker med døren :bask: Sååååh - keep up the good work! Og send mig så det stykke papir og et forslag til en dato for næste møde :thumbsupsmileyanim:

Kæmpekram

Lotte A *med dårlig samvittighed over ikke at følge med på BKlar*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit

Hvor er din brudepige bare super sød, en skam med kjolen, jeg er nu sikker på at du finder en løsning, for du er bare så super kreativ.

De spande du har købt til flutes er bare for seje, hvor får du de ideer fra. Jeg ville aldrig have tænkt på dem til det formål.

Redigeret af Lonehotlips
0

Del dette indlæg

Hej søde Birgit :cheerleader3:

Så er Jullemor hvist ved at huske på, at jorden også stadig drejer rundt selvom man er ude og flyve lidt -HAHA--HAHA-

Hvor er det fedt, at invitationerne er færdige - og hvor er de altså bare blevet lækre. Kan godt li' de små blomster på dem - de er så søde :)

Brudepigekjolen - what the heck - hun er sq da bedårende - som du siger, ligyldigt hvad hun kommer i - det er jo heldigvis ikke det der er det vigtigste :bearhug:

Brormand -HAHA- Jaaa - hvad ska jeg sige..... Hende BÆÆÆRGIT har hvis det største hjerte af guld ;) :super: Jeg er bare glad for at høre I er kommet igennem krisen stærkere og med mere overskud :hug:

Spandende der er sq da for skægge.....du holder bondestilen - COOL!!!!!!!!!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Da vi havde bestilt Johns sæt tøj i Flensborg var vi lidt kede af at vi ikke kunne få det i noget lækkert tyndt koksgråt uldstof - men det kunne "kun" fås i noget sort stof ligesom det her - i "striber".....

post-14479-1155064190.jpg

Personligt var jeg mindre vild med det - men sådan blev det.........................................troede vi, lige indtil vi hentede hans jakkesæt og *taaadaaaaa* sættet var i den koksgrå uld!!

Well - det var jo godt nok - bortset fra at vi i mellemtiden har bestilt en vest til ham fra Panayotis.

Vesten skulle specialsyes (fordi han er blevet liiiige rigeligt rund :super: ) og laves i Italien.

I den tro at han skulle i en SORT jakke/buks blev vesten bestilt i grøn/sort stribet silke. Vi betalte 1600,- forud - og nu kan den ikke bruges til en sk**!! :griner:-

I stedet løber jeg nu fra butik til butik og leder efter en str. XXXXL herrevest i grå/sølv/hvid - og når jeg så tænker på hvilke LÆKRE stoffer vi kunne ha' fået hos Panayotis (men de kan ikke nå at sy en anden + vi ikke har råd til 2 x 1600,- da vi jo ikke får de andre tilbage) :baa: :baa: :baa:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer