Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

I går havde jeg foræret mig selv en "forkæledag" og tog til Århus for at blive vartet lidt op: Æv, en skuffelse! :baa:

Hos Helle Thorup havde jeg købt en pakke med ansigtsbehandling, retning af bryn + farve af bryn/vipper, en helkropsmassage og en mani- + pedicure.

Ansigtsbehandlinger laver de tip top - ingen fejl på dét :heart: og mine vipper blev også flot blåsorte. Men så stopper det sjove desværre også :biggrin:

Mine øjenbryn ligner skovsnegle (er stadig meget kraftige, men nu blot sortbrune), pedi- og manicure bestod af at file mine nyfilede negle og gi' dem lidt creme!! "Massagen" var det værste :biggrin: - den bestod nemlig af noget jeg ikke kunne finde ud af hvorvidt var kærtegn eller hemmelige besværgelser - og min stakkels ødelagte skulder, min ømme ryg og min fand**s hovedpine (efter min arbejdsskade) blev IKKE DET MINDSTE lindret :bask:

Der ud over, så snakkede hun non stop fra jeg kom til jeg gik (og jeg var der altså i 6 timer -HAHA- !!!) og jeg kunne bare ikke få mig selv til at be' hende om at holde sin kæft :heart:

Pris 1750,- >>> værdi maks. 1000,- -HAHA-

Morale: Ansigtsbehandlinger på en skønhedssalon - negle på en hånd-/fodsalon - massage hos min dejlige kæreste (snart mand ;))!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit

Jeg er ked af du har fået en sådan dårlig oplevelse :heart: , det er bare så svært at se hvad man går ind til, med mindre man har været der før.

Jeg får også selv en fuc...g hovedpine, hvis nogen prøver at massere mine meget hårde og spændte skuldre. Jeg har ladet mig fortælle, at det er affaldsstoffer der bliver frigivet, som så giver hovedpinen. Ikke at det hjælper dig nu.

Håber for dig at farven på brynene bliver lidt mere dæmpet inden på lørdag.

Glæder mig til at høre om din store dag, og se billeder af dig i din fine kjole.

-HAHA- Tove

0

Del dette indlæg

åh nej altså birgit, og dig der troede at du skulle forkæles. -HAHA-

det må godt nok have været noget skuffende for dig.

du får lige et :heart: herfra.

jeg tror også du skal holde dig til mandens massage, det må da alt andet lige være en del hyggeligere, og der har i da noget fælles at tale om. Jeg ville være blevet vanvittig hvis der var en der uafbrudt talte i 6 timer :bask: .

-HAHA- Birthe

0

Del dette indlæg

Hej Birgit.

Ej hvor er det en fin gæstebog I har fået.

Meget romantisk.

Din mand ser rigtig fin ud. Kan godt forstå du synes han er lækker... -HAHA-

Ej hvor må du have brugt lang tid på at lave cd'er...

Det er selvfølgelig dem som giver en god stemning så tiden er godt investeret...

:heart: Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆRESTE BIRGIT!!!

Jeg har jo ikke været så aktiv her i sommer, men jeg har dog holdt lidt øje med dig og da jeg skal på tur resten af denne uge, vil jeg allerede nu benytte lejligheden til at ønske dig et stort tillykke med dagen på lørdag. Jeg glæder mig meget til at komme herind igen og se dig som brud!! Jeg ved du bliver uafsindig smuk og jeg ved I får en fantastisk dag, og jeg vil blot ønske dig og John:

STORT TILLYKKE OG ALT MULIG HELD OG LYKKE I FREMTIDEN

-HAHA-:biggrin::):heart::heart:-HAHA-:biggrin: :yay:

:blink:(y):(

Redigeret af la Cour
0

Del dette indlæg

KÆRESTE BIRGIT!!!

Jeg har jo ikke været så aktiv her i sommer, men jeg har dog holdt lidt øje med dig og da jeg skal på tur resten af denne uge, vil jeg allerede nu benytte lejligheden til at ønske dig et stort tillykke med dagen på lørdag. Jeg glæder mig meget til at komme herind igen og se dig som brud!! Jeg ved du bliver uafsindig smuk og jeg ved I får en fantastisk dag, og jeg vil blot ønske dig og Jan:

tror du ikke Birgits kommende mand John bliver lidt ked af det -HAHA-

ej, Tillykke med brylluppet - jeg glæder mig som en sindsyg til at se billeder af dig i din smukke kjole :loveshower:

og æv at du havde en dårlig oplevelse ved Helle Thorup, jeg håber at skovsneglene er faldet lidt i farven..

:heart: Stine

0

Del dette indlæg

Kæreste Birgit -HAHA-

Lige et hurtigt godt råd fra en gammel rotte (eller snarere skovsnegl): Mine blege bryn tager også ALT for hurtigt farve. Derfor farver jeg dem altid selv.

Men man kan altså få dem en del lysere ved at bruge en skrubbecreme på selve brynet. LÆNGE -HAHA- Hvis ikke du har det, så kan du bruge lidt skurepulver eller tandpasta.

Det virker!!

Altså - jeg får helt ondt i maven over at det er nu du skal giftes. NEJ hvor jeg glæder mig til at se billeder og høre dine altid fantastiske kommentarer.....

Enig - du er også en af dem, jeg gerne ville have kendt IRL. Sådan noget kan man mærke....

Hvis ikke jeg kommer til computeren mere inden, må du have det mest fantastiske, eventyrlige, vilde, checkede, løsslupne, romantiske bryllup man kan forestille sig.

STORT :heart:

Ulla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Birgit!

Så er det lige om hjørnet! Det bliver så spændende! Hvor er din bordplan bare fin og kreativ, god ide med billederne!

Glæder mig meget til at se hvordan jeres dag er gået, jeg ønsker jer al held og lykke på Lørdag, i har virkelig fortjent en rigtig god dag! Du bliver så smuk i din fantastiske kjole!

Kæmpe store knus og kram herfra! :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal somend nok nå herind til og med fredag formiddag - men så kører jeg først til Give og skal ha' lavet mine extentions - og så til Århus hvor jeg overnatter.... Efter bryllupet kører vi direkte fra "det hemmelige hotel" til Sjælland og flyver fra Kastrup mandag morgen.

Vi er tilbage d. 24/9, så mandag d. 25/9 er jeg tilbage hér - forhåbentlig med de første billeder! ;)

Regner nu lige med at få smidt et par ind til jer før jeg stikker af fredag. Om ikke andet, så af laden som den ser ud når den er næsten færdigpyntet :heart:

0

Del dette indlæg

KÆRESTE BIRGIT!!!

Jeg har jo ikke været så aktiv her i sommer, men jeg har dog holdt lidt øje med dig og da jeg skal på tur resten af denne uge, vil jeg allerede nu benytte lejligheden til at ønske dig et stort tillykke med dagen på lørdag. Jeg glæder mig meget til at komme herind igen og se dig som brud!! Jeg ved du bliver uafsindig smuk og jeg ved I får en fantastisk dag, og jeg vil blot ønske dig og Jan:

tror du ikke Birgits kommende mand John bliver lidt ked af det -HAHA-

ej, Tillykke med brylluppet - jeg glæder mig som en sindsyg til at se billeder af dig i din smukke kjole :loveshower:

og æv at du havde en dårlig oplevelse ved Helle Thorup, jeg håber at skovsneglene er faldet lidt i farven..

:heart: Stine

-HAHA-:biggrin: Hov det var vist en sjuskefejl:):biggrin::) Beklager Birgit!

0

Del dette indlæg

Hej du

Det er sgu lidt vildt at det er SÅ tæt på at turen er kommet til dig. Vildt......

Hvordan var det nu det var med den bryllupsrejse ? Skulle I til Toscana eller hyr og hvem er det lige der flyver derned og hvornår ? :biggrin: *man er vel en nysgerrig nørd*

Jeg håber I får den mest fantastiske, fabelagtige, pragtfulde, vidunderlige, mindeværdige, festlige, dejlige, *to-die-for-og-jeg-glemmer-den-aldrig* bryllupsdag af dem alle.

:balloons:

Elle

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre fra dig Lise http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Og jo :balloons: Vi flyver med Sterling til Firenze tidligt mandag morgen - og så kører vi til vores lille lejede kærlighedsrede i Vinci, ca. 40 km. derfra. Jeg glæder mig!!! :balloons::biggrin::blush:

Lige lidt billeder fra laden, som lovet ;)

post-14479-1157696212.jpg

post-14479-1157696238.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer