Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

:bearhug::):denmarkflag:

Fine kjoler pigerne har fået!

Syntes altså ikke det er så slemt igen med den store!

Men den rosafarvet kjole er næste i samme farve som mine :balloon:

Er det kun mig der syntes at der mangler mange småting at samle op på nu?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal i øvrigt lige huske at reklamere med, at vi fik AFSINDIGT god service i "SOFIE" i Århus (Pustervig Torv) :bearhug: Hun var sød, optimistisk og ukuelig i sit forsøg på at gøre os tilfredse - og hun var lydhør overfor alle vores ønsker. Ikke mindst den stores ;)

Og ups :) Kom også til at "snacke" en lille ting selv; ved godt jeg ligner en...hmm....Sara siger "rocker", men tror den bliver FED med en hvid skjorte under og et par sorte gamasher :carrot:

Eller også er det MIG der mangler realitetssans hér??!! :bearhug:

:denmarkflag::balloon::bearhug:

post-14479-1155240491.jpg

0

Del dette indlæg

Ja jeg vil nu gerne være på tværs. Jeg kan også godt lide den lodrette løsning (til bordene altså :bearhug: ) Men Jeg synes nu den sidste løsning er den "sjoveste" Den ville jeg selv vælge. :)

Pigerne bliver da fiiine. :denmarkflag: Teenagere kan man ikke rykke ret langt med alligevel *GG*

Din egen kjole der - er da for cute!!! :bearhug: Kan godt se det rockede i den - men jeg synes den har en blanding. Det kommer jo an på hvad du sætter sammen med den :balloon:

0

Del dette indlæg

Er begyndt selv at lave bordplaner (men efter idé fra den svenske side som mange nok kender) og her er det første udkast til første bord:

post-14479-1155285381.jpg

Der kan ikke være billder af alle - men måske bare af "de vigtigste" - og så regner jeg med at planerne kan hænge i vognporten (hvor baren jo skal være), så folk kan gå rundt og kigge på dem imens vi får taget billeder og der er kaffe/kage :bearhug:

Alle bordene får navne - bare for sjov: "De fornemme", "De fantastiske" osv. og børnenes bord bliver "De bedste" ;)

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej :bearhug:

jeg synes at pigernes kjoler er flotte, og jeg synes heller ikke det er slemt med den store.

det er da en nice kjole du lige fandt til dig selv :balloon:

jeg er helt vild med din bordplan, den er da gennemført :) for det søde.

:denmarkflag: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Birgit!

Kan kun forestille mig hvilken horribel tur det har været for dig at shoppe med en teenager, det kan på ingen måde have været sjovt! Men resultatet blev da godt nok! Er helt vild med den lyserøde kjole som din mindste har på, for søren da hvor er hun da en bette cute en!

Og må man have lov til at citere Dick og Gay mht. din nye kjole - "For du for lækker lækker, lækker lækker lækker" :) Den er virkelig flot!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først: super flot gæstebog http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif det er efterhånden tæt på -HAHA-

der er mange forskellige forslag til hvad man kan skrive på første side, og det har været oppe og vende flere gange i bl.a. kreativt forum, prøve at søge på gæstebog, så skal du bare se :cheerleader3:

På den første side i vores gæstebog, satte vi dette digt ind:

vor bryllupsdag vi gerne mindes vil,

vi beder vore gæster om at hjælpe til.

De blanke sider nu gerne ufyldes må,

med hilsner fra alle, både store og små.

Men husk du kun på højre side skrive må,

på venstre skal dit portræt jo stå. :cheerleader3:

Vi sørgede så for at få taget et billede af hver enkel gæst, som så skal sættes ind på højre side ud fra de forskellige gæsters hilsner. Synes vores gæstebog, var en af de bedste ting ved brylluppet. brugte hele søndagen på at læse hilsner, og ikke mindst svæve på en lille sky http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

millioner af :cheerleader3: Louise

Redigeret af Misskjergaard
0

Del dette indlæg

jeg kan kun sige wa wa wrooooom om din kjole, som du kom til at snacke dig til, gid jeg havde sådan en talje http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:cheerleader3: Super sød gæstebog, gid jeg kendte nogen som kunne brodere øv øv

Kan også godt lide din tekst :cheerleader3: :carrot: :cheerleader3:

Mange knus Sarah

0

Del dette indlæg

Som nogen måske har set andetsteds, så er jeg rigtigt godt pi**** af i dag Postet billede; her til morgen kommer der en sms fra J's bror, at hans datter (med påhæng) melder fra godt 3 uger før bryllupet, af årsager som jeg ikke helt fik fat på – men som så vidt jeg ved hverken involverer begravelser eller andre brylluper.

Jeg kan nu starte FORFRA, med at lave bordplaner (som jo er møjsommeligt tegnede i Paint, hver og én!) - og i det hele taget begynde at spekulere over hvad i himmelsens navn jeg skal gøre med alle bordene, da antallet af gæster nu ikke kan gå op med vores 8-personers!!! :bask: :bask: :bask:

Jeg har VILDT MEGET lyst til at skrive til dem og brokke mig!!! :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På "positiv-siden" kan jeg så heldigvis fortælle at J's outfit nu er på plads, efter vi har fundet en anden vest til ham. Jakken er koksgrå og ikke sort - sorte er til gengæld Hugo Boss slipset og hans fede ECCO-halvstøvler ;)

Her er der billeder:

post-14479-1155712382.jpg

post-14479-1155712524.jpg

IIh altså :griner:- Jeg synes søreme jeg har en lækker kommende mand :blink:

PS: Han var lidt småsyg i går og synes ikke lige det var så sjovt at jeg ville ta' billeder - stakkels pus udsat for bridezilla http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/oops.gif

0

Del dette indlæg

I dag kommer der en hjemmefrisør som skal kigge på mit garn i forbindelse med at jeg gerne vil ha' lavet extentions til bryllupet; jeg planlægger det sådan, at jeg får det lavet fredag - og at han først ser mig i kirken dagen efter :griner:-

Jeg skal (efter hvad vi foreløbig har aftalt) gi' 2800,- men så er det hår der bliver sat på (m. keratin) også 60 cm. i længden og ikke 40 cm som normalt.

Skal lige høre om hun kan slås lidt ned i pris da hun ikke skal klippe håret til bagefter - det gør min søde "gamle" og meget dygtige frisør (JAN) i Århus senere samme eftermiddag http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Sys lige det blir' lidt spændende :yay:

0

Del dette indlæg

Lyder rigtig spændende med de extensions...

Og Ahamana hamana hamana hvor bliver han bare flot.. Man kan lige se ham for sig med et smil, det fine tøj og en lille bryst buket... Muhaaaaaaaaaa

0

Del dette indlæg

Hej Birgit,

Sikken en tråd du har fået bygget op.....har været den hele igennem, det tog godt nok lidt tid, men som jeg kan se...så ender det hele lykkeligt. :griner:-

Du/I har været meget igennem, men det er dejlig at se at stemningen er vendt, og at planlægning er i fuld gang.

Jeg er sikker på I får en fantastisk dag...du er jo ved at have styr på det hele. :super:

Glæder mig til at se en billeder fra den store dag.....så jeg følger med herfra...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif ()():o:bearhug::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faldt pladask for denne fine paraply, da jeg var i byen i går; synes den vil passe fint til min grønne kjole, det hvide tilbehør - og endda til mine ravsmykker (selvonm den så ikke kommer til at passe til buketten, som jeg har anmodet om bliver i lilla/hvide farver ;))

Der var et par ridser på håndtaget, så prisen blav sat ned fra 349,- til 199,- :griner:-

post-14479-1155730568.jpg

Nårh ja..... Altså hvis det overhovedet regner den dag, selvfølgelig *g*

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Faldt pladask for denne fine paraply, da jeg var i byen i går; synes den vil passe fint til min grønne kjole, det hvide tilbehør - og endda til mine ravsmykker (selvonm den så ikke kommer til at passe til buketten, som jeg har anmodet om bliver i lilla/hvide farver ;))

Der var et par ridser på håndtaget, så prisen blav sat ned fra 349,- til 199,- ()()

post-14479-1155730568.jpg

Det er da en rigtig flot paraply synes jeg :griner:- og en god pris også. :blink:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cowsleep.gif Lone

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare en fed paraply! Det er så fedt at kunne finde en der matcher ens outfit! Men vi krydser fingre for at du ikke for brug for den!

Mht. manden har Johnny Bravo (tegnefilm) et rigtig godt udtryk! HUBBA HUBBA! Hold da ferie han er en flot mand, og virkelig flot tøj i har fundet til ham!

Det er jo også ved at være tæt på! Hvor er det bare flot som du har klaret alt! Birgit du er en virkelig sej og stærk kvinde! Respekt for det!

Hatten af for dig! :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej din steg http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif :blink:

Du har jo som sædvanligt rykket siden jeg sidste har været herinde. Man kan da heller ikke vende ryggen til (og blive gift) ret længe ()()

Jeg glæder mig virkelig MEGET til at se dine bryllupsbilleder - nej, HELT VILDT faktisk. For de bliver anderledes end de fleste, er jeg sikker på.

Tak for dine altid skønne hilsner i min tråd - dem er jeg virkelig glad for - synes nemlig du er temmeligt klog af en bondekone at være.... :super:()():bearhug:

- og ham din kommende mand...nam nam - en skam man allerede er "optaget" :o

:griner:-

Ulla

0

Del dette indlæg

Beretning og billeder fra polter HER :bearhug:

Kører til Randers i morgen og stjæler en masse porcelæn fra søde LotteC (nu med A), som er tidligere brugerprofil herinde :blush: Så skulle dét også være på plads.... Ellers skal jeg dælme snart ha' taget mig sammen til at få lavet nogle CD'er med musik-mix *suk* Synes det tar' så lang tid, sådan noget :baa:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer