Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg hyler med koret - blonden er nydelig, Birgit! Hvis syersken er en brøkdel så go' til at sy som din lufthavn-kollega er til at sette hår, bliver det her en bragsuccess!! Og hende der venninde skal du bare booke omgående, om ikke andet så for at gre dine løse, smukke krøller på dagen. Du har skøøøøønt hår, Birgit!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower: Sikke smukt det er dit opsatte frisure!!!

Det klæder dig virkelig godt!

Og blonden den er rigtig fin, mon ikke det bliver noget andet for dig, når skrædderen har haft fingre i den? :shooter:

:iloveyou: Louise

PS, hvis du skal vente på noget fra Kolding en anden gang, så send mig til at hente det, så sender jeg det gerne til dig!

Render alt for meget rundt nede i midtbyen alligevel! :whistle:

0

Del dette indlæg

Super håropsætning!! Det er da helt vildt, som dit hår er vokset!! kan huske et billede af dig, hvor du er meget korthåret....utroligt :iloveyou:

Jeg kender kun alt for godt til det med at blive skuffet, og det er jo når man glædes og skruer forventningerne op.....men forhåbenligt er din venten på at få det tilsendt godt for et eller andet??? Jeg er sikker på, at det kommer til at stå godt til dit kjolestof!!!

Ellers kan du måske finde anden anvendelse, hvis ikke lige du synes, det er det....

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Du har bare den flotteste figur Birgit og kjolesnittet er da helt perfekt til at fremhæve den! Og jeg synes altså at blondesløret ser lækkert ud! Hvor bliver det spændende at følge processen med kjolen!

:shooter: Gitte

0

Del dette indlæg

Da jeg var i Randers til Lambada-Mettes bryllup lagde jeg min nye make up for 3. gang - og både kæresten, veninden og jeg er enige om det er det bedste forsøg indtil nu; jeg havde markeret både øjne og læber lidt mere.... Det klær' mig at være lidt "malet" :cheerleader3:

Så mangler jeg bare at få ordnet mine øjenbryn - det gør en KÆMPE forskel!

post-14479-1148280745.jpg

0

Del dette indlæg

Da jeg var i Randers til Lambada-Mettes bryllup lagde jeg min nye make up for 3. gang - og både kæresten, veninden og jeg er enige om det er det bedste forsøg indtil nu; jeg havde markeret både øjne og læber lidt mere.... Det klær' mig at være lidt "malet" :cheerleader3:

Så mangler jeg bare at få ordnet mine øjenbryn - det gør en KÆMPE forskel!

post-14479-1148280745.jpg

Det ser bare rigtig godt ud!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har jo tænkt mig at brænde væres bordkort (se beskrivelse andetsteds i min tråd), men fandt ud af at en brænder koster kr. 500 + :cheerleader3:

post-14479-1148290440.jpg

Jeg fik det råd af én af mine kære med-bridezillaer at forhøre mig i SFO'er - og i dag lavede jeg en liste over dem der er i området, tog knoglen - og fik det allerførste sted lov til at komme i eftermiddag og hente kalorius :carrot:

Pris >>> 52 flødeboller :cheerleader3:

Jeg låner "dyret" til mandag, - så NU skal der bare produceres ;)

0

Del dette indlæg

Hej søde - waauuuwww er også helt stunned over din vilde løvenmane - du har fået fantastisk flot hår og din sidste make up prøvelægning er fantastisk klæder dig som du selv skriver fantastisk uden at være for meget.

god kup med træbrænder - glæder mig at se det færdige resultet.

:cheerleader3: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg knoklet for at få invitationerne færdige - blot opdagede jeg i 11. time en stave(spade)fejl :bearhug: og måtte printe alle siderne forfra... Venter på at J skal komme fra job - det er nemlig hans job at skære dem ;)

Til gengæld fik jeg så lavet de første af bordkortene :carrot:

Sådan her kommer de til at se ud; lysene der skal stå på bliver IKKE fyrfadslys - men ved ikke endnu hvad jeg ellers kan finde i den størrelse (måske duftlys, hvis ikke det bliver for overvældende i rummet!?).

post-14479-1148387067.jpg

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Tja duftlys vil nok lugte en del men man kan jo få fyrfadslys i farver osv

Det er "foliebakken" rundt om fyrfadslysene som jeg så gerne vil undgå - jeg synes ikke de er særligt smukke at se på ;)

Og ja, jeg har selv brændt dem - det går faktisk både hurtigt og let :)

Mange tak for roserne :bearhug:

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wauuw sikke flotte bordkort - er speciel vildt med se små tegningerne til personerne. Vildt flot. Og jeg synes også duftlys måske bliver for meget - men lige som line tror jeg en farvet alm. lys ville være flot - prøv bahne der har de nogle rigtig flotte.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vildt lækker make-up :bearhug:

Og hvor lækkert at tippet bar frugt - Så kunne du jo overveje at tage ned på flødebollefabrikken i Give, og få "kæmpe" flødeboller til ingen penge.

- I industrikvarteret ligger en flødebollefabrik som sælger "fejl" flødeboller MEGET billigt (ca. 50stk for 25kr) - fejlene er fx. hvis de har lavet jordbærcreme i stedet for alm. eller der er for lidt kokus på eller lign. - så ikke noget alvorligt HUUG

God fornøjelse med bordkortene, hvor ser det godt ud :biggrin:

:) Majken

0

Del dette indlæg

Bærgit Bærgit Bærgit.....

Opdagede lige at jeg slet ikke havde fået kommenteret dit tredje makeup forsøg...

Hm,... forsøg og forsøg.... Det kan man faktisk ikke kalde det.... Det SER perfekt ud.... Det er bare SÅ flot til dig... Du er for LÆKKER LÆKKER..... Synes ikke det ser malet ud... DET ser bare godt ud....

Du er SÅ smuk på din nye avatar....

Og så er du da klart den nye træ-brændings-mester... :) Det ser godt ud... Postet billede

:bearhug:

Susanne

0

Del dette indlæg

JAMEN JAMEN!

Tænk engang, hvor er det bare læææænge siden jeg har været forbi din tråd :balloons:

Men for dælen Bærgit - kære dato-søster -, hvor har du tjek på tingene!

Og hvor er det bare VILDT så langt hår du har fået!! Mener at kunne huske, at du på et tidspunkt skrev noget om, at dit hår vokser vildt hurtigt og det kan jeg da kun give dig ret i - hvor er det bare FLOT!

Og din makeup er VIIIILDT fin!! Hverken for meget eller for lidt, men 100 % lige i øjet :balloons:

Og Birgit, hvilken skikkelse du har! Det må jeg nok sige, den smyger sig da bare om din krop den kjole og jeg kan altså rædi rædi godt li´ sløret - synes det ser super fint ud :bearhug:

Og og og, genial idé mht. bordkortene - de er fine og dejligt personlige :balloon:

-HAHA- Louisa

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer