Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er nu ikke rigtigt Romance1; årsagen til min bortvisning var, at jeg lavede et indlæg i en tråd der gav negativ omtale til en annoncør.

Min kommentar gik ikke på annoncøren – eller indholdet af brugerens indlæg – men derimod på at indlæget efterfølgende blev cencureret og fjernet!

For mig at være på det her forum er helt specielt og vigtigt fordi jeg ikke har nogen familie; mine adoptivforældre er langt væk – og min adoptivmor har desuden i mange år haft depressioner og selvdestruktiv adfærd, så det er i skrivende stund ikke engang sikkert at hun kan komme til selve bryllupet.

I juli 05 flyttede J og jeg til Give. Selvom jeg holder kontakten til mine venner i Skagen, Århus og København gør vores forskellige liv sammen med afstanden, at de ikke kan "være med" i min planlægning heller.

Men så har jeg jo jer! :balloons:

Når det er sagt (skrevet) er jeg klar over at dette indlæg KAN betyde jeg kommer til at forlade jer for mere end bare en uge (måske for good :bearhug:), men jeg det er alligevel væsentligt for mig at forklare hvordan det hele hænger sammen. Jeg bryder mig nemlig heller ikke om at blive "hængt ud" for noget der er usandt.

Og når det så er skrevet, så har jeg ikke behov for at kommentere sagen yderligere!

På bryllupsfronten er der sket følgende:

Jeg har købt et (nyt) par sko!

De er håndlavede, professionelle dansesko og er købt på en tysk hjemmeside. De koster ca. 600,- og jeg glææææææder mig til at få dem hjem.

Årsag; J synes de andre jeg havde købt på ebay var.....hmmm....knapt så pæne ;) *g*

post-14479-1143543534.jpg

Desuden har jeg – efter vi har fået sammensat menuen – været rundt på nettet og lede efter vin.

En dag snublede jeg over et vinforum og lavede en post med menuen – og så fik jeg lidt tips af en professionel vinskribent!!

Efter at have kontaktet et par af de vinfirmaer han linkede til (med konkrete bud på vine) har vi GRATIS fået tilsendt ikke mindre end 2 hvidvine og 4 rødvine + 1 dessertvin som koster fra 60,- til 135,- flasken - dem skal vi teste her i weekenden; det bliver bare SÅ dejly!! :balloons:

Vi har jo fundet ud af at vi ALLIGEVEL får råd til et band og jeg venter i øjeblikket på svar fra det fedeste folkrock band, PIPERHOUSE, om de kan den dato – de skal spille på Århus Festuge, men har ikke datoen på plads endnu (Århus Festuge er fra 7-10/9!).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lige en småskør idé som J heldigvis synes er ret go! :balloons:

Bandet er SÅ fedt - og koster jo også 10k - at vi synes det var synd hvis ikke der var flere til at nyde det (hvis altså bandet kan den dato).

Derfor skriver vi følgende - og sender det til alle de mennesker der liiiige netop ikke er så tæt på os, at de skal med til selve bryllupet:

Kære..........

Vi ville så forfærdetligt gerne ha' inviteret ALLE vi kender til vores bryllupsfest, men har måttet begrænse os til at bespise 70 personer.

Ikke desto mindre har vi lejet et band til at spille, som vi selv synes er ikke mindre end GENIALT.

PIPERHOUSE spiller gang-i-den folkrock-musik i stil med Oysterband eller Wolfstone. De går på scenen ca. kl. 24 og DU er inviteret til at deltage i festen fra dette klokkeslet sammen med resten af os (hvis du da stadig er vågen ;)).

Der er fri bar "så længe lager haves" – og står der kun ét navn på denne invitation er du velkommen til at tage din bedste ven/kæreste med; bare husk at præcentere os for hinanden når du kommer!!

Vi håber du/I dukker op; du behøver ikke give besked i forvejen – vi er her jo!! ;)

Er det "far out" og en rigtig dum idé? :balloons: Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Jeg fik lige en småskør idé som J heldigvis synes er ret go! :balloons:

Bandet er SÅ fedt - og koster jo også 10k - at vi synes det var synd hvis ikke der var flere til at nyde det (hvis altså bandet kan den dato).

Derfor skriver vi følgende - og sender det til alle de mennesker der liiiige netop ikke er så tæt på os, at de skal med til selve bryllupet:

Kære..........

Vi ville så forfærdetligt gerne ha' inviteret ALLE vi kender til vores bryllupsfest, men har måttet begrænse os til at bespise 70 personer.

Ikke desto mindre har vi lejet et band til at spille, som vi selv synes er ikke mindre end GENIALT.

PIPERHOUSE spiller gang-i-den folkrock-musik i stil med Oysterband eller Wolfstone. De går på scenen ca. kl. 24 og DU er inviteret til at deltage i festen fra dette klokkeslet sammen med resten af os (hvis du da stadig er vågen ;)).

Der er fri bar "så længe lager haves" – og står der kun ét navn på denne invitation er du velkommen til at tage din bedste ven/kæreste med; bare husk at præcentere os for hinanden når du kommer!!

Vi håber du/I dukker op; du behøver ikke give besked i forvejen – vi er her jo!! ;)

Er det "far out" og en rigtig dum idé? :bearhug:

JUBBIII, dejligt du er tilbage...

FED idé - slet ikke far out !!!! I er sq skønne......

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at have dig tilbage igen...

Lyder bare dejligt med band - og Jeres "ekstra" invitation er slet ikke nogen dum idé heller.

Og skoene - jamen Birgit du rykker da bare nu....

Spændende at se, hvordan det går med vinene - flot service må man ellers sige.

:balloons:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Fedt at have dig tilbage - håber du bliver fra nu af - ellers :bask: :bearhug::balloons::bearhug:

Lækker sko - og sikke super men vin - altid godt at få nogle tips og kunne prøvesmage. Krydser fingerne at alt med band ... kommer til at passe

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Og så har bandet ENDELIG meldt tilbage: De gider godt spille for os og vores gæster :balloons: :carrot: :balloons: :carrot: :toot: Jubiiiiiiiiiiiiiii :super:

Nu begynder jeg RIGTIG at glæde mig!

Har fået den idé at spørge vores "staldpige", (der også er leder af den lokale rideskole) som er en rigtig sød tøs (på omkring de 25 somre) om hun vil forsøge sig med at være vores "weddingplaner" på dagen; sørge for at der er te/kaffe når vi kommer fra kirken - indlogere vores gæster på de respektive værelser på gården og hvad der nu er af forefaldende opgaver. På den måde får både vi, min mor og svigermor nok en bedre fest, vil jeg tro.

Hun har et stort overblik og et umiskendeligt organisatorisk talent. Så mangler jeg bare at hun også selv synes det er en god idé ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDT FEDT FEDT FEDT FEDT med bandet

Det er dejligt, når det hele begynder at flaske sig lidt mere.

Jeg synes, det lyder som en skøn idé med jeres "staldpige" som weddingplaner - især når hun oven i købet er begavet med et organisatorisk talent.....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Så har jeg booket tid hos 2 frisører til en snak om brude hår.

Det ene sted bliver jeg lige studset - det andet sted får jeg en prøveopsætning.

Jeg er HYSTERISK med mit hår, fordi det har en .... hmmm ..... lidt anderledes struktur end de flestes (læs; det er HØ :() og min erfaring er at det kræver mange forsøg før en frisør "finder fidusen" til det.

Jeg havde jo en genial frisør i Århus, men dels er han nu 80 km. væk - dels er han (efter eget udsagn) MEGET bedre til at klippe end at sætte op :bearhug:

Well... Jeg håber jeg finder én der er dygtig nok. Ellers bliver jeg sltså ved: En dårlig hårdag??! IKKE på bryllupsdagen, vel?!!! :blink:

;)

Mere billedinspiration:

post-14479-1144255913.jpg

post-14479-1144255921.jpg

post-14479-1144255928.jpg

Og idéer til hvordan jeg gerne vil ha' mit slør:

post-14479-1144255996.jpg

post-14479-1144256003.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hunde svært ved at finde en taske jeg kan li' - men er lidt lun på denne i grå/sølv fra MMdesign.

post-14479-1144314414.jpg

Men kan den gå? Kjolen er jo lys oliven (sætter lige det dårlige billede ind jeg har af stofprøve)

post-14479-1144314380.jpg

og resten af tilbehøret er sølv/hvidguld, grønligt eller kridhvidt.

ÆRLIGE meninger, plz!? :blink:

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Jeg har jo lagt nogle frisurer herind som jeg synes er smukke og romantiske, men jeg tror lige så godt jeg kan "ende med" at vælge udslået hår under mit slør.

Jeg blev jo klippet TOTALT kort i 2005 (lige før pinse), men mit hår vokser som ukrudt.

På billedet her kan I se hvor kort det var

post-14479-1144566860.jpg

Og sådan her ser det ud nu - ikke engang ét år senere (er der ikke lige én der kan retouchere rynkerne væk?!! *suk* ;))

post-14479-1144566900.jpg

Og så har jeg jo stadig præcist 5 måneder at lade det gro i ;)

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Jeg har jo lagt nogle frisurer herind som jeg synes er smukke og romantiske, men jeg tror lige så godt jeg kan "ende med" at vælge udslået hår under mit slør.

Jeg blev jo klippet TOTALT kort i 2005 (lige før pinse), men mit hår vokser som ukrudt.

På billedet her kan I se hvor kort det var

Og sådan her ser det ud nu - ikke engang ét år senere

Og så har jeg jo stadig præcist 5 måneder at lade det gro i ;)

Hår hvor? :frizz2:

Du glemte vist billedet ;) - Og mens jeg skrev kom billederne.. ;)

Og mht. tasken så kan jeg jo kun elske den da jeg har den i guld, men umiddelbart ud fra dine beskrivelser kan jeg måske godt tænke at den vil se lidt - hmm - bleg ud i forhold til din kjole. Mon ikke en kontrastfarve ville være bedre som f.eks. en hvid?

Ellers må du da lige mailen hende syersken og spørge hende til råds...

God søndag

:bearhug:

B*

Redigeret af Britteren
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer