Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ehhhhmmm

lad mig se, om jeg forstår det her korrekt....:

John har fået nyt job???? OG et "håndtryk" fra det gamle firma

For så tror jeg da nok lige, at et par tillykker er på sin plads.....

*mums* for noget lækkert undertøj...... *savle*

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig mig liiiige engang........sker der ALTID noget hos dig. Synes at hver gang jeg kigger i tråden, er der sket en million nyt. Tillykke med det hele :thumbsupsmileyanim:

Super flot undertøj. Er VILD med skoene (( men må nok liiige holde igen med nye indkøb - desværre (de sko ville ellers sidde så flot på min fine lille fod :balloons: )).

Beatles

0

Del dette indlæg

lad mig se, om jeg forstår det her korrekt....:

John har fået nyt job???? OG et "håndtryk" fra det gamle firma

For så tror jeg da nok lige, at et par tillykker er på sin plads.....

Ja :thumbsupsmileyanim: Det ER rigtigt forstået - og mange mange tak Mette :balloons:

Selv starter jeg i lufthavnen i dag, meeeeen jeg skulle jo lige ind på mit yndlingsforum før jeg skulle afsted ;)

Jeg glæder mig! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det glæder mig rigtig meget at kunne sige dette...

God arbejdslyst Birgit

1000 tak, søde Jeanet!! :thumbsupsmileyanim:

Så du hvad det kostede?

Jamen, det gjorde jeg da (eller rettere - jeg stjal jo brochuren ;)).

BH >>> 399,95 (op til en E-skål)

G-streng >>> 199,95 (op til str. 46)

Hofteholder >>> 249,95 (op til str. 44)

Strømpebånd >>> 149,49 (str. M-L)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Birgit...

Et ordentligt :bask: til mig for ikke at have læst din tråd længe :biggrin:

Håber du har haft en rigtig god første dag på jobbet :carrot:

Dit slør er så fedt og anderledes :balloons:

WAUW 2 lækre sæt undertøj, Du bliver en laber sild :thumbsupsmileyanim: Og dejligt at manden så'n var i gavehumør :thanks:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Som jeg har skrevet andetsteds, skal vi jo holde festen i vores staklade, hvor der er små bondehus-vinduer, kalkede vægge og fritliggende spær. Spærene er fra væg til væg i bygningens bredde; ca. 7 meter.

Se venligst bort fra rodet (hvis det på nogen måde kan lade sig gøre - vi var lige flyttet ind ugen før *suk* ;))

post-14479-1141235865.jpg

Nu har jeg så fået den (tossede?) idé, at jeg vil sno kunstige blomsterranker med røde og orange roser rundt om spærene

post-14479-1141235891.jpg

post-14479-1141235909.jpg

Jeg har også den tossede idé at der skal hænges hvidt stof på "tørresnore", så det ligner lagner der hænger til tørre - men helt oppe under loftet - og ind imellem det lyskæder med hvide pærer (der bare ikke må lyse for meget.

Rabler det for mig?

Jeg har desværre ikke billeder af den røde, men det er samme "blomst".

Pris for 32 ranker (8 stk til hvert spær) er 946,- købt fra en tysk onlineforhandler - godt 29,50 pr. stk.

Pris herhjemme (feks. hos Brøndsholm) kr. 79,- pr. stk.

0

Del dette indlæg

Aj hvor er det længe siden jeg har været herinde, og sikke meget der er sket. Men jeg starter bagfra.

- det er slet ikke nogen tåbelig ide du har fået med udsmykning, jeg syntes det lyder vildt hyggeligt.

- lækker, lækker undertøj, både det nye og det du har i kiggerten til brylluppet

- tillykke med det nye job, håber første dag har været god, så du har også har mod på imorgen.

- og æv hvor trist med hestene dine, gid der ikke fandtes økonomiske problemer, så ville vi alle have færre rynker og roligere nætter.

Kommer snart igen :thumbsupsmileyanim: fra Tine

0

Del dette indlæg

Jeg har også den tossede idé at der skal hænges hvidt stof på "tørresnore", så det ligner lagner der hænger til tørre - men helt oppe under loftet - og ind imellem det lyskæder med hvide pærer (der bare ikke må lyse for meget.

Jeg skal ikke udtale mig mere om dine planer med de kunstige blomster, men ovenstående idé det lyder dælme i orden. Tror det kunne se vanvittig godt ud og give en rigtig flot effekt. Er der højt nok til loftet til at kunne gøre det?

B*, der også vil have en staklade til at holde fest i...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av, de er da bare flotte de ranker! Jeg tror det er en super ide!!! Den med vasketøjet er heller ikke skidt, jeg så det i et af de der bryllup på en uge programmer på ZULU, og det blev super flot og luftigt.

Du kan jo vende stoffet på den flade led og lave bløde bannere så du får den softede effekt, det kunne du jo lave i den sarte orange farve....der anbefaler jeg foerstof, det er blankt og flot, og det koster ikke en bondegård.

Jeg glæder mig til at se din lade i fuldt flor!

0

Del dette indlæg

Er lidt lun på de her 2 smykker; det hvide vil se godt ud hvis jeg holder alt tilbehør i hvidt og sølv/hvidguld - den anden vil se godt ud hvis jeg kombinerer med et par bronce/oliven sko jeg har set :bearhug:

Og nu skal I jo altså huske at kjolen er lyslys olivenfarvet og blonde/slør er helt hvidt.

Den hvide er nok mest brudeagtig, men hvad synes I?

post-14479-1141336401.jpg

post-14479-1141336409.jpg

Smykkerne er fra vavia.dk :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle flotter smykker... men de skal vist sses på og helst sammen med kjolne *GG* men personligt hvis jeg bare skulle vælge så er jeg vild med det sidste af dem *SS*

knuz Trine

0

Del dette indlæg

Som jeg har skrevet andetsteds, skal vi jo holde festen i vores staklade, hvor der er små bondehus-vinduer, kalkede vægge og fritliggende spær. Spærene er fra væg til væg i bygningens bredde; ca. 7 meter.

Se venligst bort fra rodet (hvis det på nogen måde kan lade sig gøre - vi var lige flyttet ind ugen før *suk* ;))

post-14479-1141235865.jpg

Nu har jeg så fået den (tossede?) idé, at jeg vil sno kunstige blomsterranker med røde og orange roser rundt om spærene

post-14479-1141235891.jpg

post-14479-1141235909.jpg

Rabler det for mig?

Jeg har desværre ikke billeder af den røde, men det er samme "blomst".

Pris for 32 ranker (8 stk til hvert spær) er 946,- købt fra en tysk onlineforhandler - godt 29,50 pr. stk.

Pris herhjemme (feks. hos Brøndsholm) kr. 79,- pr. stk.

En billigere og velfungerene løsning i stedet for stof, er duge i stoflignende materiale, har set det til et bryllup. Snydestodugene fås i ruller på 50 m til 250 kr

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer