Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Hej Birgit

Nu er det min tur til at "besøge" dig og hold da op, jeg kan kun sige :bearhug:

Kjole nr. 1 er et hit, men det har du nok regnet ud selv, for det er vist den vi alle sammen stemmer på. :biggrin:

Min søster er i samme situation som dig og jeg ringer til hende hver dag, bare for at hører om hun er ok. Hun var også langt nede og det skal man have lov til at være. Man skal bruge den tid der skal til, og stille så mange spørgsmål som muligt, det er vigtigt, ellers sætter man bare en masse tanker igang hos sig selv.

Varme tanker og ønske om bedring snarest.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif ZeSp

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som de fleste af jer nok har set i "brudekjolesnak", så har jeg søreme begået en kjole - men kan desværre ikke vise jer billeder af den da den bliver syet til mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg skulle egentlig bare ha' snakke idéer med Kamilla Marie i Århus men pludselig havde vi designet en kjole!!! :bearhug:

Det som jeg KAN fortælle er, at den bliver i meget lys olivengrøn thaisilke og med noget "stoftryk" på skørtet. Desuden kommer der en lille hvid blondekant i corsagen - som gerne skulle "hænge sammen med" det hvide slør i helblonde som jeg nu skal ha' fundet.

Dem der "kendte" mig som Elleh på det andet forum tidligere, kan måske huske at jeg var ret forelsket i et spansk mantilla-slør... Den idé er hermed genopstået.

På mandag drager min veninde og jeg i første omgang til København - til Silkehuset - og ser hvad de kan byde på af blonder til slør og kjole.

Det eneste billede jeg kan tilbyde nu er en stofprøve af silken, men jeg skal nok holde jer (foto-)"dokumenterede" undervejs!

post-14479-1139583716.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft en rigtig øv-dag i dag :)

Dels har jeg været fuld af neurotisk angst for, at jeg pludselig skulle opdage jeg ikke kun har celleforandringer, men også kræft forskellige steder i kroppen. En angst der ikke bare er komplet ubegrundet og irationel - men også lammende og belastende :blush:

På råd af min gode veninde ringede jeg så til Kræftens Bekæmpelses rådgivningslinie og fik en rigtig god snak med det fantastisk søde menneske der sad på linien - hvilket har beroliget mig rigtigt meget!

Min dybeste :balloons: for hende - og de andre der sidder dér!! :(

Ud over det er der så det med pengene.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Jeg skal i løbet af denne måned ha' skaffet 14.000 til nogle udgifter der ikke kan udsættes. Det kan jeg ikke med mindre jeg lige nu og her kan sælge en hest (og det er altså ikke så let) - men jeg kan somend heller ikke få det til at hænge sammen fremover med de faste udgifter vi har, på den løn jeg kommer til at tjene.

As simple as that. Så hvad gør "man"?!!!

*suk*

Nå.

Men det skal jo heller ikke være øv det hele, så jeg har i det mindste fået booket kirken - og den er NY!

Ehm, altså - det vil sige den er faktisk meget gammel *s*, men vi har droppet Farre kirke fordi vi ikke var særligt vilde med præsten - til fordel for Jelling kirke hvor præsten er ikke mindre end GENIAL :thumbsupsmileyanim:

post-14479-1139925087.jpg

Kirken blev "skamferet" under en modernisering for år tilbage og der kom nye kirkebænke + udsmykning.

På dette billede ser det da nogenlunde ud, men bla. vinduerne i siden af "skibet" ser hæslige ud.

Men sk*** være med det; præsten opvejer for de småting der ellers ville få mig til at kigge videre :(

post-14479-1139925435.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har haft en rigtig øv-dag i dag :)

Dels har jeg været fuld af neurotisk angst for, at jeg pludselig skulle opdage jeg ikke kun har celleforandringer, men også kræft forskellige steder i kroppen. En angst der ikke bare er komplet ubegrundet og irationel - men også lammende og belastende :blush:

På råd af min gode veninde ringede jeg så til Kræftens Bekæmpelses rådgivningslinie og fik en rigtig god snak med det fantastisk søde menneske der sad på linien - hvilket har beroliget mig rigtigt meget!

Min dybeste :balloons: for hende - og de andre der sidder dér!! :(

Ud over det er der så det med pengene.... :(

Jeg skal i løbet af denne måned ha' skaffet 14.000 til nogle udgifter der ikke kan udsættes. Det kan jeg ikke med mindre jeg lige nu og her kan sælge en hest (og det er altså ikke så let) - men jeg kan somend heller ikke få det til at hænge sammen fremover med de faste udgifter vi har, på den løn jeg kommer til at tjene.

As simple as that. Så hvad gør "man"?!!!

*suk*

Nå.

Men det skal jo heller ikke være øv det hele, så jeg har i det mindste fået booket kirken - og den er NY!

Ehm, altså - det vil sige den er faktisk meget gammel *s*, men vi har droppet Farre kirke fordi vi ikke var særligt vilde med præsten - til fordel for Jelling kirke hvor præsten er ikke mindre end GENIAL :thumbsupsmileyanim:

post-14479-1139925087.jpg

tillykke med den "nye" kirke! Og mange tak for din besked tidligere. Det betyder så meget!

Nu har jeg jo selv hest, så jeg kan sagtens sætte mig ind i dit problem! Man sælger bare ikke sine bedste venner vel!

Hvor mange har I egentlig?? Du må da lige sætte et billede ind af dem!

0

Del dette indlæg

åh, den forbandede økonomi - det er et helvede -jeg håber du fidner en løsning

og dejligt at du fik en god snak om dine bekymringer omkring celleforandringerne - man har utrolig mange tanker inde i hovedet, og uhyggelig mange spørgsmål - jeg håber da gave gode svar, ellers står tilbuddet om telefonnummeret til min spec. læge stadig ved magt

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du må da lige sætte et billede ind af dem!

Ja, sådan en opfordring er det jo svært at sidde overhørig *s*

Vi har pt. 4 avlshopper og vores avlshingst. Jeg vil forsøge at sælge hingsten og den ene af hopperne, - men det er ikke let og giver ikke sååååå mange penge når det er avlsdyr!

Først hingsten, Dryfe Starry Knight, i daglig tale kaldet "Øffe"

post-14479-1139926408.jpg

Så den yngste af hopperne, Fredens Lionessa, som er 4 år og venter sit første føl til sommer

Postet billede

Låddenhøjs Gipsy, som er 5 år og har givet os 2 pragtfulde hoppeføl

Postet billede

Møgelholts Carrera, der er Danmarks højst kårede hoppe og tildelt guldmedalje. Hun er 11 år

Postet billede

Og til sidst Fredens Begonia der er 4 år og lige redet til. Hun er utroligt smuk og kærlig - og John elsker den hest... Men det er hende der er nødt til at "gå" :thumbsupsmileyanim:

Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW!!! Siger jeg bare!!

Hvor er de bare smukke alle sammen! Især de 2 du vil sætte til salg!! Øffe er vildt flot, men vi må desværre ikke have hingste på den går hvor jeg har min vallak.

Hvor høj er Begonia?? Vil hun evt. kunne bruges til dressur?

Avler du stadig på Carrera?

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare smukke alle sammen! Især de 2 du vil sætte til salg!! Øffe er vildt flot, men vi må desværre ikke have hingste på den går hvor jeg har min vallak.

Hvor høj er Begonia?? Hun er 154 stg.

Vil hun evt. kunne bruges til dressur? "Vil hun kunne bruges til.." *g* Hun er af noget af verdens suverænt bedste dressurafstamning og er selv EXTREMT velgående. Hun ER dressur!

Avler du stadig på Carrera? Ja. Hendes føl i sommers døde af kværke - og året før fik hun et dødfødt. Men ja. Hun skulle meget gerne til Tyskland i år og holdes til verdens mest vindende dressurhingst nogensinde (Dornik B)

Glædelig st. Valentines dag til dig og dine kære smukke

1000 tak, selv søde og smukke Sandra! :thumbsupsmileyanim: Dejligt at du er god ved børn og dyr........og gamle "tanter" som mig ;) *KRAM*
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Birgit

Virkeligt smukke og lækre heste.....(ikke at jeg har den store forstand på det) Men heste har altid fascineret mig - synes noget af det bedste er at "stikke" næsen ned til en blød hestemule..... uuhhhmmm

Boede jeg på en gård, så havde jeg med garanti en hest.... eller 2 :balloons:

Sød bette kirke I har valgt, mon ikke præsten kan opveje "skamferingen" - præsten betyder jo faktisk ikke så lidt for et bryllup..

De S**** penge - hvorfor i alverden skal alt besværliggøres pga. af dem. Desværre er de et nødvendigt onde og roden til meget ondskab... Ikke at jeg tror, man nødvendigvis bliver lykkeligere af at have flere penge, men måske bliver tilværelsen en smule lettere og mere ubekymret, hvis man ikke også skulle tænke på penge ......

Nå - bare lige et par tanker fra mig .....

:thumbsupsmileyanim:

Mette

0

Del dette indlæg

154.... så er hun måske lige lille nok til mig(jeg er 170). Men det kommer også an på hendes bygning.

Jeg vil da gerne komme og prøve hende en dag. Måske jeg kan hjælpe dig med at få hende solgt.

Har hun stamtavle? Har hun haft føl? Hvad forventer du I pris?

1000 tak for dit tilbud, Tina :balloons:

Begonia er efter dressurhingsten Bergamon Postet billede (bla. far til Baroncelli) der blev solgt til USA efter at være reservesieger til kåringen og have klaret sig særdeles godt til det tyske bundeschampionat i 1998 og 1999.

Morfar Weltadel - efter legendariske Weltmeyer - blev i 1998 årets hingst i Hannoveraner-avlsforbundet i Tyskland. Han er uddannet til S-dressur og står i Østrig.

Begonia bærer desuden det værdifulde blod efter "århundrede-hingstene" Bolero og Piik As xx (he heh - der er kun et "i" der hvor jeg har skrevet Piik, men boardet tror jeg mener det sjofelt og skriver "tissemand" :thumbsupsmileyanim: ).

However, avlsmæssigt er hun uforlignelig!

Postet billede

He heh - det var lige lidt info fra hjemmesiden. Det lader ikke til at du har set den, - men du kan jo lige besøge Stutteri Freden ;)

Prisen er sat til 43.000,-

0

Del dette indlæg

*FÅÅÅRRRKKKKK* Birgit - hvor er det bare tæske lækre heste!!!! VIL HA!!!!!!!!!!! :biggrin: Gid jeg havde RÆDDDI mange penge, og en heeel masse tid - så ville jeg købe med det vuns!! Savner for vildt at have en pru.......

Good luck med salget... Skal nok lade en bemærkning falde i mine kredse om at der går så lækre heste nede ved dig til næsten ingen penge!!! :blink::biggrin: :carrot: :carrot:

:bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det søreme lykkedes mig at få job :blink:

Jeg starter som passagerassistent i Billund Lufthavn 1/3 - og jeg glæææææder mig :biggrin:

Rigtig sød bossinde, får jeg - og arbejdet er til at overskue. Jeg tror det bliver sjovt!

"Udfordringer"? Jooooh - jeg kan ikke få fri på bryllupsdagen eller den ene uge vi har bestilt bryllupsrejse :bearhug: Men jeg kan til gengæld bytte og gøre ved, så jeg håber det går op i sidste ende.... Det skal det squ!!! :bearhug:

Men det var dejligt; det er lang tid siden jeg har haft noget at lave - og syntes det var værd at stå op for! :biggrin:

Lønnen er lousy, men who cares :baa:

0

Del dette indlæg

Hvor er det skønne nyheder Birgit - og mon ikke der er en der får medlidenhed med dig og sørger for at du kan få fri på din bryllupsdag :biggrin:

Tillykke med det nye arbejde - også selvom det betyder mindre tid til Bklar ;)

B*, der er glad for at gode ting sker for gode mennesker

0

Del dette indlæg

Og SÅ blev jeg lige i humør til et par billeder ;)

De her øreringe fik jeg af min elskede i julegave - og jeg regner på det bestemteste med at det skal være dem (eller nogle andre :bearhug: ) som jeg skal ha' på til kjolen.

Minus'et ved dem er at de er i rødguld, hvor resten af mine "kronjuveler" er i hvidguld - og måske er de lidt små i forhold til hvad jeg ellers kunne finde på ;) Men hvis jeg føler for at det er dem er jeg nu ligeglad med farven på guldet!!

post-14479-1140004570.jpg post-14479-1140004580.jpg

Denne blonde har jeg fundet i USA og håber på kan blive til mit slør - men de er nu foreløbig lidt tunge at danse med derovre... Jeg er "bange for" at butiksindehaveren er muslim (pga. navnet på butikken må "mistanken" siges at være begrundet) og han lader til at være noget vrangvillig i forhold til min henvendelse. Sørgeligt at tænke på at "Birgit Hansen, Denmark" kan være en provokation :biggrin:

Anyways - her er den:

post-14479-1140004779.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit..

SKØØØØØØØØNNE heste , kan jeg godt forstå du har svært ved at skille dig af med og fin rigtig kirke.

De ørerringe der.. dem har jeg bare ønsket mig længe og nu ønsker jeg mig dem også i morgengave :biggrin:

Tillykke med jobbet, det er jo også dejligt tæt på hvor du bor så tiden ikke skal være et evigt problem. vi skal desværre flyve fra Kbh når vi skal på bryllupsrejse, så der kan vi ikke ses, men vi ses jo d 11/3, skal vi blot skrives ved når vi kommer tættere på mht kørsel osv?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer