Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Vi havde ellers set os lune på en charmerende lille lejlighed på den græske ø Alonissos, til vores bryllupsrejse (som jo er Johns "fredning") - men det viste sig at være noget omstændigt (+ dyrt) at komme derned med fly + båd etc.

I stedet har vi kastet vores opmærksomhed på Italien - og specielt Toscana, der jo desværre heller ikke er p**** billigt!

Men WOW, nogle smukke steder der er ind imellem.

Desværre kan vi ikke både få råd til det lækre, charmerende og rustikke hus og strand/pool - men da det i sidste ende er mig der bestemmer :blink::bearhug: bliver det huset der prioriteres op. Jeg er så ved at undersøge om der er offentligt svømmebad, flod eller lign. i nærheden af de steder vi har kig på.

Her er billeder fra dem der ligger på top 3:

Nr. 1 (med en lille føring da naboen har en pool man kan betale for at bruge :blink: )

Il Molino betyder "Møllen"; var der nogen der sagde charme?!!

Den ligger i nærheden af byen Vinci (hvor Leonardo, I ved, kom fra ;) ).

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:carrot: UHHHHHHHHHHH :carrot: Bare det var mig, min farvorit er nummer 2 :bearhug: Men kan godt se - hvis der intet vand er i miles omkreds :blink: Er der andet end at sige *SUK* til det?
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wwoooowww her sker ting og sager

Kirken er bokket - jaaaaaamen ... bliver det hele ikke bare temmelig virkeligt :blink:

Hvor ser Toscana bare lækkert ud *mums* :bearhug:

Og dine kjoler.... - ja jeg hepper på nr. 1 :carrot: :carrot:

De er begge meget meget smukke og meget forskellige. Den første mere rå i stilen - den anden mere elegant. Min ærlige mening er er at nr. 1 paser bedst indi Jeres tema for festen....

Men Birgit - hvor SER du bare godt ud.....

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg blir' sq nok nødt til at køre til Århus i morgen og købe et par sko!!!! :huh: ............. :blink: ..................... :blink: .................. :huh:

De fantastiske og bedårende "Krøniken" fra Gardenia er nemlig på UDSALG til 599,- i min størrelse - og da jeg er såååååå lun på dem :bearhug: er jeg altså nødt til at køre derop!

post-14479-1138893261.jpg

Jeg kan selvfølgelig nå at finde nogle andre - og det kan være de slet ikke kommer til at passe til kjolen; men hvem kan få for mange sko?!!!!!! :pokey:

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Jeg blir' sq nok nødt til at køre til Århus i morgen og købe et par sko!!!! :huh: ............. :pokey: ..................... :blink: .................. :(

De fantastiske og bedårende "Krøniken" fra Gardenia er nemlig på UDSALG til 599,- i min størrelse - og da jeg er såååååå lun på dem :blink: er jeg altså nødt til at køre derop!

post-14479-1138893261.jpg

Jeg kan selvfølgelig nå at finde nogle andre - og det kan være de slet ikke kommer til at passe til kjolen; men hvem kan få for mange sko?!!!!!! :huh:

KØR KØR KØR

De er så flotte...

Gar selv lige købt et par sorte sko fra Gardenia og det er bare super gå i....

Hvor er de flotte dem du har fundet....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Downfall

Jeg har ikke glemt vores "grækeraftale" har ikke kunnet få fat i "min" græker endnu, skriver såsnat jeg har talt med hende.

Har lidt ideer og feriebilleder liggende, når jeg får tid i løbet af weekenden kan jeg smide dem ind i en tråd.

Kan også godt anbefale Toscana - hvis jeg husker rigtigt ligger både Firenze, venedi og sienna i køreafstand fra hinanden.

Beatles

0

Del dette indlæg

På et tidspunk ville du have denne willow tree figur på bryllupskagen - jeg har selv overvejet det samme og mener at have fundet frem til at den findes i en butik i vordingborg. Butikken hedder kernehuset ( tlf. 55376680). Jeg har ikke ringet for at tjekke, men har fundet oplysningerne via lidt arbejde på nettet.

Tror egentlig at figuren er lidt for stor til en bryllupskage - men f***, hvor er den flot. :bearhug:

Beatles

post-16868-1138906848.jpg

0

Del dette indlæg

Ejjj Birgit hvor du bare stormer af sted nu og hold da op alt det fantastske planlægning du har gang i :bearhug::blink::blink:

Du er bare så smuk i kjole nummer et (som jeg jo selvfølgelig er ret vild med i det hele taget da den ligner min lidt :pokey: ) Og sikke håret er groet.....

Skoene er :huh: flotte og jeg er bare SÅ misundelig på jeres udvalgte steder til bryllupsrejsen... Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor det bare ser mega romantisk ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var godt nok surt :bearhug: . Men prøv at led videre, jeg ved stensikkert at modellen hedder krøniken og er fra Gardenia. Den forretning jeg købte mine i sagde at de i hert fald ville forhandle skoen foråret og sommeren ud, så skoen er ikke på vej ud af produktion.

Beatles

0

Del dette indlæg

Her til aften fik vi besked fra den tyske udlejer angående de huse vi havde kig på i Italien.

Det første hus løb der for mange extra udgifter på - det andet var udlejet - så vi ender med "Casa Belvedere", som vi bestemt ikke er utilfredse med.

Her liiiige billederne én gang til :bearhug:

Postet billede

Postet billedePostet billedePostet billede

Postet billede

Postet billede

Postet billede

Pris for 2 uger >>> hus inkl. alt forbrug (inkl. pejsebrænde *s*) 6160,-

Pris fly til Firenze, 2 personer retur >>> 2900,-

Lille dyt i 2 uger m. fri km >>> 2500,-

I alt >>> 11560,-

Av, - men damn jeg glæder mig!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Mystisk!!

Hvis der er én af jer der har dem i en lokal butik kunne jeg evt. finde ud af størrelsen og sende nogle penge..??!

Altså - hvis der er én der har tid og sådn!! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg godt jeg kan klare.....er du sikker på det skal være dem?

:bearhug: Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare det skønneste, skønneste lille hus, Birgit. SUK! Bare det var mig!

Jeg har også kigget forgæves efter skoene. Jeg har faktisk et par der ligner, men som du siger: med sort hæl og ikke så tydelig sommerfugl. De blev købt til en danseforestilling på et tidspunkt til 250,- og er super behagelige. Jeg har opgivet nu. Satser på fedt vejr og har købt en guldsandal med luft til tæerne. :) Jeg håber det lykkes dig at finde Gardenia-skoene.

:bearhug: Gitte

post-15692-1139037860.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er det ærveligt med skoene :super: - vi har desværre ikke nogen "Den grønne skobutik" i nærheden, men jeg kigger gerne efter dem alligevel :bearhug: De ville jo gå så flot til KJOLE NUMMER 1 :cheerleader3::(

Undertøj sir' du - bare min mand i det hele taget gad deltage for øjeblikket :) han har sq så travlt med alt mulig andet - så det at din kæreste gider tage med ud er jeg død misundelig over. Det bliver sq da en total hyggetur tror jeg - som måske ender hjemme i dynerne ()():bearhug:

Redigeret af Sandra Brix
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer