Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak igen piger; I er små stjerner på min sjæls himmel :blush:

Hvad med dig selv? Hvordan har du det?

Jeg har det faktisk godt - selvom mange ting stadig "kager". Feks. min arbejdsskade erstatningssag, hvor arbejdsskadestyrelsen har smidt en lægeerklæring væk som de fik/skulle ha' haft i maj.

Det betyder at min erstatningssag (og efterfølgende operation) forsinkes yderligere 6 måneder.

Det er ikke sjaw at være på så mange painkillers - men lige nu er jeg "græsk-katolsk" - nyder bare at gå hjemme og knokle, som jeg absolut ikke må.... Men op i :cheerleader3: med det, så længe det giver mig et tiltrængt ego-boost :yay: :yay: :yay:

Dagene går så med at knokle i stalden, knokle i huset - og ind imellem banker jeg en masse orker & trolde i et gammelt (men usandtroligt fedt) adventure PC-spil, der hedder Neverwinter Nights jobbar *fnis*

Vores stald er i øvrigt blevet SÅ flot, nu hvor min handyman har sat vores fine nye bokse op...

Se bare her (men endnu bedre - kig forbi!!! ;) )

post-14479-1130182793.jpg

Hvaaa* hvornår skal figur-fidusen afhentes??

Er du hjemme onsdag aften?

Og LamsebadaBamse - kigger du forbi?

-HAHA-

Birgit *i den rigtige retning*

0

Del dette indlæg

Eeejjjjjj hvor er det bare :blush: duper at det lysner for Jer.....

:carrot: :cheerleader3:

Det var sgu da dejligt, at firmaet alligevel tilbyder J en kontrakt. For hvordan man end vender det, så vi i dagens DK faktisk meget afhængig af penge.. Ikke dermed sagt at penge nødvenigvis gør os lykkelige. Men de kan betyde mange færre bekymringer. Sådan er det desværre...

Det ser vel nok godt ud, at boksene er "shinet" op..

Birgit, jeg er glad for, at du har det godt - selvom du må æde piller. Det er også s***** med det bureaukrati - hvorfor er det nu liiiige, det er vores ansvar, at de har styr på papirerne..??? Det er da i grunden underligt... hmmmmm.... ja ja det kræver et godt helbred at være syg....

Iiihhhh altså jeg har helt lyst til at sætte mig ind i bilen for at køre ned og se farmen..... Mon ikke jeg snart har en fridag?

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op, Birgit, jeg kan godt forstå, hvis du skulle få lyst til at hive stikket ud og lægge dig under dynen og bare vente på at vågne fra dine grimme drømme, sikke da en omgang! ()() Dog positivt at J stadig har et job.

Forståeligt at du er lidt tilbageholdende med bryllupsplanerne pt., budgettet kan hurtigt blive overskredet, og hvis pengene ikke er der, er det knap så fedt at holde bryllup ()() - hvis det går helt galt, kan I jo købe ringene, gå på rådhuset og blive viet, og så bare udsætte festen?! (hvis du havde stillet mig det forslag, for et halvt år siden, ville jeg nok have... :crocodile: ()() )

Jeg glæder mig nu også til at se julelysene i dine øjne, når du har fundet den helt rette kjole! :hearts:

Nå, nu må jeg videre for denne gang. :cheerleader3: Jeg er helt ked af at sige det, men jeg tænder faktisk SLET ikke mere på bryllupssnak, jeg er nærmest mere forelsket og lykkelig nu, hvor hele hurlumhejet er overstået, for i virkeligheden er det slet ikke os at være så meget 'på'... :smoke: Så tilgiv mig at jeg er blevet så passiv og kun sjældent dukker op med en lille hilsen! :blush:-HAHA-:lol:

Stort knus

Mette

0

Del dette indlæg

For pokker - vist et stykke tid siden jeg har været omkring din tråd. Sikke da et helvede i har været igennem med Johns job !! Godt det løste sig i enden alligevel... Damn i er da uheldige altså !!!

Er det i dag eller i morgen du skal til Århus og se på kjoler ? Og besøge Lotte ?

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Heyy...

Tusinde tak for sidst - det var sgu da skide hyggeligt ( selvom jeg skulle dele dig med Joane :bearhug: ) Vi kunne jo have snakket i timer - jeg blev næsten helt stresset over alt det jeg ville have spurgt dig om, høre mere til og selv fortælle som vi ikke nåede.

Jeg håber brudekjole-prøvningen gik godt - og BILLEDER, BILLEDER, BILLEDER - I´ll be here waiting...

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Birgit, Birgit, Birgit!!!

Du er da for overdrevet lækker i de kjoler. Jeg har lige kigget og kommenteret i din kjoletråd. Det var da sandelig også på tide du fik prøvet nogle kjoler ;)

Knus MAria

<{POST_SNAPBACK}>

HØRT HØRT... !!

0

Del dette indlæg

Hej Birgit

Nu har jeg endelig fået læst din tråd helt igennem - PUHA hvor har I skullet meget igennem.

Jeg har siddet med tårene løbende ned af kinderne flere gange (har selv haft et lidt barsk forløb, så jeg kan kende den desparation man føler)

Hvor er jeg glad for at det ser ud til endelig at gå den rigtige vej for jer.

Du får masser af :cheerleader3::bearhug::bearhug::) herfra.

Flotte billeder fra din kjoleprøvning, jeg har kommenteret din i kjoletråd.

:) Annie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pludselig, efter vi var gået i seng i går, spurgte min skat om jeg "da slet ikke vil forloves"?!! *HOST* :bearhug:

Jeg blev (for en gangs skyld) helt mundlam og lige en liiiille (eller lidt større) smule glad :bearhug:

Han synes altså at vi skal ta' i byen her i weekenden og finde ringene - så kan vi bære dem på venstre hånd til 9/9 2006 :carrot:

Det har jeg jo altså på det bestemteste ikke nogen indvendinger imod :cheerleader3:

Vi får dem nok ikke med hjem samme dag, da min formentlig skal laves (så tynde er de ikke i sortimentet - kun ned til 2,5 mm) men jeg skal selvfølgelig nok huske kameraet - just in case ;)

:)

Birgit

0

Del dette indlæg

JAMEN BIRGIT DA!!!!!

Kaempe stort tillykke med frieriet :cheerleader3::bearhug::bearhug:

Det har du da ofte nok efterlyst, saa fedt for dig at det endelig skulle vaere!

Glaeder mig rigtig meget paa dine vejne :)

:) fra Else

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig med "frieriet" - Tilykke

Birgit skal have ring på :carrot: Birgit skal have ring på :blush: Birgit skal have ring på -HAHA- Birgit skal have ring på :jazzysax: Birgit skal have ring på :wee: Birgit skal have ring på :) Birgit skal have ring på :) Birgit skal have ring på :carrot:

Sandra

0

Del dette indlæg

:) I er da vist næsten mere oppe at køre over det end jeg -HAHA-

Men  :wee: jo, det blir' da bare sk*** dejligt :loveshower:

*fnis*

;)

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

TILLYKKE!!!!!!!!!! :blush:

Jeg bliver sku helt misundelig på dig Birgit!

Jeg har ikke forlovelsesring på. Min kæreste friede uden ring, og han vil helst ikke have ring på før brylluppet.

Han vil i det hele taget helst ikke have ring på, men han syntes dog at det skal han når vi bliver gift!

Jeg har så en ring, der minder lidt om en forlovelsesring. Den har jeg tidligere fået af ham. Den går jeg så med indtil brylluppet, har jeg bestemt!

Men det er jo ligesom ikke helt det samme vel??!!... Jeg vil dog ikke sige noget til min kæreste, da jeg ved at han ville blive ked af det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bærgit....

Det er da alt for lang tid siden jeg har været forbi her... Men hvor blev jeg dejligt overrasket.... Nu starter alle de gode ting, hva?

Så dejligt for jer...

Tillykke til manden med jobbet...

Og et stort tillykke til jer begge med ringen... :blush:

Er spændt på at se hvad i finder af ringe....

Glæder mig til st du skal ud at prøve flere kjoler, foor du er sgi så smuk i de kjoler...

-HAHA- til dig Bærgit.... :frizz2:

0

Del dette indlæg

:hearts: Woooohoooooooooooooooooo

Er der noget til at re-kickstarte bridezilla-genet som en forlovelse *g*

Er superglad på jeres vegne og håber, I finder de helt rigtige ringe :blush:-HAHA-

Hvor er du smuk i BRUDEKJOLE NUMMER 3/NR 3/NO III/NUMBER THREE/NUMERO TROIS. :hearts:

Birgit er forlovet! Birgit er forlovet! Birgit er forlovet! :frizz2:

0

Del dette indlæg

WOW - forloves....... WOW - skal du så også giftes ? *fnis*

Ja jeg synes jo selvfølgelig at venstre hånd er den rigtige for der sidder min vielsesring men sådan er vi jo så forskellige *GGGG*

Og se *peger* - LotteC er enig med mig vedr. kjolen *GGG*

Hvor dejligt for dig søde - tillykke *knus* :blush:

Kærligst

Elle

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer