Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sandra >>>

jeg forstår hvorfor du kalder den hullet!!! Har i planer om at lave det lidt om?

Hmm... Det er jeg ikke lige selv herre over (og nej, der er ikke planer om at lave det om).

Sagen er den, at jeg arbejder som handicaphjælper og jo derfor er 24 timer i døgnet i en anden persons hjem. Og det her er nu engang den "hylde" jeg ligger på, når ikke jeg bliver brugt.

Men jeg overlever ;)

I går fik vi lavet gæstelisten. Vi ender faktisk på mindre end vi havde regnet med; nemlig 50 personer.

Vi inviterer primært den nærmeste familie af J's "klan" - og så mine nærmeste venner, forældre og anden bror.

Mine 3 bonusbørn får lov til hver at medbringe en ven/veninde, da de er de eneste børn. De er 10, 13 og 15.

Jeg er væk på et modul af min uddannelse her fra torsdag til tirsdag - men når jeg er tilbage i "hullet" begynder jeg at skrive kuverterne til "save the date"-kortene, så de er klar når vi har besøgt mine forældre i starten af oktober...

Nuuuiiiiii, - hvor jeg glæder mig til at "go public" :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej SøDe...

Ville af og til ØNSKE at jeg havde et sted som hullet, hvor man kunne ligge på sin hylde eller lave lidt krea-arbejde :bestwishes: Jeg føler, at jeg er PÅ 24/7 og har næsten ikke tid/overskud til at glæde mig til DAGEN

Anyway - Det er sqi da lækkert at se nogle F A R V E R til afveksling fra alle os råhvide-med-strejf-af-fløde brude

0

Del dette indlæg

Har du hørt fra hende Vesterhavs-prinsessen? (har ikke kigget efter i hendes dagbog yet).

Må videre i dagens program (hækkeklipning...)

Kærligst, Mette (der gerne vil have slettet div. indlæg fra et vist sted, men først lige har fattet, at jeg har fået 1 års karantæne, hvor jeg så ikke kan fjerne en dyt - :mad: )

<{POST_SNAPBACK}>

Ih altså - Vesterhavsprinsessen har gjort alt hvad hun kunne for at tilfredsstille jer 2.

Sidder allerede her på sidelinjen og får lyst til at gifte mig igen, så jeg kan planlægge det hele en gang til :)

Og så har jeg ikke noget i mod at gifte mig med min mand igen (og igen og igen) *GG*

Looking forward til d. 15 - regner med at den tilbageværende ægte bridezilla planlægger det hele fra hullet.

Knus

Elle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået første bud fra en guldsmed, på en pris hvis de skal kopiere den smukke hvidguldsring fra Karina Hansen (som jo desværre har lukket sit værksted).

Hold nu fast!!

Prisen er - inkl. en hulens masse brillianter und so - 18.900,- -HAHA-:bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Well - måske skal jeg høre om de kan lave den med glasskår i stedet???!! *fniser hysterisk*

:baa:

Bærgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du måske et billed af denne meget kostbare ring, eller er den simpelthen for dyr at få på nettet

Altså, Fru Zoey - den er jo længere foran i min tråd *tsk tsk*

Men for dig - og de andre der ikke lige kan overkomme at bladre *g* - er den lige her igen:

post-14479-1125567125.jpg

Because you're worth it

:bearhug: Sjovt nok er min første association på den sætning "don't push it!!" -HAHA-

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha for en pris - men ved du hvad - hvis det er RINGENE, så ville jeg betale prisen. De er for resten af livet... !! Vi betaler gerne 10.000 for en kjole vi kan bruge i 1 dag - hvorfor så ikke bruge 19.000 på noget man bruger HVER dag, resten af livet - og som er et symbol på jeres kærlighed...

Vores ringe kostede 9000,- og på trods af vi har et lavt budget bestemte vi os for at op-priotere ringene og så spare andetsteds :bearhug:

-HAHA- Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Uha for en pris - men ved du hvad - hvis det er RINGENE, så ville jeg betale prisen

Ved du hvad Lambada-pige - dels så har vi bare ikke de penge, - dels så er jeg simpelthed for nærrig til at gi' små 20.000 for en ring, som jeg måske glemmer i lommen på min kedeldragt, netop som denne bliver kasseret og smidt i en container til "Frelserens Hær" *host* :bearhug:

Desuden er de 20.000,- jo for én ring - men vi kan selvfølgelig også rive ringen af en øldåse til gemalen -HAHA-

Jeg har tænkt lidt på, om man kan lave blomsterne i halvædelsten i stedet, men den guldsmed der har svaret mig, syntes tydeligt nok at jeg var mildest talt TÅBELIG! *g*

Alternativt kan man måske lave færre blomster; 1 er for lidt, 2 er optisk ikke godt, men 3 kunne nok fungere - så man bare tager de "halve" væk... Men prismæssigt betyder det altså ikke meget, når man ser på hvordan han stillerregnestykket op:

Ringen gætter jeg til ca. 10 -14 mm .  14 k  hvidguld.    ca. kr 4500,-

Hver blomst 6 stk hvide brillanter plus en farvet lyserød brillant ca.0,12 ct    ca. kr 1800,-

plus isætning 1400,-  pr blomst .  total pris pr blomst 3200,-

Lidt hurtig hovedregning: 3 blomster á 3200,- = 9600,- + 4500,- = *host*

*grrrrrrrr*

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt man stadig kan "trække" hønseringe.......... -HAHA- Så kan du vel smide en eller 2 væk hvis det skulle være *griner sødt*

Men der findes jo mange smukke ringe, som ike lige koster 20.000 bobs!

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af, er sikker på de nok skal være smukke :hearts:

:loveshower: Fru Zoey

0

Del dette indlæg

Hej Birgit!!

Så kom jeg atter engang igennem din tråd!! Apropo vielsesringene!! Prøv den guldsmed, der ligger for enden af gågaden skråt overfor Matas ved fodgængerflettet. De laver selvfølgelig også ringe, og jeg var inde og vende for at høre, hvad det ville koste at designe vores ringe (altså ideen jeg har i hovedet) og jeg synes faktisk ikke det var galt....det er da værd at prøve!!

Ellers så er du jo kommet et godt stykke!! Sød ide med de save-the-date. Kunne godt bruge ideen, men problemet er bare, at vi ikke er enige om vores gæsteliste...

Nå men anyway - det ser jo super ud!! Glæder mig til at følge med på sidelinien!!

Svale

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Synes bare lige jeg vil sende en hilsen, da jeg "faldt" over dig på denne side. Nu er jeg jo endelig blevet kone - og hvis du ikke har set bryllupsfortællingen "andetsteds" - så kan du vores helt fantastiske billeder her :bearhug:

www.123hjemmeside.dk/suldal

Jeg er glad for at se, at I endelig har fået styr på det hele, og har fundet en dato. Det er den dejligste tid på året at gifte sig, og jeg håber I får godt vejr. Vi var jo i Norge, og der skinnede solen heldigvis rigtig meget (imodsætning til DK efter, hvad jeg har hørt.

Mange hilsner

Storm

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer