Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Ååååårhhhh.... Den er fin! Perfekt til omgivelserne :hearts:

Er selv ved at små-panikke over topfiguren. Søger med lys og lygte efter noget semi-royalt, der matcher vores vilde lokaler *suk* Kan ikke finde nogle, der bare siger BANG. Overvejer derfo pt at erstatte topfigur med sprøjtechokoladesnirkler m/monogram... Just another job for the "to-do" list :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fra firmaet der laver dem i USA (Demdaco- som har MANGE lækre ting!! Be warned!!) fik jeg en mailadresse til den engelske forhandler, der så satte mig i kontakt med distributøren i Danmark :carrot:

Det betyder jeg forhåbentlig allerede i løbet af et par dage, har lokaliseret netop denne figur ud af de mange, mange de har...

Ser ud til at den i Europa koster ca. 250,- hvor den i USA koster lidt under det halve.

:cheerleader3:

Birgit

0

Del dette indlæg

Hej Birgit :cheerleader3: Jeg kiggede lige forbi, og så skal du selvfølgelig som den første have en hilsen og et stort :td: !!!

Jeg er VILD med din ring og mange af de andre på hende Karina-pigens hjemmeside - godt jeg først ser dem nu, for de ser ud til at koste vores samlede bryllupsbudget! :) Kjolen er også virkelig smuk, men faktisk synes jeg ikke den klæder modellen særlig godt, hun er for ordinær at se på, du vil med garanti 'fylde' den meget smukkere ud!! :frizz2: :hearts:

Nu vil jeg lige finde Lise herinde og smide en hilsen til hende også, og så skal jeg også have skrevet et indlæg til en vis herre... :boxing: På snarligt gensyn!

:loveshower: Mette(mor)

0

Del dette indlæg

DEJLIGT at høre fra dig Mette!!!!!!!!!!!!!!!! :cheerleader3: Altså, selvom du er en fedterøv.....

Kjolen er også virkelig smuk, men faktisk synes jeg ikke den klæder modellen særlig godt, hun er for ordinær at se på, du vil med garanti 'fylde' den meget smukkere ud!!

:td:

Vi høres ved :)

*krammer*

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit

Jeg så lige kort, at du havde kommenteret min planlægningstråd - men jeg nåede ikke at se, hvad du havde skrevet ..... før den var gjort "usynlig"

Ville bare lige her sige, at jeg godt kan forstå, at du er faldet for træ-figuren .. den er ikke til at stå for! Vildt sød!

:td:

Kjole, og ringe er også bare ... :hearts: .. W O W :cheerleader3:

Redigeret af TrineLovenholdt
0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Tak for din hilsen :td:

Er det besluttet hvornår du skal ud og prøve kjoler, eller synes du det er for tidligt

Jeg regner først med at prøve nogle kjoler i januar (hvor 2006 kollektionerne er på bøjlerne) - og hvor jeg også kontakter et par af designerne (se tråd under "kjole-snak").

Jeg er ret sikker på at jeg vil ha' designet - om ikke andet, så pga. stofferne; jeg er ikke vild med tanken om at skulle giftes i kunststof.

Men det er jo før set at en kommende brud endte med noget helt andet end først tænkt *g*

Men det blir' altså spændende at få et par designeres bud på en "bondebrud", ud fra nogle af mine egne idéer om hot/not :veiledsmile1:

:)

Birgit

PS: Endnu engang god :cheerleader3:LØRDAG til jer !!! ;)

0

Del dette indlæg

Fra firmaet der laver dem i USA (Demdaco- som har MANGE lækre ting!! Be warned!!) fik jeg en mailadresse til den engelske forhandler, der så satte mig i kontakt med distributøren i Danmark  :carrot:

Det betyder jeg forhåbentlig allerede i løbet af et par dage, har lokaliseret netop denne figur ud af de mange, mange de har...

Ser ud til at den i Europa koster ca. 250,- hvor den i USA koster lidt under det halve.

Birgit

Hej!

Jeg passerede lige din figur i vinduet hos Imerco Randers. Den stod og råbte Biiiiiiiiirgiiiiiiiiitttttttttttttt :td::) Køøøøøøøøøøbbbb miiiiiiiiiig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men det er jo før set at en kommende brud endte med noget helt andet end først tænkt *g*

PS: Endnu engang god  :td:LØRDAG til jer !!! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vist set en del gange.. :) Selv er jeg kommet fra A til Z i mine overvejelser om stil. Først ville jeg ikke have den store kjole da jeg ikke er kjole person - og nu har jeg det sådan lidt. Skal det være - så lad det være!

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Birgit..........

Havde lige 10 minutter før jeg skal igang med dagens gerninger............

Man kan jo ikke undgå at lægge mærke til bryllupsklars nye medlem, der på skammeligeste vis forsøger at overhale os allesammen på top 10- aktiv listen :bearhug: ...... så tænkte at jeg hellere lige måtte tjekke dig lidt nærmere ud ;) ...også når du nu sådan laver mytterier og optøjer :cheerleader3::td::):bearhug: .

Allerførst......... nååååååårrrrrrrrrhhhhhhhhhh med dine heste, og især de to føl fra i år..... smelte smelte :loveshower:

Og den ring du har fundet som nummer 1 :hearts: :hearts: ...WAUUW siger jég bare, og jeg har MED VILJE IKKE været inde på den hjemmeside du har linket til, eftersom jeg kan se de andre tøsers kommentarer til den. Den er vist ikke værd at kigge nærmere på :bearhug:(y)

Kanon idé med at lave save-the-date kortene på en køleskabsmagnet.......det er jo alligevel der man hænger sådan et kort op i de fleste tilfælde.

Kjolen er et helt kapitel for sig selv....... I GUDER HVOR ER DEN SMUK....

Nu ved jeg ikke rigtig hvordan din kropsbygning er, men jeg tror at denne type kjole passer til langt de fleste, så det bliver spændende at se hvad du ender med at vælge.....at få syet vel at mærke.

Så kan jeg også godt forstå at du er faldet for den topfigur.... den er meget speciel....utrolig enkelt og meget meget smuk...

Knus Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Orv for øvrigt..............velkommen

:yay:

0

Del dette indlæg

Hiiii igen igen

Den ring der er absolut for blæret :hearts: lige før man skulle overveje at droppe den man ellers havde kig på :toot: Tror i alt fald jeg liiige vil høre hende ad med eget design osv. så nu venter jeg også på din pris :yay:

Kjolen er liiige min stil - enkel og virkelig romantisk. :wee: hvor det går herinde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit

Et forsinket velkommen til fra mig af -HAHA-

Rigtig søde hypper .... er tozzet med det dyr ... har desværre bare ik råd eller tiden til at ha sådan en ..... en stor drøm for mig er da at få min egen ... :toot::)-HAHA--HAHA-

rigtig flot flot kjole .... og super flotte ringe......

Btw lækker Farm i har fået jer.... :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHADA - jeg skal love jer for at vi fik drukket te (eller drukket til! *g*) på Skanderborg

:drink2: :carrot: :cheerleader3::bearhug: :champis2: :):blush: :rockf: :drink2: :sleepy: :sleepy: :sleepy: :sleepy: Man er jo ikke helt ung mere *g*

Men nu er jeg altså tilbage bette børn!

By the way - lidt skrækkeligt at tænke på ikke; tænk at jeg "larmer" så meget så her ligefrem er stille fordi jeg er væk et par dage!! *tsk tsk*

Birgit <<< Get a life, girl!! :cheerleader3:

Lover at jeg ringer til Karina guldsmed i morgen; hun har ikke svaret på mine mails og jeg har efter LANG tids søgen fundet et nummer på nettet, som jeg lige vil prøve...

Good 2 B back!!

Holder nu lige en pause på et par timer (har en nypudset mur jeg lige vil male) - og vender stærkt tilbage i morgen fra min pind på Falster :)

*kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

:bearhug: Jeg er ked af det tøser, men der er dårlige nyheder mht. Karina Hansen og drømmeringen!

Desværre holdt hun op som selvstændig guldsmed i 2003 - og formanden for guldsmedenes brancheforening mener at hun nu er ansat ét eller andet sted ude i verden.... Så der er altså ikke håb om, at jeg kan få min drømmering :balloon:

ÆVÆVÆVÆVÆVÆVÆVØV!

Ellers så er vi ret tæt på at booke BAYOUS til vores bondebal.

Det er måske en smuuuuule for "rock 'n roll'et" for min smag - men har alligevel en del numre der er mere folk-agtige.

Lytter nok lige en lille smule mere rundt før jeg booker endeligt.

Pris 10K for 3x45 min.

-HAHA-

Birgit

0

Del dette indlæg

Ævæv med guldsmeden, men kan du ikke få den lavet hos en anden.

Tjoeh - det kunne da være jeg skulle prøve at maile billedet rundt et par steder... Men helt ligedan ville den jo nok ikke blive - så måske er det mere "sikkert" at forelske os i en anden model (evt. min "nr. 2", men i hvidguld?!)?!

:veiledsmile1:

Birgit

0

Del dette indlæg

UHADA - jeg skal love jer for at vi fik drukket te (eller drukket til! *g*) på Skanderborg 

:drink2: :carrot:  -HAHA-  -HAHA-  :champis2:  :bearhug:  :balloon:  :rockf:  :drink2:  :sleepy:  :sleepy:  :sleepy:  :sleepy: Man er jo ikke helt ung mere *g*

Men nu er jeg altså tilbage bette børn!

By the way - lidt skrækkeligt at tænke på ikke; tænk at jeg "larmer" så meget så her ligefrem er stille fordi jeg er væk et par dage!! *tsk tsk*

Birgit <<< Get a life, girl!! -HAHA-

Nåååårh... så var det derfor at der ikke har været så mange indlæg weekenden over...

:carrot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer