Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Magnet-kortene kan i øvrigt kreeres på denne hjemmeside Vistaprint - som er på svensk!

Det lykkedes nu os, endda til trods for at vi er jyder ;)

:)

Birgit

Hej Birgit... Lyder spændende... Hvad skal i give for magneterne...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen dog - sikken' masse spørgsmål :blush:

Susse >>>

Hvad skal i give for magneterne...?

De fåes fra ca. 300,- for 100 stk. inkl. porto - men fordi vi valgte at designe selv kom vi op på 500,- for 100 stk. Men så synes vi også begge to at de var helt perfekte :hearts:

Lea >>>

En superfin hjemmeside Farmen har! Er farmen din?

"Farmen" er vores :) Vi er lige flyttet ind her 1/7 og er i gang med at vælte vægge etc. Men det er bare det skønneste sted! :)

Pernille >>>

Du mopper!

Husk min snut, at "den man elsker tugter man" (hvad det så end er for noget vrøvl!!) *g* Aj - du ved jo godt at jeg er meget glad for at du er her på boardet... Så må du leve med min fjollede humor i tilgift http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

Stineka >>>

skrækkelig hjemmeside med ringe!!! ih, jeg er helt forelsket i 2 stk. derinde .... ih altså .. hvilket prisleje ligger de i?

Vi venter stadig på svar fra guldsmeden. Jeg har en lumsk mistanke om at hun er på ferie. Men lige så snart jeg hører det mindste pip, skal jeg nok skrive prisen her i min tråd! :bearhug:

*** :hjerte: ***

*suk*, - hvorfor er der bare så lang tid til?!!!!! :sleepy:

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Først og fremmest: Jeg har sagt det før - nu siger jeg det igen >>> HVOR ER I BARE P**** SØDE :bearhug:

Og hvor ER jeg bare glad for, at vi ses herinde!!!!!!

Er I klar over det!? :hjerte:

Gad vide hvad, der er sket derinde...?

Tjaaaaaaah - lad os bare kalde det "MYTTERI" *g* Det lyder da eksotisk, gør det ikke? *prøver at se helt uskyldig ud*

:boohoo:

Birgit

0

Del dette indlæg

Pt. er dette en af mine yndlings "inspirationer" til kjole :bearhug:

Er bare  :angry1: over at jeg ikke ser lige så s**** godt ud som den forbistrede model *grrrr*

post-14479-1123512141.jpg

Sand skønhed kommer indefra - oh gudinde!

Men bortset fra dét (lille sure opstød) så er det en super kjole *mangler-en-smiley-der-bøjer-sig-dybt-i-støvet*

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:

Pt. er dette en af mine yndlings "inspirationer" til kjole :boohoo:

Er bare  :angry1: over at jeg ikke ser lige så s**** godt ud som den forbistrede model *grrrr*

post-14479-1123512141.jpg

Sand skønhed kommer indefra - oh gudinde!

Hende Jeanette Desirée Askepot Jensen på billedet - kan hun måske køre et læs murbrokker på fyldpladsen?!? :bearhug: Nullernix! Pop og plastik! Må vi be' om rigtige kvinder af kød og blod og celluitis... Sunde piger med sul på kroppen og begge ben plantet solidt i den blå luft :bearhug:

Men bortset fra dét (lille sure opstød) så er det en super kjole *mangler-en-smiley-der-bøjer-sig-dybt-i-støvet*

:bearhug: Enig... Gid jeg kunne udtrykke mig sådan.... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hende Jeanette Desirée Askepot Jensen på billedet - kan hun måske køre et læs murbrokker på fyldpladsen?!?  Nullernix! Pop og plastik! Må vi be' om rigtige kvinder af kød og blod og celluitis... Sunde piger med sul på kroppen og begge ben plantet solidt i den blå luft 

:bearhug::bearhug::bearhug: For HULEN, Lotte - "du blir' min død"!!

Og mange, mange tak Prinsessen1/Mom - godt at du kigger forbi herovre!!

*kram*

Birgit :bearhug:

0

Del dette indlæg

Er bare faldet for den her lille topfigur i træ.

Har foreløbig sporet den fra USA (hvor de ikke ville sendetil Europa) til England, hvor den koster lige knapt £20. Jeg venter på svar mht.porto m.v.

post-14479-1123622140.jpg

Serien hedder "Willow Tree" by Demdaco og er fuld af de mest fantastisk bedårende figurer!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer