Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Pyhapuh (!), nu har jeg lige bestilt kort, kuverter og karton til vores invitationer !!! Jeg håber virkelig ikke jeg får ødelagt alle de fine matrialer :bearhug: Jeg er altså en spade til sådan nogle ting (læs; jeg er ALT for utålmodig!) *g*

J ved (som sædvanlig) ikke en dyt om noget som helst - for jeg sidder jo i den anden ende af landet og laver mine skumle planer Postet billede - men han tilgir' mig nok ;)

Der går nu mindst 14 dage før jeg kan producere en "prototype"; kommer først hjem fra job sent søndag - så har jeg 1½ dag til at pakke til de næste 7 hvor jeg er væk igen - og så er det vist 1½ dag fri og 5 dage på job, før jeg faktisk har hele 4 fridage!!!

Men pakker altså også jeg noget papir i en kuffert, så det er klar til næste (og næste og næste og...) gang jeg kører på job!

N'ge! Postet billede

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor bor du i forhold til dit arbejde?

Jeg bor i nærheden af Give - ca. 25 km nord for Vejle.

Jeg arbejder indtil ca. 1/10 i Nykøbing F - og derefter i Kbh.

Men det er somend ikke så meget afstanden der er generende - eller køreturen overhovedet - men mere det fact at jeg tilbringer 85 timer om ugen på mit s**** job!! :bearhug:

Er bare nødt til det; lang sørgelig historie :baa: men med garanti for happy ending!!

:veiledsmile1:

Birgit

0

Del dette indlæg

uhada.. tænk at jeg slete ikke har været herinde og kommentere.. tsk tsk...

sikke en fed kjole du har fundet der.. Jeg er bare så vild med ærmerne!

Det var da en skam med den guldsmed. Troede du havde snakket med hende ang hans ring? hmm.. nå men der er ellers så mange muligheder på nettet. man skal bare finde dem :bearhug:

Held og lykke med papirudfordringerne... de kan være sværre, men som en erfaren tommelfingerdims så kan jeg sige at efter nok forsøg så lykkes det!!

bytheway.. fed ide med de magneter.. ville ønske vi havde fundet på det.

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg summer en del over menuen - og bliver meget inspireret (læs; sulten *g*) når jeg surfer rundt herinde hos jer andre *smask*

Foreløbig hælder jeg til en "havbuffet" til forret, med laksecarpaccio, små stegte blæksprutter, grillede tigerrejer, avocadomousse m. rejer og en masse mere, som min kreative kok nok skal finde på...

Hovedretten har jeg ikke den ringeste idé om *s*

Desserten kunne jeg godt tænke mig skulle være noget med italiensk is - men jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvordan det kan lade sig gøre til så mange mennesker...

Jeg skal jo lige konferere med min prins, - men ellers regner jeg med at give min idéer videre til "raffinering" hos kokken.

Kokken hedder Jan, og han er en rigtig sød og dejlig, MEGA dygtig mand - som til dagligt laver mad på den Europæiske Filmhøjskole i Ebeltoft. Og i øvrigt til masser af gallafester o.l. hvor der er op til 200 mennesker.

Jeg var på skolen i 9 mdr. imens hende jeg er hjælper for gik der - og i den tid blev jeg rigtigt gode venner med en del af personalet - og altså herunder Jan.

Allerede i starten, da jeg lige havde mødt J, spurgte jeg for sjov om Jan ville komme og lave mad til mit bryllup - og det har han altså sagt ja til, nu hvor det er blevet "alvor" :yay:

Jeg glæææææder mig; han - og hans hjælpekokke - er bare så søde!!

Og han påstår han kan lave gourmet-mad til os for max. 250,- pr. hovede :bearhug:

:jazzybass:

Birgit

0

Del dette indlæg

Bordkortene har jeg forresten også for længst bestemt mig for...

Vi skærer skrå skiver af en lille birkestamme af passende tykkelse.

Skrå, fordi man så får noget af den smukke bark synlig.

Birkeskoven har vi selv :loveshower:

Herpå skrives/males/brændes navnet - og ved siden af sættes et lille tændt lys.

Billeder eller "prototype" findes endnu ikke - men konceptet er jeg sikker på :bearhug:

:hug:

Birgit

0

Del dette indlæg

Birkeskoven har vi selv  :loveshower:

Billeder eller "prototype" findes endnu ikke - men konceptet er jeg sikker på  :bearhug:

:hug:

Birgit

det lytter som meget arbejde - men det bliver sikkert også superflot - glæder mig rigtig meget at se billeder af de første. :carrot: :carrot:

Jeres menu lytter indtil videre også super - er spændt på hvad i skal af med!!!

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det lytter som meget arbejde

Det tror jeg nu ikke det bliver; "handyret" J griber sin elskede motorsav og fælder et træ som jeg har udpeget >>> derefter "skiver" han, på 5 min. og med samme, stammen til mig >>> som jeg så (i bærbare portioner) slæber med på job og "får gjort noget ved" *gg*

;)

Bærgit - schuften lieber als schauklen :yay:

0

Del dette indlæg

det lytter som meget arbejde

Det tror jeg nu ikke det bliver; "handyret" J griber sin elskede motorsav og fælder et træ som jeg har udpeget >>> derefter "skiver" han, på 5 min. og med samme, stammen til mig >>> som jeg så (i bærbare portioner) slæber med på job og "får gjort noget ved" *gg*

;)

Bærgit - schuften lieber als schauklen :yay:

Nå så holder sig min medlidenhed for dig jo i grænser :hug:

:hug::hug: Det er godt når man kan bruge arbejde til noget fornunftig :hug::hug::hug:

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg glæææææder mig; han - og hans hjælpekokke - er bare så søde!!

Og han påstår han kan lave gourmet-mad til os for max. 250,- pr. hovede :cheerleader3:

Birkeskoven har vi selv  :loveshower:

Billeder eller "prototype" findes endnu ikke - men konceptet er jeg sikker på  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

:cheerleader3:

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da vild billigt, hvis han kan lave maden for 250 kr :wee: glæder mig til at høre hvad jeres endelige menú bliver - smask.

Kan rigtig godt lige idéen med barken, det er vild dekorativ (øv jeg ikke selv fandt på den noget før :cheerleader3: ),meget naturligt.

Skal lige høre dig........har jeg ikke læst et sted, at du har heste?? Er selv "gammel" hestetøs, og helt slipper man dem vel aldrig.............. :cheerleader3:

:loveshower: Zoey

0

Del dette indlæg

hey.. det er da for dårligt at jeg ikke har været her endnu!!!!

Nå men så er det jo også på tide.. Sikke en dejlig farm og nogle skønne heste (billeder fra smaltalk) I har.. SUK!

Jeg blev også helt vild med din ring, jeg håber du finder nogen der kan lave den!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ellers fuldblodshoppen er solgt - som jeg håber - så har jeg 4 avlshopper tilbage, hingsten og så er det ene føl ikke solgt endnu.

De har desværre rigtig snydt mig i år, så jeg får kun 1 enkelt føl i 2006 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Jeg red på M-niveau i en del år, men fik så eget ridecenter på et tidspunkt og havde ikke tid til andet end at uddanne de unge heste og undervise.

Da jeg havde knoklet mig selv halvt ihjel på det, gik jeg tilbage til at arbejde som socialpædagog, hvor jeg har speciale i mennesker med (erhvervede) hjerneskader.

Efter min arbejdsskade (greb en person der vejede ca. 100 kg. og rev mit skulderled over med nerver, muskler og hele pivtøjet) har jeg så ikke kunnet ride.

Ud over at jeg har taget ca. 10 kg. på får det mig til tider i en permanent tilstand af PMS - så at jeg har fundet J som kan leve med mig som jeg er, er sq et mirakel *g* :loveshower:

Nuiiii - en hel lille "livshistorie" ;)

*kram*

Birgit

0

Del dette indlæg

Birkeskoven har vi selv :loveshower:

Ajjjj hvor lyder det spændende... det kommer til at se rigtigt hyggeligt ud, når mørket sænker sig.. en genial idé. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif

0

Del dette indlæg

Nå bettewen...SÅ faldt 5-øren..Skulle lige ind og lure på din tråd, og tænkte at det var dog underligt, at jeg havde læst den indledning før ;)

Du er jo den ulydige tøsepige from the other site :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg stak ud igennem et hul og herover, for at se hvad I laver. Der er sgi blevet så stille i det andet forum :cheerleader3:

Godt at se dig igen! :cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit!

Var på powershopping i Aalborg - og tumlede ind i en fabelagtig butik - "Naturdeko" i Nørregade. De har de sjoveste ting, som jeg måske tror også kunne gøre dig i godt humør. En masse pudsige figurer af alt fra engle til alfer og nisser. Lækker forarbejdning og ikke vildt dyr. Stilen trækker fra klassisk vikinge-tam-tam over middelalder-guf til moderne Ringenes Herre-stuff.

Tjek det ud, hvis du kommer på de kanter http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

post-14479-1124704607.jpg

Så ankom vores "save the date"-kort.

Jeg er nu stadig lidt muggen over, at jeg godt nok fik idéen - men Susse fandt den billige måde efter vi havde bestilt og betalt *grrrrr* ;)

Men hvor om alting er, så er du nu klar til udsendelse - lige så snart vi har taget en (andetsteds omtalt) svær samtale med mine forældre.

Estimeret TOA; medio oktober.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det jo med at omtale min arbejdsplads som "hullet".

Til de af jer, der tror jeg overdriver er her lige et billede af det rum, hvor jeg tilbringer 22-23 timer i døgnet - og altså i alt ca. 80 timer om ugen!!

post-14479-1124708155.jpg

Fangerne i Vridsløselille har det mere frit - de har i det mindste udgang!! :balloons:

0

Del dette indlæg

:) hmmm, at kalde det 'hullet' er vist en underdrivelse... :) Er der slet ikke mulighed for et mere indbydende lokale?!

Anyway, det er nogle rigtig søde "save the date"-magneter I har fået! :balloons: Og ideen med birkestykkerne er jeg bare vild med - glæder mig til at se resultatet! :carrot:

Har du hørt fra hende Vesterhavs-prinsessen? (har ikke kigget efter i hendes dagbog yet).

Må videre i dagens program (hækkeklipning...)

Kærligst, Mette (der gerne vil have slettet div. indlæg fra et vist sted, men først lige har fattet, at jeg har fået 1 års karantæne, hvor jeg så ikke kan fjerne en dyt - :mad: )

0

Del dette indlæg

Jeg har det jo med at omtale min arbejdsplads som "hullet".

Til de af jer, der tror jeg overdriver er her lige et billede af det rum, hvor jeg tilbringer 22-23 timer i døgnet - og altså i alt ca. 80 timer om ugen!!

post-14479-1124708155.jpg

Fangerne i Vridsløselille har det mere frit - de har i det mindste udgang!! ()()

<{POST_SNAPBACK}>

:) Okay, det er da total nedtur at arbejde der - forstår aldeles godt hvorfor du kalder det hullet, det kan vist ikke hedde andet! :)

Er vild med jeres"save the date" kort - altid ØV npr man finder ud af det kunne gøres billigere EFTER man selv har betalt :baa:

Krydser fingre for jeres samtale - og ser frem til en up-date omkring den!!!!!!!! :balloons:

:loveshower: Zoey

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer