Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Så er ringene bestilt - og nix, desværre endnu ingen billeder: Min skal laves specielt, da den (som nogen vil vide) kun er 2 mm bred - og J's (der bliver 5 mm bred) skal bestilles hjem da han bruger en størrelse der passer mig som armbånd!!!

Sikke et par vi er :)

Ringene er helt enkle, i blankt hvidguld og i en let buet profil. Vi får dem om 14 dage og har snakket om, at vi så må finde ud af hvordan vi kan markere at vi tager dem på... *s*

4300,- kommer vi til at slippe, alt i alt. Det synes jeg er OK!

J var i sit allermest romantiske humør i går: Jeg har fødselsdag i morgen, men er på kursus til lørdag - så vi fejrede mig i går, hvor han havde taget en fridag.

Vi hjalp hinanden med at lukke heste ud og blive færdige i stalden - og så spiste vi "english breakfast" med hele svineriet *mums*

Efter en lille "morfar"Postet billede klædte vi om og kørte til Vejle, hvor vi var rundt hos samtlige guldsmede før vi besluttede os hvem vi "gad lege med"; vi ville både ha' service og en god pris. Det fik vi :)

Så sluttede vi den del af dagen med en kop kaffe/cao på en lille café...

Hjem og hente heste ind - så shines op og tilbage til byen, hvor vi spiste på en lille rigtig lækker restaurant.

J var bare så sød og dejlig (men ain't he just!!) og fortalte mig flere gange hvor meget han glæder sig til at få den ring på - og hvor meget han elsker mig........................... *suk* :yllove:

Jeg kunne ikke ha' haft en mere perfekt aften! :loveshower:

Jeg fortalte ham i øvrigt lidt om hvordan det foregår for de fleste af os, når vi skal vælge kjole (alt det med at fotografere og sammenligne - og brugte et par eksempler herinde fra). Det synes han lød skægt og spændende *s*

Og så fortalte han mig i øvrigt, hvordan han fik vildt sommerfugle i maven ved tanken om mig i en brudekjole :bearhug: Hvor er jeg heldig at ha' ham i mit liv!!!!!

*suk*

:cheerleader3:

Birgit *lykkeligt skarn*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Birgit

Jeg takker af for denne gang, så jeg ville bare lige smide en sidste hilsen til dig.

Håber fremtiden flasker sig for dig - du har virkeligt fortjent det! Vil savne dine hudløst ærlige indlæg og gode humor. Jeg giver lige mit besyv med på kjolerne! De er alle flotte, men nummer 3 er bare så flot til dig!!! Du ser også meget tilpas ud i den.

Mange :bearhug: Krestine

0

Del dette indlæg

Altså sødeste Birgit.........

Jeg har været på laveste blus mht alt, men som du nok kan e i min tråd er jeg ved at være bryllupsklar igen!!! :carrot: Og må kværne MANGE triste sider i din tråd - altså I har sgu ikke fortjent alt den modgang - men husk - det gør stærk, hvis man kan bruge erfaringerne og vende det til noget godt!!! Og NU ser det ud til langsomt at vende for jer.... Kontrakten for J, ringforlowt, opshining af stald... (er SLLLEEET ikk misundelig på farmen, stalden og ikke mindst hestene - savner mine gl pruher!!! :) )

Du er forøvrigt fantastisk smuk i brudekjoler!!! Skynd dig at prøve flere og ta flere billeder, så vi kan nyde synet!!! :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"I dag er det Biiiirgits fødselsdag

Hurra Hurra hurraaaaa

Hun sikkert sig en gave får

Som hun har øøøønsket siiiiig i år

Med dejlig chokolaaaaade og kager til"

Kære Birgit

Hjertlig tillykke med fødselsdagen. Har du set hvor smukt solen skinner og hvor dejlig en dag det er ? :bearhug:

Det er bare så dejligt med en romantisk kæreste som forstår at feste og hygge om en, også selvom man ikke kan være hjemme på selve dagen.

Det er godt at se at det går fremad for jer :)

De kærligste fødselsdags hilsner

Elle :)

Redigeret af Elle2005
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I øvrigt - så lige i en anden tråd at du snakkede om frisure...

Hvis du leder efter en frisør kan jeg varmt anbefale Tina som "ordnede" mig. Jeg er sikker på hun har en masse gode ideer for hun har "ordnet" min søster i mange år og min lillesøs har heller ikke langt hår.

Men bare så du er advaret - det er en dyr salon.

Her er et link til deres hjemmeside http://www.p-e-r.com/

Kærligst

Elle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Harj!

:bearhug: Oki- så prøver jeg også med et indlæg.

Først selvfølgelig rigtig mange tillykker :yay:

Dernæst er jeg blevet enig med mig selv om snart at sende K på opdragelse i romantisk opførsel hos J snarest- så sig til hvis der er flere hestebokse jeg kan bruge som undskyldning :cheerleader3:

Knuser og husk snart at komme og hilse på min Ruth

:):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke tillykke søde!

Med sådan en romantisk forlovet er du vel teenager igen :frizz2:

:hearts: *Bærgit 16 år* :bearhug:

Håber du får en ganske aldeles vidunderlig fabelagtig fantastisk dag!

Mæææææærk de kææææærlige vibrationer, der lis'som strømmer mod Give hmmmmmm :)

Krammeknus

LotteA

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He heh - jeg havde slet ikke set alle jeres fantastiske og dejlige fødselsdags-hilsner, for da jeg kom fra kursus i går havde vi alle ungerne - og så er det ikke liiiige til at snyde mig til så megen PC-tid.

Vender frygteligt tilbage i morgen og glæder mig til at følge med igen!!!

I ER DEJLIGE :loveshower:

*kram*

Birgit *nu næsten voksen* :loveflag:

0

Del dette indlæg

Tænk at jeg slet ikke at været i din tråd før - slemme mig :pokey:

Hvor ser det hele bare godt ud :l31: - og billederne af dig i brudekjoler er bare fantastiske :hearts:

Sender dig en bunke :griner:-:):):) til de hårde tider

P.S. Og så et forsinket tillykke med fødselsdagen :(:griner:-

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer