Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvordan går det med dig og din opstart ??? Søde kollegaer, god stemning ???

Jo tak, Mette - det går rigtig godt. Vi har ikke været "ude på gulvet" endnu - de første 3 dage er gået på skolebænken og oplæringen tar' den første måned. Men det er hyggeligt og folk er søde, så jeg er kommet glad hjem hver dag indtil videre - det er jo ikke så tosset ;)
0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt BEGGE halskæderne ovenover - jeg synes simpelthen de var for søde - og de kan jo bruges til andre lejligheder også. Den grønne/kobber lod til at være den sidste, for den er væk fra hjemmesiden nu.

Ud over det "kom jeg til" at "snacke" denne ;)

post-14479-1141399642.jpg

Stadig under 500,- inkl. porte for alle 3! :bearhug:

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

:bearhug: Åh ja os kvinder vi er sgu uforbedrelige når det gælder køb af diverse dikkedarer der kan pynte på os :denmarkflag: Og der er altid en god undskyldning for at vi bare må købe begge ting vi får øjnene på....

Men Birgit, begge kæder er super flotte og ja den grønne kan jeg sagtens forestille mig til din kjole (beskrivelse) men den hvide er også rigtig smuk og bryllupsagtig, så ligegyldigt hvilken der ender om halsen så.... ja du blir skisme bare så flot!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halskæderne kom allerede lørdag - det må siges at være super service! :bearhug:

Til gengæld er den "hvide" halskæde bare ikke helt hvid - det var jo ellers det jeg havde håbet på. Den er FIN, ja - men den er altså ikke hvid!

Nu venter jeg lige og ser, når nu om 100 år kjolen er færdig. Men hvis det nu ser tosset ud, så kan jeg jo se om der er én herinde der kan bruge den i stedet.

Det er jo altså bare sådan at min blonde/mit slør er kridhvidt!

Her i weekenden var J og jeg i Tyskland med de 2 hopper der skal bedækkes for næste års føl.

Jeg havde booket et værelse på et lille hotel ved en sø - sådan at vi lige kunne overnatte efter at have kørt i 10 timer - før vi skulle køre hele den lange vej hjem igen.

Og ved I hvad?!!

Det lille hotel var fand*** FANTASTISK!! :blush:

Vi fik den sødeste betjening - den mest geniale mad - den mest romantiske værelse - roomservice - morgenmad på sengen og hele tiden bare smil efter smil fra personalet -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

Og - og nu blir' det wildt ;) - prisen for det hele; 3 retter, GOD vin, værelse, masser af sjusser, morgenmad >>> kr. 1500,-!

DET synes jeg sq er luxus!! :carrot:

Desværre blev vi så lige stoppet på vejen hjem med den tomme trailer; Johns lastbilskørekort viste sig ikke at være nok, jeg havde glemt mit OG bilens papirer. Pris hos det tyske politi: kr. 3500,-!!! Av for hel****!!! *suk*

Desuden kostede det os en MASSE tid, så vi først kom tøffende hjem 2 min. i midnat.

Ja, - for vi måtte jo ikke fortsætte med traileren - altså fik vi nogen til at slæbe traileren ind i det næste politidistrikt, før vi fløjtede uskyldigt og kørte videre. Hjem skulle vi - og Falck skulle ha (hold nu fast) dkr. 10.000,- for at hente den til DK!

Men f*** det; vi havde nu alligevel en dejlig og romantisk weekend; det kan ikke nytte at græde over spildt.........tid *s*

0

Del dette indlæg

Åååååååh manner jeg er da bare flere lysår bagud med min bryllupsplanlægning... :blush:

du har jo styr på det meste, og har skrevet herinde i mere end 1 år... wau siger jeg bare.

Jeg må lige finde en times tid frem og læse hele din planlægningstråd.

Tak for hilsne i min planlægning.

- Lisen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne 50.000 af Js mor til bryllupet - og pengene er gået ind her til morgen! Hun har selv måttet låne i huset for at hjælpe os - men der var ingen slinger i valsen; det ville hun bare! Hun er bare en skat -HAHA-

Resten skal det nok lykkes os at skaffe selv, - one way or another -HAHA-

D. 18/3 - om godt en uge - skal vi til Ebeltoft og snakke med kokken og jeg er godt nok spændt på, om det prisniveau han har snakket om holder!

Ellers ikke så meget bryllup; det nye job fylder jo meget med både kurser og oplæring. Det er stadig sjovt - så det er også OK -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg opdateret tjeklisten og vores (foreløbige) budget -HAHA-

Ja... Der er godt nok lang tid til, - men 6 måneder begynder alligevel at smage lidt af fugl, ikke?!! :carrot:

Går bare og venter på mit nye MASTERcard, så jeg kan få mit stof hjem fra USA og Kamilla kan komme i gang med kjolen!! Aaaaaaaaaaaaargh!! -HAHA- Tålmodighed var aldrig min stærke side :bask: -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg lurer (altid ;)) lidt på sko, men er i denne sammenhæng lidt hooked på idéen om et par i sølv!

Kjolen skal jo være helt lys olivengrøn, slør/blonde mv. kridhvid - og så har jeg smykker i hvidguld/sølv/hvidt.

Har ikke set så mange jeg kan li' - men faldt lige over de her 2 par på ebay.

post-14479-1141920317.jpg

og

post-14479-1141920327.jpg

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha - første par er -HAHA- men må give Gitte ret i at nummer to er lidt konet.. Eller rettere sagt sådan lidt mormor på disko i 1970'erne agtig. Netop pga. kroko prægningen!

Havde jeg haft en lidt mere normal fod var jeg straks fløjet ind og bestilt første par....

0

Del dette indlæg

:carrot: WU HOOOOOOOOOOOOOOO :carrot:

6 Måneder tilbage

hvor er det skønt - tiden går stærkt nu og jeg kan se jeanet allerede er kommet med foråret -HAHA-

De halskæder er simbelhen SÅ flotte - lige min smag -HAHA- ærveligt at den så ikke var helt hvid - men måske det alligevel går sammen, man ved aldrig ;)

De øverste sko er jeg faldet for med et brag - de er simbelthen for fede - hvor har du fundet dem henne?

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet dem på ebay.de (jeg bruger altid den tyske version fordi jeg ikke gider bøvle med forsendelse og told fra USA!).

Prisen for de øverste starter ved €20 - altså ca. dkr. 150,- og min erfaring er, at de ikke bliver budt så højt op.

Auktionen slutter om 1 time. Jeg har IKKE budt fordi de er str. 38 og jeg normalt bruger 37, men måske skulle jeg byde og så kan jeg altid forsøge at sælge dem herinde hvis ikke jeg kan bruge dem?!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som nogle ved, så har jeg forelsket mig i en blonde i USA som jeg dels vil bruge til slør (men ja, jeg har allerede købt et andet slør til alternativ, hvis USA-stoffet blir' "for" romantisk ;)) dels skal det bruges til selve kjolen på én eller anden måde.

Til købet har jeg måttet oprette et Mastercard, for at kunne handle på den amerikanske hjemmeside.

NU fik jeg så - i går - mit fiiiine nye kort og bestilte omgående 1½ yards (1,37 meter) af det smukke stof :carrot:

I dag kom så ordrebekræftelsen hvor der står at de sender mit stof..........................................30. april 2006!!! :super:

*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* GP

Og mig der i forvejen er SÅ utålmodig!!! *suk*

Jeg er faktisk også LIDT rigtigt bekymret; hvad nu hvis stoffet bliver yderligere 2 uger forsinket - så er vi henne midt i maj - og det betyder så Kamilla kun har 2½ måned til at sy kjolen. BARE HUN NU KAN NÅ DET!!!!!! *gisp*

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer