Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Birgit.

Det er meget længe siden, at jeg har været inde i din tråd og kigge sidst - sikke dog en masse du har "postet på" siden da! :blush:

Din kjole er fantastisk - intet mindre!!! :balloons: Og den dér make-up - waaauuuuu si'r jeg bare!!! :blush:

Rigtig rigtig dejligt at høre, at du igen er ved godt mod! Tror du har tacklet det hele på den helt rigtige facon - og at I begge har fået noget positivt ud af det hele(- hvis jeg må ha' lov at give mit besyv med!?)

SMUKKE invitationer - det bli'r dejligt at få den sendt afsted! :carrot:

:) Knus fra Mie (som skal giftes om 1 uge - tænk en gang!)

0

Del dette indlæg

Tænk, - i dag har jeg for første gang sommerfugle i maven!! :balloons:

Jeg glæder mig over at kærligheden ikke bare overvinder alt, men også formår at ændre os så vi bliver bedre for hinanden; jeg vil ikke bytte min John ud med noget i denne verden! :blush:

Hvor er det bare dejligt at høre at i kæmper jer igennem vanskelighederne og får tingene bearbejdet. Er så glad for at du igen er ved at være ved godt mod og glæder dig til brylluppet. Velkommen tilbage til zillamode :):blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv! Jeg skulle ha' arbejdet kl. 15-18 i dag i lufthavnen (arbejder hver anden weekend) men blev ringet op i går at min vagt var ændret til 13-21 *suk* Det gør de hele tiden - men jeg er nu alligevel ret vild med at være her ;)

Men altså; hjemme sidder min skat og min kommende svigermor og griller - og skriver kuverter til invitationerne. Ville bare SÅ gerne ha' været der sammen med dem :baa:

Well. I det mindste har jeg tid til at være på forum, når der ind imellem er pauser ;)

0

Del dette indlæg

Som jeg skrev i den anden tråd - så er din kjole rigtig smuk. Jeg har jo set en del af dem der var med i opløbet - og denne her overgår altså dem alle.

Jeg er ret vild med dine invitationer - måske fordi jeg har overvejet samme topfigur. Søde, enkle, romantiske - og så passer de rigtig godt ind i jeres bondebryllup tema.

:balloons:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen kører vi til Flensborg (med pigerne på 11 og 14) hvor vi skal ha' taget mål til Js jakkesæt. Han havde meget håbet han ville tabe sig til bryllupet - derfor har vi ikke bestilt det før - men pga. alle de ting vi har været igennem har han i stedet trøstespist og taget på; han er ked af det - men jeg synes sq stadig han er dejlig!! ;)

0

Del dette indlæg

Det endte med at vi IKKE kunne få den lange jakke som vi havde fået "stillet i udsigt" UDEN det stribede stof, som jeg ikke er så vild med -HAHA-

J, til gengæld, er jo som de fleste mænd pragmatisk anlagt - og da snittet på "den stribede" klædte ham hammer godt, blev den bestilt i str. 110 til afhentning et par dage før bryllupet. Før kunne de simpelthen ikke få den hjem!

Han fik også en LÆKKER skjorte med knækflip for en rigtigt rimelig penge -HAHA-

Lige et billede af den model jeg mener det er:

post-14479-1152530426.jpg

Mht. vest så var det helt rigtige der bare ikke - så der kigger vi lige lidt videre.

0

Del dette indlæg

Kære Birgit :blink:

WOW et flot sæt tøj!!!! (Ligner meget det min J. skal have på!!). Din J. bliver da en steg!!!

Jeg ville helt undlade vest hvis jeg var jer. Det er højsommer og et afslappet bryllup i laden. Synes ikke nødvendigvis vest i den sammenhæng er sagen. Det giver sådan et lidt formelt og stift look - når tøjet er sort.

Men det er bare min ydmyge personlige mening -HAHA-:bearhug:

-HAHA-

Ulla

(tysk stilrådgiver :blink: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER smuk kjole!! Og rigtig flotte invitationer!

Rigtig rart at høre at I (især dig) er kommet ovenpå igen!!

Vi er næsten helt færdige, og klar til dagen nu. Mangler kun småting nu.

(Øh, altså lige på nær morgengaverne!!)

Skulle du stadig besøge dine forældre om 12 dage?? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vores opdaterede "to do"-liste begynder at se grøn ud -HAHA-

Det vi mangler (ud over det vi ikke har tænkt på :baa: ) er:

At højtryksrense og KALKE væggene i laden -HAHA- Big one!!

Bestille frisør, gommen

Bestille brudebuket

BLOKLYS til pynt i kirken (som den eneste pynt)

Navneforandring

Kurv på badeværelset med indhold

Gommen: Manchetknapper, Strømper, Vest, Undertøj

Brudebørn: Kjoler/tøj, sko

Bordplan

Velkomst-tale – gommen eller toastmaster?

Servering/oprydtning

Øl, sodavand, sprut, portvin, chokolader >>> Tyskland

Duge, Servietter, Serveringsfade o.l

Menukort (Kokken "fortæller" nok menuen, men vi skal så bruge "vinkort")

Tandstikker/mints

Borddekorationer

Stickers t. gaveliste

Pakke bagagen i bilen før bryllupet (både til dagen efter + bryllupsrejse)

Pynte laden

Efter bryllupet:

Takkekort

Morgengave

Rensning af tøj

0

Del dette indlæg

Så! Lagde lige den sidste invitation i kuverten for 5 min. siden og tager dem med på posthuset om en lille times tid :iloveyou:

Det bliver kewl at få de første tilbagemeldinger!

Nårh ja... Mine forældre og gommens mor har vist nok allerede sagt at de kommer :bearhug:

J blev noget ked af det sidste år, da jeg fik klippet mit hår meget kort sidste år post-14479-1152611729.jpg - han ææææælskede da mit hår var langt (til mellem skulderbladene et sted), så nu har jeg besluttet at ta' fusen på ham; dagen før bryllupet får jeg lavet extentions - de helt lange på 60 cm.!! :blink:

Den eneste ulempe er, at han jo helst ikke skulle se mig med dem før i kirken, - så vi kan alligevel ikke sove sammen den sidste nat :balloon:

Jeg regner i stedet med at sove hos min dejlige veninde, Majken, i Århus. Fordelen er så, at jeg kan få håret klippet sammen af min egen frisør gennem 100 år - Jan i Graven (nej, ikke graven som i hul i jorden, men som i Latinerkvarteret :blink: ) og sat af den dygtigste af hans piger -HAHA-

J er også rigtig vågnet op (havde han jo også lovet mig :balloons: ) og har skaffet skumslukkere og en rød løber! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Birgit :iloveyou:

Helt dybt inde i mit hjerte er jeg så glad så glad... Glad fordi alting nok skal gå godt mellem jer og endnu mere glad fordi, I skal GIFTES!!! :blink:-HAHA-

Det er så skønt at se, at I ikke "bare" giver op og tager den nemmeste vej :loveshower:

Jeg glæder mig SÅ meget til at se din kjole og ikke mindst til at se jeres bryllupsbilleder :blink:

Du er et fantastisk menneske, er jeg sikker på, Birgit :bearhug:

Kærligst -HAHA-

0

Del dette indlæg

Fy skamme sig Trine, hvor er det længe siden du har været inde i søde Birgit's tråd :bask: :bask: :bask: til dig

Men søde Birgit... Hvor er jeg bare glad fora t det hele er begyndt at køre på skinner for jer... har siddet og grædt og skreget sammen med dig i den sidste svære tid.. Så derfor er det også dejligt at se at når regnen stopper så kommer der guld for enden af regnbuen... Glæder mig bare så meget til at se hvor I begunder at rykke *SS*

KNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUZ Trine

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er du nået langt!, jeg tror John bliver rigtig lækker i sit outfit. Jeg synes det er en rigtig god ide med de extentions.......ville godt være en flue på væggen når han ser det...... tror han får dette udtryk på :bearhug:

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birgit!

Saa blev jeg ogsaa lige opdateret paa din traad igen - og det kör jo bare derudad - DEJLIGT at se!!!

Dine indbydelser er blevet rigtige gode, tillykke med dem - kan du vaere stolt af!

Naar jeg ser din traad taenker jeg altid paa mine foraeldre - der er nemlig ogsaa gift d 9/9, det er saa bare efterhaanden 30 aar :biggrin: siden....

Kigger snart forbi igen - da jeg har indtryk af, at du bare rykker nu :bearhug::griner:-

:bearhug: fra Else

0

Del dette indlæg

Var på besøg hos mine forældre i dag. Det var en blandet fornøjelse.

Det gode var, at jeg fik lov til at låne et dejligt gammelt sølvarmbånd med rav - som passer lige til mine andre smykker - og som blev specielt lavet til min farmor til hendes konfirmation i 1910! :)

Her er armbåndet:

post-14479-1152905050.jpg

Og her er mine øreringe:

post-14479-1152905107.jpg

Og så det dårlige :bearhug:

Min mor har det noget bedre efter hun har afsluttet sine elektrochokbehandlinger - det er dejligt at mærke der er lidt "hul igennem" igen.

Nu begynder hun og min far så bare at køre på mig, fordi min ene bror ikke er inviteret med til bryllupet (de har vidst det LÆNGE): "Det er da også for dårligt at I ikke kan være sammen" etc. - og nu er det jo MIN skyld hvis min mor får det dårligt igen; hun er virkelig ulykkelig over det.

Jeg kan bare mærke at jeg ikke vil holde mit bryllup overhovedet, hvis han skal være der; han er afstumpet og ufølsom - og det er ikke mere end et par år siden han overfaldt mig (korporligt og midt på gaden) sidst!!! :biggrin:

Jeg synes ikke mine forældre kan være bekendt at lægge skylden over på mig - det er jo MIG der gør DEM ulykkelige lige nu - og samtidig bliver jeg alligevel "fanget" af det, så jeg rent faktisk FØLER mig skyldig!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt J's morgengave :biggrin:

Han var spejder som dreng og elsker natur og udeliv. For en uges tid siden gravede han en stor bålplads nede bagerst i haven - og jeg fandt et sted på nettet hvor jeg kunne bestille et sæt til at lave bålmad.

Sættet er lavet af en smed og består af et stativ med en overligger + en stor "bradepande" - desuden kan man købe en uendelighed af andre potter og pander til. Pris 3000,-

post-14479-1153117275.jpg

Desuden fandt jeg en "familie-hængekøje" på e-bay - så håber jeg jeg kan finde én der vil grave 2 stykker telefonpæl i jorden og sætte hængekøjen og bålsættet op, så det bare står og venter når vi kommer fra bryllupsrejse.

På selve morgenen får han en fin lille tegning (hvis jeg kan finde én der gider lave den) som viser tingenes placering i haven.

Er det helt tosset?

Bålsæt som dette og andre kan købes online HER :)

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer