Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Kaere toeser ;o)

Lige en hilsen her fra Lamporecchio, hvor jeg har erobret den ene af TO computere i den lokale netcafe :biggrin:

Vejret er SKOENT - men det kan jeg jo se paa DMI at det ogsaa er derhjemme *s*

Vi ses - naturligvis med BILLEDER - om 13 dage ;)

1000000000 tak for alle lykoenskningerne!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Allerførst et noget forsinket tillykke med brylluppet :hug: - det er dejligt at du er hjemme igen, så vi kan se nogle billeder...

... for WOW hvor er de dejlige - hvor ER I bare et flot :( .

Din grønne kjole sidder helt perfekt og vejret var jo lækkert, så du fik slet ikke brug for den matchende paraply :iloveyou: .

Området ved Toscana ser bare :loveshower: ud - håber I nød dagene dernede :biggrin::bearhug: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hej søde Birgit

velkommen hjem igen du har været savnet, jeg har været så spændt på at høre om jeres bryllup, og bryllupsrejsen :hug:

Hvor ser du bare fantastisk ud og det var da en dejlig morgengave at få, det så godt ud.

Jeg glæder mig til at se flere billeder både fra bryllup og rejsen.

:iloveyou: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne billeder - glæder mig til at se mange flere.

Smuk kjole og wauw for en figur :bearhug:

De der friesere er nu heller ikke helt dårlige, der sagde vores pengepung desværre bare stop, hører sig ellers til hos hestepiger :hug:

Glæder mig til de næste billeder.

Og endnu engang - stort tillykke med dagen.

:iloveyou: Pernille

0

Del dette indlæg

Well... Så er det tid til en beretning.

De følelser jeg sidder tilbage med er blandede:

:bearhug: Det var skønt, fordi jeg havde planlagt det godt for mig selv ved at overnatte hos min dejlige veninde, Majken aka Mini My - så jeg slappede af og fik lagt det værste stress til side.

:biggrin: Det var genialt at alting klappede med "istandsættelsen" :hug: så make up'en blev perfekt og kjolen og sløret bare SAD og føltes let og lækkert.

:( Det var fantastisk fordi jeg blev hentet af min far, som var super glad - og vi havde en dejlig tur i både limusinen og hestevognen.

-HAHA- Det var den mest vidunderlige dag i mit liv fordi jeg kom ind i kirken og så min elskede stå deroppe og vente på mig; ceremonien var lige som jeg ønskede mig den - og jeg kunne slet ikke tørre det brede smil af mit fjæs :lol: Det var bare perfekt - inkl. præstens tale og det at gå ud ved min mands side... Ud i solskinnet, hvor al vores dejlige familie og vores lige så dejlige venner kom og krammede os tillykke!!

(y) Det var så fint lige at have turen hjem alene, for os selv; først med limusinen og så det sidste med hestevognen - så vi kunne få tid til at fordøje - se hinanden i øjnene og bare mærke kærligheden.

:) Jeg blev rigtigt glad fordi min kusine og hendes mand + min fars stedbror og hustru havde taget turen for at komme til globryllup - og for at de tog med hjem til kaffe bagefter!

:blink: Maden var GENIAL og der var nok, uden at køkkenet flød med rester bagefter; well done!!

:) Det var bare så dejligt at se min far, men ikke mindst min hårdt prøvede mor SÅ glad :loveshower: Hvor jeg dog elsker dem!

:( Min tale gik så fint - selvom jeg læste det meste op fra bladet :blushsmiley: - og John blev meget, meget glad! :loveshower: Fik masser af ros for den bagefter fra alle mulige :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men så var der altså også skuffelserne:

-HAHA- Brudebuketten var underligt "ikke rund" og nogle af roserne havde allerede brune "krakeleringer" i kanten. Jeg lovede selvfølgelig strax mig selv at holde mund overfor John - men har i dag ringet til butikken og brokket mig (hvilket de selvfølgelig var ligeglade med *grrrr*).

(y) Da vi ankom til gården var der ikke dækket borde til kaffen; hende der skulle være "tovholder" havde været med i kirken og virkede som om hun var i god tid - bordene var bare ikke dækkede og dem der havde lovet at hjælpe med det var ikke kommet.

:) Da bordene endeligt (og efter at jeg var blevet pisse sur :hug: ) var blevet dækkede (laaaangt fra hinanden på forskellige sider af gårdspladsen, af én eller anden grund) så gik der en times tid før toastmaster dukkede op fra Sjælland, med den bryllupskage han havde tilbudt at lave - og den var bare slet ikke som jeg havde bedt ham om den og vi havde aftalt det. Godt nok cheesecake, men helt uden gele på toppen - den så bare trist og kedelig ud :biggrin:

:bearhug: Der var 3 gæster der bare ikke kom - uden af melde afbud eller noget som helst!

:blink: Selvom vi havde lavet en ønskeseddel og havde en gavekoordinator, fik vi kun 2 af de ting vi havde ønsket os (vinglas og et par frugttræer) - men derimod bunkevis af lige det vi havde villet undgå; glasskåle, nips, håndklæder og jeg kunne blive ved (og halvdelen kan selvfølgelig heller ikke byttes!)!!

:iloveyou: Og da vi så endeligt kommer til bords og får vores LÆKRE mad, så er lokalet konsekvent halvtomt (og det betyder altså MEGET, når man kun er ca. 40 i lokalet) fordi folk hele tiden er ude at ryge. Ikke engang til talerne, var alle i rummet!

:( Og - som direkte følge af det ovenstående punkt, er jeg sikker på, nu hvor jeg tænker tilbage - så "når" der bare aldrig at blive en fest!!!!

Da bandet bagefter går på, bruger "de gamle" den første halve time på at bede om at der bliver skruet ned - derefter går de første gæster hjem, kl. ca. 22.30 - hurtigt fuldt af de næste og næste... Og festen er lukket og slukket kl. 1:30, hvor jeg er så ked af det at jeg ber' John om vi ikke nok kan ta' afsted!

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Og så dem der gjorde ALT de kunne for at gøre dagen den bedste: 1000 TAK!!!

Det var fantastisk at Lotte C (nu med A) kom sammen med sin Trine og "reddede" os alle med sin professionalisme og forståelse for, hvad det vil sige at være brud.

Også min staldpige Diana og hendes søster gjorde det fantastisk fra morgenstunden, hvor de ordnede heste - til langt over midnat, hvor de kørte os OG ved siden af vores bil, til Kolding hvor vi skulle overnatte!

Ligeledes KÆMPE ros til kokken, bandet (der holde gode miner til slet spil) og alle vores familie/venner der ryddede op for os dagen efter!!!

:iloveyou::hug::bearhug:

0

Del dette indlæg

:hug: Og - som direkte følge af det ovenstående punkt, er jeg sikker på, nu hvor jeg tænker tilbage - så "når" der bare aldrig at blive en fest!!!!

Da bandet bagefter går på, bruger "de gamle" den første halve time på at bede om at der bliver skruet ned - derefter går de første gæster hjem, kl. ca. 22.30 - hurtigt fuldt af de næste og næste... Og festen er lukket og slukket kl. 1:30, hvor jeg er så ked af det at jeg ber' John om vi ikke nok kan ta' afsted!

Åh gud - min største skræk! Jeg er virkelig ked af, at I skulle have denne afslutning på en dag, du har forberedt og glædet dig til så længe... :bearhug:

Hvad sagde gemalen din til det?

Håber alle de gode ting, du nævner, med tiden vil overskygge de mindre gode fuldstændigt - og endnu en gang tillykke med det allervigtigste: I fik hinanden!! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Hvad sagde gemalen din til det?

Hmmm.... Han satte sig sammen med min venindes mand (de er nogle af vores allerbedste venner) og drak sig så fuld, så det var MEGET tæt på han var gået glip af :hug: *host* (Jeg KAN bare ikke ha' "samliv" med én der "ikke er tilstede", hvis I forstår hvad jeg mener *g*)

Men ja... Med tiden er jeg sikker på, at det vil være oplevelserne i kirken jeg husker.... Og så vores mange, mange dejlige oplevelser på vores bryllupsrejse! :iloveyou:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer