Downfall

Downfall: Birgit & John 9/9 2006

983 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kæreste Birgit.

Hjerteligt velkommen hjem :carrot:

Glæder mig til at se bil'der fra Toscana (ohhhh, Italien! Bare jeg kan lokke Erling med derned engang... )

Altså, jeg var jo altså "med" til Jeres bryllup. Og jeg vil gerne fremhæve, at...

:hug: Både du og John var super-super-super flotte. Smuk og utraditionel kjole til en smuk og utraditionel brud. Og I strålede simpelthen...

:bearhug: Kagen (både cheesecake og kransekage) var flot og velsmagende og blev rost højlydt af gæsterne

:biggrin: Farmen var bare så fiiiin med røde løbere på kryds og tværs af gårdspladsen.

:( Laden/festlokalet var SÅ stemningsfuld med masser af stearinlys og bonde-detaljer

-HAHA- Maden var mega-god!!! Og vinen var både velvalgt og havde en god historie

(y) Johns tale var så smuk og romantisk

:):blink::) Og min personlige favorit er plukket fra din tale, søde Birgit "ja, svigermor! Du er jo en gave.... En talegave!!" Nuiiii, hvor lå jeg flad af grin!'

:(:lol: Og ja, der var en del UOPDRAGNE gæster imellem. Men man vælger ikke selv sin familie, vel?? I gjorde i hvert fald Jeres til at arrangere en god fest - og at gæsterne ikke kender regel nummer ét (at hvis man accepterer en invitation, forpligter man sig samtidigt til at give sine værter en god fest!!) kan I hverken gøre til eller fra. Bortset fra at tilgive & glemme. :kiss::huh:

:iloveyou: Lotte

0

Del dette indlæg

Kære Birgit!

En smukkere brud skal man lede længe efter! Du var så smuk på dagen, så naturlig, på ingen måde en opstyltet brud, men smuk smuk smuk!

Det gør mig så ondt at høre at festen til tider var et flop, men hvor det glæder mig at i havde en god vielse og at det gik godt med din mor og far! Det glæder mig at ikke hele festen var dårlig!

Jeg håber at du med tiden vil glemme nogle af de mere negative ting, og at glæden vil få en mere fremtræden plads!

De største knus og kram herfra! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:iloveyou:

Velkommen hjem - hvor har jeg glædet mig til at læse din historie og se dine billeder.

I ser fantakstiske ud begge to - og din kjole er bare :bearhug:

Ærgeligt med de ting der gik galt, men prøv at husk de gode - og den bedste af det hele er jo at i nu er gift :biggrin: (og vi ved jo i har kæmpet for det!)

:hug: Lene

0

Del dette indlæg

Vil lige høre dig, hvem lavede jeres blomster?

Brudebuketten (og brudepigebuketterne var fra blomsterhandleren på hovedgaden i Give, Majken - og som skrevet ikke så vellykkede.

Borddekorationerne var faktisk fra samme sted - og de var :(

Og ja, der var en del UOPDRAGNE gæster imellem. Men man vælger ikke selv sin familie, vel?? I gjorde i hvert fald Jeres til at arrangere en god fest - og at gæsterne ikke kender regel nummer ét (at hvis man accepterer en invitation, forpligter man sig samtidigt til at give sine værter en god fest!!) kan I hverken gøre til eller fra. Bortset fra at tilgive & glemme.

Godt skrevet, Lotte!!! -HAHA-

Mange tak for jeres roser :bearhug:

Jeg følte mig SÅ smuk - og det gør jo ikke ligefrem helhedsindtrykket værre :hug:

Videoen (DVD'en) er lige kommet ind ad døren, her for ½ time siden og jeg glæder mig viiiildt meget til at se den, men er selvfølgelig nødt til at vente til John kommer fra arbejde (y)

JUUUUUUHUUUUUUU, Joooooooohn - skynd dig lige lidt, ikke!!!!!! :biggrin:

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Kan da også godt lige smide talen ind - hvis der var nogen der skulle have lyst til at se dén.

Johns var improviseret, men den er jo heldigvis med på videoen.... :iloveyou:

Kære mor & far.

Min kærlighed til jer er uendeligt stor!

Vi ved hver især, at vejen har været snørklet og til tider temmeligt hård, men det er – efter sigende - det vi har kæmpet for, der giver livet værdi. Det er ikke helt uden grund, at jeg i den grad har lært "at sætte pris på".

Men I 2 har vist mig, at der var noget at stræbe efter; I har vist mig at kærligheden er et vigtigt valg - og at den kan vare hele livet!

Derfor har mit livs største valg også været så let!

Man hører tit skrækhistorier om hvor slemme svigermødre kan være – og Tove, ve den der er din fjende!

Dit hjerte er en løvindes – og det banker for din familie på en måde jeg forestiller mig inspirerere til både sagaer og heltekvad; du er bare fantastisk!

Du har fået mig til at føle mig varmt velkommen (- selvom jeg var en "ommer")

Du er en gave (hmm... måske en tale-gave ;o) – en energibombe med et smittende humør - og jeg er bare glad for at du er lige i nærheden!

Hver og én har I, i familien, gjort jeres til at jeg trives. Og jeg er stolt over, at få lov til at høre til i jeres "klan"!

**

John... Du er en modig mand.

Du har turdet stole på dig selv - og dermed på mig - lige fra begyndelsen.

Du har taget et eksistentielt bungie-jump - og har evnet at rumme, at favne, at gi' efter, at holde fast, at udvikle, op- og ombygge - alt sammen på én gang.

Du har hørt om begrebet "det bevidste parforhold"....til bevidstløshed!

Du har måttet vænne dig til min kompromisløshed – men som du heldigvis ved har sit udspring i mit ønske om at ville det bedste, - for mig, men også for dig og for os.

Og måske kan det hjælpe – når du ind imellem har lyst til at gi' mig en røvfuld – hvis du husker på at det er derfor jeg er hos dig.... Fordi jeg søger det bedste. Og fordi at jeg har fundet det!

For mig er du essensen af det jeg tror på - og som jeg har ledt efter hele mit liv.

Stedet hvor der er plads til at blive elsket når vi behøver det allermest – og føler vi fortjener det allermindst.

Jeg elsker dig for dit hjertes uendelige godhed - for din ukuelige optimisme og din smittende begejstring, - men jeg elsker dig også når du er stille eller bister!

Jeg elsker dig for din tilsyneladende uudtømmelige styrke - for kærligheden der lyser ud af dig når du ser på dine børn.

Nårh ja - og så ER du da forresten HAMRENDE lækker ;o)

For mig er du "stormens øje". Med dig er jeg smuk. Med dig kan jeg være hel - og lære at leve med mine fejl og mangler.

Jeg glæder mig til hver dag af de 40 år du har lovet mig.

Du spurgte mig på et tidspunkt for snart lang tid siden, om jeg troede jeg kunne "blive træt af dig".... Svaret kender du allerede.

0

Del dette indlæg

Kære Birgit

Hvor er du smuk i din kjole og de lange krøllede lokker klær' dig fantastisk godt (er de stadig i, eller er du blevet kort igen?).

Det er en hver værtindes mareridt det du har oplevet og ja det kan man kun takke de uopdragne gæster for, for du havde skabt den perfekte ramme for den perfekte fest. Jeg håber at videoen og alle billederne kan være med til at fæstne de gode minder og gemme de andre langt langt væk. Nu har i hinanden og det kan der ikke laves om på, det er det største, det bedste og det skønneste fra nu og til al evighed.

Glæder mig til at se lidt flere billeder....(please)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Birgit.

Som de andre har skrevet, så er det jo vore alles maridt. Festen bliver ikke som man havde forestillet sig og man forlader den skuffet.

Husk at det vigtigste er forholdet mellem jer og udtryket i hans øjne, da han så dig i kirken.

0

Del dette indlæg

Kæreste Birgit........

Hvor blev jeg glad og varm inde i, da jeg læste om alle de dejlige ting ved jeres dag, jeg blev ved med, at bladre op for du havde da nævnt blandede følelser, jeg kunne bare ikke se det. Men jeg skal love for, at jeg fandt dem.

Øv for en oplevelse. Om jeg fatter folk kan være så ligeglade. Det kan godt være, at det er en bridezillas største dag og bestemt ikke behøver være gæstens, men alle har deres ting/dage de ser frem til, og ingen ønsker en sådan behandling.

Jeg håber de positive ting trods alt vil overskygge de mindre gode oplevelser.

Må jeg lige have lov til, at tilføje..... øv for en tudetale. Hvorfor skulle jeg sidde en dødsyg torsdag og :bearhug: mine øjne ud af hovedet....... Det var ikke sødt - du kunne godt have advaret.

Er ked af, at alt ikke flaskede sig..........

:super: Pernille

0

Del dette indlæg

wauuw Birgit har først set jeres fantastiske billeder i dag - kjolen er helt perfekt til dig og hold da op kan stadig ikke fatte at dit hår er blevet så langt. Men du er utrolig flot.

:bearhug: Sandra (som sagtens kunne tåle at se flere billeder)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det nu ALLEREDE sådan at det er de gode ting der fylder :bearhug:

Det hjalp rigtigt meget da vi i går så vores bryllups-DVD igennem - og den er bare SÅ fin; vi ser totalt lykkelige og fuldstændigt afslappede ud (og hvis ikke den fyldte mere end 6 GB og varede 1½ time havde jeg omgående lagt den herop! :super: ).

Det er lykkedes at optage den, så man stort set ikke bemærker at rummet er halvtomme en stor del af tiden; fotografen har gennet rygerne på plads og så startet kameraet under alle talerne o.l. - og det fungerer squ!!

Mht. håret, så klippede jeg allerede extentions'ne af i "min egen længde" dagen efter vi ankom til Italien - det var simpelthen lavet for dårligt og så ud a' H til. Så snart jeg kom hjem fra bryllupsrejsen fik jeg pillet "stumperne" ud - og er nu lykkelig over "bare" at ha' mit eget (i forvejen temmeligt kraftige) hår igen. Det går mig i øvrigt til over skuldrene nu, dér hvor det er længst.

Fotografen (der har været utroligt uprofessionel mht. kontakt og aftaler) påstod han ville sende billeder i dag - så måske er der "guf" i morgen!! ;)

0

Del dette indlæg

Uha Jeg bliver helt nervøs efter din rygeberetning. Vi regner heller ikke med at folk må ryge indenfor, da min bedstemor slet ikke kan tåle røgen. Men det meste af min kærestes familie og vennekreds er rygere, og jeg har jo ikke lyst til at røgen skal flytte festen udenfor. Ville du ha ændret jeres beslutning hvis du kunne set i lyset af hvad du ved nu???

I øvrigt endte den kjole bare med at være helt perfekt til dig :bearhug:

Anja

0

Del dette indlæg

Du er for LÆKKER - LÆKKER, LÆKKER, LÆKKER!!!

(...og ikke antydningen af tør hud på benene)

Kæreste Bærgit,

en smukkere figur, kjole og brud skal man lede længe efter! Du og John klær hinanden fantastisk. Jeg er ked af at høre, at du ikke bare svævede på en lille lykkelig sky hele dagen... men 'real life' gør sig jo deværre også gældende på bryllupsdage. Det er jo ikke sikkert at gæsterne opfattede lokalet som halvtomt. Rygerne hyggede sig sikkert med deres last, omend jeg synes det er respektløst ikke at komme ind til talerne.

Og apropos taler: Fantastisk tale du havde skrevet! Men hvad andet kunne man forvente. Du plejer jo at være velformuleret, vittig og skarp! :super:

Jeg er glad for, at du ser tilbage på dagen med smil om læben, og for at I havde en dejlig rejse. Det har du fortjent.

... og så håber jeg på at se lidt billeder fra lade, flere billeder af dig og John osv. Vi har SLET ikke fået nok endnu.

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Ville du ha ændret jeres beslutning hvis du kunne set i lyset af hvad du ved nu???

Næh - det ville jeg faktisk ikke; pokker stå i om jeg vil sidde med sådan en ækel smag i munden i stedet for at trække vejret frit og kunne smage både mad og vin! :baa:

Men derfor synes jeg nu det er uforskammet all the same... :biggrin:

Go'daw Gitte - kom du lige forbi der, bette wen ;)

Ja ja ja ja ja! :bearhug:

Men ham fotografen er så ukristeligt langsom OG minus meddelsom :bearhug: så naturligvis heller ingen billeder i dag! :super:

Men lad mig nu lige se i posen................skal bare lige hente 350 kg. havre først ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer