Guest susanne_79

Lise & Jons Bryllup

269 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke til Lise og Jon og selvfølgelig til Susanne for den fantastiske indsats omkring billedtagningen!!!!

Vi vil ha' fler'!!!! Vi vil ha' fler' !!! :heppe: :heppe:

og detaljer -blev kirken fyldt til bristepunktet? Dansede Jon uden krykker?!?!? Vi vil høre det hele!!

hej fra knirke :hug:()():(

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

KÆRE ALLESAMMEN :bestwishes:

Af hele mit hjerte TUSIND TAK for alle jeres søde, flotte og bevægende ord - de betyder meget mere end i aner... :birthday:

Susanne, tak fordi at du trodsede regn og storm for at dele vores store oplevelse med os - tak for dit dejlige humør - tak for dine søde ord - og tak fordi du er i stand til at tilfredstille alle tøserne herinde, når jeg nu ikke engang selv er det... :bestwishes:

:birthday: DU ER EN GULDKLUMP! :birthday:

Nå, men jeg starter fra starten - eller slutningen, VI HAVDE EN FÆNOMENAL DAG!

Det kan simpelthen ikke beskrievs med ord... Glæd jer, for de som har det i vente! :hug:

(Der ligger -inden længe- mange flere billeder og kommentarer på vores hjemmeside LISE & JON)

Dagens startede som den IKKE skulle - det øsede ned og der var ikke engang en forhåbning om ophold, himlen var mørkere end den grå-tone, vi havde valgt i vores farvetema... :birthday:

Men efter min tur til frisøren - som forøvrigt virkede som om hun havde glemt ALT om hvordan vi havde aftalt at dette skulle sidde - kom jeg atter hjem til de gamle...

Tiden gik - aaaaaaalt for hurtigt, men nåede alligevel det som jeg skulle - det eneste som jeg iiiikke liiiige fik helt styr på, var indslaget til Jon til festen... Men, men - "Det når jeg senere"... Year, right.. :birthday:

12.40 ankom naboen som skulle køre os - 12.41 var min kjole mere våd en en vådserviet fra Pampers... Hmm... :angry1:

Vi kom dog afsted, den stolte fader i den ny-indkøbte nydelige jakkesæt, den våde brud og den ubeskrivelige klippe af min nabo.

Halvanden kilometer før slottet blev vi da undelynme lige ûberhalt af et stooore brandbiler - "De skal sikkert ned på slottet" sa' jeg til de andre - "Neeaaaajda" sa min nabo - "Der er sgu nok oversvømmelse i kirken" sa min far... :bearhug:

Hvis jeg ikke sk*d grønne grise i forvejen, så gjorde jeg det godt nok, da de drejede om hjørnet og kørte ind på slottet... Z¤§#%%%

Da vi kom frem ku' vi dermed ikke komme ind i hverken ydre eller indre slotsgård - der stod folk alle vegne (-der var et bryllup klokken 12 før os) - alle portrummene vi skulle igennem stod der mennesker - som ikke havde den mindste vilje til at flytte sig - det øsede ned...

Jeg gik ikke i panik (!) - for var mere eller mindre gået i koma inde i mig selv pga min puls på 856!

Endelig fik de dog flyttet sig og vi kom ind i slotsgårdene - skulle jeg ikke giftes havde jeg nok nydt det syn vi kom til... Der fløj brandmænd rundt i hele slotsgården!!! :hug: KAOS!

Imellem alle brandmændene løb mange af vores gæster forvirret rundt - folk havde ikke kunne komme frem pga af vejret...

2 minutter i 13 blev jeg endelig sat af sammen med min far - naboen drønede på plads med bilen - brandmændene stormede UD (heldigvis) af kirken og vi var klar...

I Frederiksborg Slotskirke findes intet våbenhus, så vi stod bag stolper klar til "afgang". På dette tidspunkt ankom ca 20 af vores gæster - de sidste (på nær en stakkel som var fanget ude i uvejret) nåede akkurat at sætte sig da orglet startede...

Den tidligere puls på 856 var nu rykket godt op ad skalaen på ca 1000!

Jeg har aldrig været SÅ nervøs før - men jeg har aldrig været så spændt før... :)

Rundt om stolpen, og der - helt deroppe for enden af kirkerummet der stod Jonemann - gud, hvor var der langt, men gud, hvor var det det fedeste øjeblik i mit liv...

Jeg klarede alle trinene - både i stilletterne, med skørtet og min far HVDE ENDA bukser på!!! (Har drømt uttalige gange at vi kom gående i kirken og jeg først der opdagede at han ikke havde husket bukserne... :bestwishes: )

Vil I se billeder...???????? OKAY, her kommer de... :yeah:

0

Del dette indlæg

Og så glat det at huske hvornår det liiige var at man skulle svar...

Dèt klarede vi skam også - og Jon blev meget glad, da han hørte at jeg gav mit første "JA" på norsk, og det andet på dansk... :)

post-9362-1123000794.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*SUK*......altså smukke smukke Lise.............. og nåe ja....Jon ser absolut heller ikke værst ud :bestwishes: ;) .......

Jeg har snydt og været inde på jeres hjemmeside og kigge billeder, og iiiih altså hvor er det nogle dejlige billeder. Du er SÅ smuk, og jeg er ubetinget vild med din buket.

Kirken er totalt smuk, må dog indrømme at jeg lige undrede mig over den der Jukebox der er på billedet bag ved Jon......... lige indtil jeg opdagede at......DET ER DA VINDUET I KIRKEN :bestwishes:

Men dejligt med din fortælling, og skøøøøønt med billeder, og KEEP THEM COMING......

Knus Trisse :hug: ....... og endnu engang tillykke med dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom overraskelsen fra bruden til gommen - en trompetisk (som nær ikke havde nået frem pga vejret!) - hun spillede vores sang, "Over the Rainbow"...

BRAVO, DORTHE ZIELKE! :yeah:

post-9362-1123001330.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøøøøj, der var langt ud igen - med krykkerne og kjolen... :) Men det gik fiiiint... :heppe:

Og vi nød vores valg af postludium - "Jesus, joy of man's desiring".

post-9362-1123002104.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer