Trombonen

Mekanik og musik

197 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min første fiber i min tråd. Billede af den kjole jeg vil prøve som den første. Så den på en messe og faldt totalt for den. Jeg synes ikke den er for sær, men hvad synes I? :hug:

post-6149-1140908624.jpg

Det er læder, man kan ikke se det her, men bagpå, forneden på corsagen er der broderet et perlehjerte. Jeg har aftalt med en af Brians (min forlovede) venner, at han skal med ud og købe brudekjole. Han er hudløst ærlig - og ved rigtig meget om Brians :hearts: smag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - jeg er sikker på vi hører mere af dig - fordi det er vænedannende.

Flot kjole - kan godt lide den lidt specielle top kombineret med det klassiske brudekjole element - derfor synes jeg heller ikke den er for vildt. Og du ville ikke være den første bruger med rød eller farve i kjolen.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Tusind tak for den gode modtagelse. Jeg har været lidt nervøs for kjolen da et par stykker har spurgt om jeg skulle have pisk med i stedet for blomster... men I har givet mig modet igen, tak for det.

:)

0

Del dette indlæg

Jeg har været lidt nervøs for kjolen da et par stykker har spurgt om jeg skulle have pisk med i stedet for blomster.

:):hug::bestwishes:

Jeg synes kjolen er KANON !!!

Har faktisk selv syslet meget med idéen om at få en corsage af skind, når jeg skal ha' syet min kjole.

Tror også farverne vil være geniale til dig; de er jo lidt som modellens, ikke!?

Glæder mig til at høre/se en masse mere :jupi:

:bestwishes:

Birgit

0

Del dette indlæg

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKETE DET!!!

Jeg fik set din tråd!

Jeg husker også hvor vild du var med kjolen, da vi så den på messen :hearts: . Den er helt sikkert noget for dig! :heppe: :hearts:

:bearhug: Nancy (Som siger tak for sidst)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det første skridt taget. Jeg har været seriøst ude at kigge på, og prøve brudekjoler. Det kunne da ikke være så svært...

Jeg må indrømme at min lille kujon er vokset. Især efter at kæresten - halvt i spøg, men man ved aldrig - sagde, at han ville udvandre fra kirken hvis jeg var for outreret i f.eks. lak eller læder... :biggrin: så nu kigger jeg efter mere hmm traditionelle brudekjoler.

Derfor befandt jeg mig en torsdag eftermiddag i Panayotis og senere i Glamour i Odense sammen med to veninder. Super service og søde mennesker MEN - mange af kjolerne, især dem jeg havde kigget på hjemmefra, fik mig til at ligne en kvindelig kinesisk OL deltager i svømning. :biggrin: Jeg har godt nok tabt mig 16 kilo, men et lille nips er jeg dog ikke. Jeg fandt en som måske bliver kjolen, men nu får vi at se.post-14410-1140208936.jpg Jeg købte ingen kjole men blev mere og mere frustreret. Jeg er bange for at ekspedienterne har døbt mine veninder til at være bridezillas, men jeg var glad for deres støtte og uforbeholdne meninger. (De kan også lide måske-kjolen.) Til gengæld fandt jeg skoenepost-14410-1140208909.gif - et sted skal man jo starte, jeg har dem faktisk på i skrivende stund. De skal jo gåes til inden brylluppet i juli. :balloons:

Knus Trombonen

0

Del dette indlæg

Velkommen til her *SS* Sikke en flot kjole... Skoene er jeg vilde med... ville ønske jeg kunne gå i sådan nogle *SS* Glæder mig til at følge eres planlægning *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes I lige skal have historien om os. Jeg kommer fra landet, hvilket betød at jeg skulle med bus da jeg startede på handelsskole i 1991. I bussen var der også et par fyre som jeg kendte lidt fra det lokale diskotek/grill. (vi er langt ude på landet) Det var så praktisk at den ene altid sad alene, så ham kunne jeg da sidde ved siden af. Jeg tror nok han syntes det var lidt irriterende, men det kom til at ændre sig.

Efter et år på handelsskolen besluttede jeg mig for at skifte til HF. Han skulle ind til militæret så vores veje skiltes næsten, vi havde fælles venner og mødtes da en gang i mellem til fester.

Da jeg i 93 starter på mit andet år på HF var han pludselig med bussen igen. Han skulle lige tage en anden linje på teknisk skole i forbindelse med en kommende læreplads. Vi fandt hurtigt "fællessædet" igen og et venskab udviklede sig. Vi havde det sjovt, og snakkede godt sammen. Jeg havde været lun på ham siden 91, men kunne ikke rigtigt finde ud af at vise det. Vendepunktet kom da jeg læste en klog sætning: "Hvis du vil have et andet menneske til at synes du er interessant, skal du få ham til at snakke om sig selv". Det virker :biggrin::biggrin::hug:

Jeg blev student og skulle ikke mere med bussen :hug: Jeg begyndte i stedet at ringe til ham jævnligt og foreslå fælles aktiviteter - og endelig - den 6. august 1994 fik jeg det første kys.

Han er med tiden blevet noget mindre forsagt, og jeg elsker ham endnu mere. Dog tror jeg han frygtede hele tanken om ægteskab - han friede i hvert fald ikke. Det var egentlig meget uromantisk. D. 24. februar 2004 så vi en udsendelse om kvinder der friede fordi det var skuddag. Jeg kiggede ham dybt i øjnene og sagde: " Jeg vil gerne giftes med dig." blev lidt overrasket over mig selv og fik vist mumlet noget med at han ikke behøvede at svare med det samme. Det gjorde han heller ikke, men jeg var ikke nervøs, jeg kender ham. På vores 10-års dag den 6. august 2004, efter en måneds stikkeri om hvornår jeg fik mine handsker/sokker, inviterede han mig i byen og svarede JA, der er ingen jeg hellere vil have.

Når jeg læser dette igennem lyder han lidt kold og kedelig, men det er han ikke, han er bare min soulmate, ven, elsker og legekammerat, og jeg glæder mig som sindsyg til at sige ja i kirken. Han er efterhånden også blevet grebet af bryllupsfeberen og går op i hvad tøj han skal have på, hvilke farver blomsterne skal have og lign. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin:HEYYY SMUKKE BABE ! HUUG

Jeg har glædet mig til at se dig begynde dine små og første skridt herinde... og nu er du her !!! JUHUU

Sikke en smuk kjole... noget anderledes end den jeg så den anden dag... ihhh, det bliver spændende at se, hvilken du vælger til dagen. :loveshower:

Nåårrrhhh, en sød historie om, hvordan i mødtes. Og til i andre; Lone's B er IKKE kedelig og kold - TVÆRTIMOD... han er en kanon makker med den fedeste humor... han er bare lidt genert i starten... :(:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet KJOLEN... Endelig, endelig endelig. Det red mig som en mare at jeg bare ikke havde følt mig 100% tilpas i noget af det jeg havde prøvet i Odense.

Min snusfornuftige veninde havde taget digitalkammera med (tænkte jeg ikke lige på) :biggrin:

post-14410-1140909987.jpg

Mine sko passer perfekt til kjolen og jeg føler mig bare så godt tilpas.

Nu mangler vi bare ringene... :bearhug:

Redigeret af Trombonen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer