Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej med dig Mette !! :lol:

Havde slet ikke set din tråd herinde... men nu har jeg været den igennem og må sige at du er dælme hurtig !!! :carrot: Jeg fik slet ikke rigtig gang i min tråd før den sidste måned hvor alting faldt på plads for os...eller omvendt - der hvor det der kunne gå galt gjorde det... typisk !!! :cheerleader3:

Men jeg håber at du får en fed tid herinde - selv er jeg nygift frue - -HAHA- forstår det slet ikke selv endnu, men det har givet mig mere ro til at kunne koncentrere mig om alt det andet der foregår herinde - og det er fedt :champis2: !!

Det hele ser jo herligt ud - frieriet ikke mindst - ja suk, der er ikke meget der overgår det - nååå jo - det gør brylluppet !!

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor godt det er - alle nerver sidder helt ud i fingerspidserne og det er bare det bedste at skulle sige JA til den man elsker - wauvv ! :hearts:

Glæder mig til at høre om dit...

Knus fra Kathrine :blush:

0

Del dette indlæg

Yes

Så er jeg simpelthen blevet færdig med ALT skærearbejdet - og jeg mener ALT

Så har jeg produceret:

37 stk indbydelser med HÅNDSKREVET tekst

65 stk. bord/menukort med HÅNDSKREVET tekst

90 stk. Omslag til kirkehæfter/kirkeprogrammer...

Mon ikke der snart siger sig en par blærerækker eller 3 herind :loveflag:

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der blærerækker.... og hele 3 endda

Først 37 stk. indbydelser....:

post-14692-1131391199.jpg

post-14692-1131391238.jpg

65 stk. Bord/menukort

post-14692-1131391259.jpg

post-14692-1131391272.jpg

90 stk. "omslag" til kirkehæfter

post-14692-1131391293.jpg

Vi har valgt, at der ikke skal bånd omkring kirkehæfterne - det bliver "kun" omkring indbydelser og Bord/menukort

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

WAUW Mette!

DEt kan man da vist kalde blaereraekker!!!!!! :bearhug::bearhug::bearhug:

Det ser bare knald-hamrende godt ud :(

Hvor lang tid har du brugt saadan ca????

Har det nemlig for mig i den kommende tid, alle matrialer er köbt ind, saa det er da en begyndelse.... :)

:cheerleader3: fra Else

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW Mette!

DEt kan man da vist kalde blaereraekker!!!!!! :bearhug:  :bearhug:  :bearhug:

Det ser bare knald-hamrende godt ud :(

Hvor lang tid har du brugt saadan ca????

Har det nemlig for mig i den kommende tid, alle matrialer er köbt ind, saa det er da en begyndelse.... :)

:cheerleader3:  fra Else

Tak for roserne..... det har holdt hårdt kan jeg sige....

Puha - det er svært for mig at sætte tid på.... for jeg gik sådan set igang ret kort tid efter, vi havde fastlagt bryllupsdatoen...købte de første materialer i april...

Jeg er så først helt færdig nu - men jeg har holdt "sommerferie" forstået på den måde, at jeg faktisk siden juni/juli ikke har lavet noget af den slags

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Waaauwww - den slags invitationer havde vi også kigget på - kan godt lide den rene, enkelte men meget romantiske stil. De er blevet superflot - total gennemført.

Synes også det er en god ide at kirkehæfterne bliver uden sløjfe.

:bearhug::bearhug::bearhug::cheerleader3::):(:)

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Hvorfor er det lige at 2 brudepar viet i den samme kirke ikke begge to har fået lov til at filme og tage billeder under den kirkelige handling???

Ja se det undrer mig en hel del - og eftersom vi også skal vies i kirken, så er det også et spørgsmål, som interesserer mig vældig meget...

Det ene brudepar blev viet i juni 2004 og måtter hverken det ene eller det andet

Det andet brudepar blev viet i juli 2004 og måtte begge dele

Hvad mon så gælder for os...

Jeg har fået at vide fra bruden i det første brudepar, at menighedsrådet ved kirken har vedtaget, at men ikke må hverken filme eller tage billeder i kirken under kirkelige handlinger...

Men det andet brudepar fik jo lov....??? ja undskyld jeg er noget forvirret.....

Vi vil begge to meget gerne have både billeder og film fra vielsen (nok mest mig) Valget af kirken kan der under ingen omstændigheder pilles ved, da det er der jeg er døbt....

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

65 stk. Bord/menukort

Vi har valgt, at der ikke skal bånd omkring kirkehæfterne - det bliver "kun" omkring indbydelser og Bord/menukort

*kram*

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er det lige at 2 brudepar viet i den samme kirke ikke begge to har fået lov til at filme og tage billeder under den kirkelige handling???

Ja se det undrer mig en hel del - og eftersom vi også skal vies i kirken, så er det også et spørgsmål, som interesserer mig vældig meget...

Det ene brudepar blev viet i juni 2004 og måtter hverken det ene eller det andet

Jeg har fået at vide fra bruden i det første brudepar, at menighedsrådet ved kirken har vedtaget, at men ikke må hverken filme eller tage billeder i kirken under kirkelige handlinger...

Men det andet brudepar fik jo lov....??? ja undskyld jeg er noget forvirret.....

Vi vil begge to meget gerne have både billeder og film fra vielsen (nok mest mig) Valget af kirken kan der under ingen omstændigheder pilles ved, da det er der jeg er døbt....

*kram*

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Aller først! Smukt frieri.!!

Jeg tuede ikke selv om jeg troede jeg ville når han engang spurte.

Jeg havde(desværre) på fornemmelsen af det ville blive denne dag. (Vores 11 års dag!), og jeg kunne mærke det på ham i minuttet inden han spurte. Jeg håber ikke han blev alt for skuffet(over at jeg ikke gik helt bananas), han har selv sagt at han overvejede at gøre det en anden dag, for overraskelsens skyld, men at han helst ville gøre det den dag!

Mht. foto og film i kirken. Det kan måske være at par nr. 2 kendte præsten særlig godt, og derfor fik lov af denne alligevel.

Jeg syntes dog det er ærgeligt at de ikke holder fast i reglerne, hvad de end måtte være i kirken. Så ville man jo ikke resikere denne forskelsbehandling!

Jeg ved at vi ikke må filme/fotografere under selve vielsen, men kun under indgang og udgang. Dog håber jeg måske alligevel at jeg kan overtale hende til at vores proff. fotograf kan få lov til at tage et enkelt eller to alligevel. De kan jo være meget diskrete. Ellers må jeg jo bare bede en af gæsterne om at trykke af alligevel!(uden blitz). Nej min tilkommende er ligeglad med billede under vielsen, han syntes nærmest det ville være irriterende! Så det bliver nok bare det vi har lov til, men derfor kan man jo godt spørge til samtalen.

Det er bare vildt flotte invitationer!!!. :bearhug:

Det er en af dem fra Panduro-Hobby bogen ikke? Bare i en anden farve.

(Jeg har selv overvejet at lave disse, i samme farve som dig).

Hvad hedder den farve papir du har brugt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

65 stk. Bord/menukort

*kram*

Mette

*kram*

Mette

Aller først! Smukt frieri.!!

Jeg tuede ikke selv om jeg troede jeg ville når han engang spurte.

Jeg havde(desværre) på fornemmelsen af det ville blive denne dag. (Vores 11 års dag!), og jeg kunne mærke det på ham i minuttet inden han spurte. Jeg håber ikke han blev alt for skuffet(over at jeg ikke gik helt bananas), han har selv sagt at han overvejede at gøre det en anden dag, for overraskelsens skyld, men at han helst ville gøre det den dag!

Ja det var et meget meget dejligt frieri... og fuldstændig uventet... hvilket jo på en eller anden måder gør det lidt mere specielt...

Mht. foto og film i kirken. Det kan måske være at par nr. 2 kendte præsten særlig godt, og derfor fik lov af denne alligevel.

Jeg syntes dog det er ærgeligt at de ikke holder fast i reglerne, hvad de end måtte være i kirken. Så ville man jo ikke resikere denne forskelsbehandling!

Jeg ved at vi ikke må filme/fotografere under selve vielsen, men kun under indgang og udgang. Dog håber jeg måske alligevel at jeg kan overtale hende til at vores proff. fotograf kan få lov til at tage et enkelt eller to alligevel. De kan jo være meget diskrete. Ellers må jeg jo bare bede en af gæsterne om at trykke af alligevel!(uden blitz). Nej min tilkommende er ligeglad med billede under vielsen, han syntes nærmest det ville være irriterende! Så det bliver nok bare det vi har lov til, men derfor kan man jo godt spørge til samtalen.

Par nr. 2 kendte ikke præsten - mere end hvad man gør efter en obligatoriske samtale inden selv bryllupet. Nu det heller ikke sådan, at vi VIL have hele bryllupet på video og billeder, vi vil bare gerne have lov at tage et par enkelte billeder eller dvs. vi vil gerne have vores fotograf til det. Og videofilmning - ja jeg kan jo faktisk ikke rigtig se, hvordan det kan genere. Jeg mener, det larmer jo ikke ligesom et kamera og det er jo også bare èn person der skal "fare" rundt i kirken. På kirkekontoret siger de, at alt det med video og fotografering skal vi diskutere med præsten - så det må vi jo så gøre...

Det er bare vildt flotte invitationer!!!. :bearhug:

Det er en af dem fra Panduro-Hobby bogen ikke? Bare i en anden farve.

(Jeg har selv overvejet at lave disse, i samme farve som dig).

Hvad hedder den farve papir du har brugt!

Jo det er én af de, fra Pandurobogen..... Kartonet hedder Canson- kan ikke helt huske farven - men noget med citrongul eller sådan noget... Båndet omkring indbydelserne har jeg også købt ved Panduro Hobby...

0

Del dette indlæg

F***** osse..... :(:griner:-

Lige en advarsel til alle Jer andre bilister - politiets "blitzere" er altså også på vejen om aftenen nu - selvom det er mørkt...

F***** om ikke jeg blev blitzet forleden aften, da jeg var på vej i bio..... Så nu går jeg rundt og venter på en bette hilsen med et "smukt smukt" portræt foto af mig selv...... S***** også..... ÆV

:baa:

Nå men jeg går og spøger med at billedet skal i ramme, når engang det kommer, for det er dælme da for dyrt bare at smide ud..... iiihhhhhhhhh altså.....tror nu heldigvis det "bare" bliver en bøde og ikke et klip...

Bortset fra det, så er vores hjemmeside næsten færdig nu - vi skal lige have redigeret forsiden lidt mere - regner med at der måske kommer et andet billede.....

Vil I se så klik Her

Hva synes I ??

*kram*

Mette

Redigeret af Metteapril06
0

Del dette indlæg

Sikke en lækker tråd. :griner:-

Jeg har også lige besøgt jeres hjemmeside, det ser rigtig godt ud :( men når jeg klikker på nyttig info linker den til ønskelisten. Det kan selvfølgelig godt være fordi I virkelig gerne vil sikre jer at folk tjekker jeres ønsker inden de går ud og køber :griner:-:) Nej pjat.....Det er virkelig en flot side!

:) Putti

0

Del dette indlæg

Sikke en lækker tråd. :griner:-

Jeg har også lige besøgt jeres hjemmeside, det ser rigtig godt ud :( men når jeg klikker på nyttig info linker den til ønskelisten. Det kan selvfølgelig godt være fordi I virkelig gerne vil sikre jer at folk tjekker jeres ønsker inden de går ud og køber :griner:-  :)  Nej pjat.....Det er virkelig en flot side!

:) Putti

hjemmesiden er endnu ikke helt færdig - vi mangler liiige at lægge de sidste oplysninger bla. i nyttig info..

Vi er også selv meget glade for resultatet...

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer