Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det super at I kun mangler svar fra 12 :super:

Har også lige siddet og udfyldt ægteskabserklæringen, så den kan blive sendt afsted :carrot:

Om ikke så længe er der kun 3 måneder til den store dag, og lige pludselig er vi blevet fruer :yay:

Synes altså godt jeg kan begynde at mærke presset :bearhug:

Det bliver så vildt :carrot:

Pernille :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Længe siden jeg har været forbi din tråd - har været meget passiv herinde på bryllupsklar den sidste tid - men nu nærmer det sig jo!!!!!!!! :super:

Godt nytår!!!! -HAHA- Håber du kom godt ind i det nye år, men det lyder det jo til at du gjorde!!! Læste at du måtte arbejde i julen - ja, det er ikke let at være nurse!!! :bearhug: Hvor er du egentlig henne??? er jo altid lidt nysgerrig!!! -HAHA-

Mht bryllup, så lyder det jo til at du har mere eller mindre alt under kontrol!! Tror du det varer ved??? Jeg er så småt ved at stresse over, at jeg ikke er kommet længere end jeg er - 3 mdr går jo hurtigt!!! :bearhug:

Nå, men ville bare lige hilse på......

:respekt: og tanker,

Sanna

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Længe siden jeg har været forbi din tråd - har været meget passiv herinde på bryllupsklar den sidste tid - men nu nærmer det sig jo!!!!!!!!  :super:

Godt nytår!!!!  -HAHA-  Håber du kom godt ind i det nye år, men det lyder det jo til at du gjorde!!! Læste at du måtte arbejde i julen - ja, det er ikke let at være nurse!!!  :bearhug:  Hvor er du egentlig henne??? er jo altid lidt nysgerrig!!!  -HAHA-

Jeg er hjemmesygeplejerske lige nu. Jeg er ansat ved et lille distrik nord for fjorden. Det passer mig fint fint. Har været ansat ved en sengeafdeling på Sygehus Syd - det var ikke nogen succes...

Hvad med dig? Er du på et sygehus eller...???

Mht bryllup, så lyder det jo til at du har mere eller mindre alt under kontrol!! Tror du det varer ved??? Jeg er så småt  ved at stresse over, at jeg ikke er kommet længere end jeg er - 3 mdr går jo hurtigt!!!  :bearhug:

Nja jeg ved ikke om det varer ved - men jeg synes da selv, jeg har styr på det meste lige nu. Ægteskabserklæringen er afleveret på kommunen og prøvelsesattesten er kommet retur.... Flemming's sko er købt .... jo der er vist styr på det meste...Frygter godt nok en smule for tiden - den render jo afsted hurtigere end jeg kan følge med.

Nå, men ville bare lige hilse på......

:respekt:  og tanker,

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser ud, som om der sker lidt på bryllupsfronten alligevel....

Ringede til kirkekontoret idag for at høre, om det var bestemt, hvilken præst, som skulle vie os - det var ikke helt på plads endnu, men damen på kirkekontoret ville ringe tilbage én af de nærmeste dage.

Ydermere er det lykkes for os at finde en hjemmeside for Sct. Hans Sogn - endelig. Bare vi dog havde fundet den lidt før, her står alt det, som vi har puklet for at finde ud af... :baa: ovenikøbet er der mailadresser til begge præster og organisten. Så nu skal der vist for alvor gang i skriveriet.

Vi havde jo egentlig bestemt os for, at ville have en trompetist med under vielsen - jeg synes trompet lyder SÅ flot især i en kirke. Alligevel vakler vi lidt, når det kommer tl stykket - men mon ikke vi finder ud af det hele -HAHA-

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Guess what

SÅ ER PRØVELSESATTESTEN KOMMET

Det er godt nok som om, det hele bliver lidt for virkeligt nu - altså på den gode måde... :carrot: -HAHA-

OG og og som om det ikke er nok, så har mor her meldt sig til vandaerobic.... jow jow, nu skal der ske noget... :respekt:

*knus*

Mette

Redigeret af Metteapril06
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Mette

opdager lige du er fra byernes BY :heart:

Der er altså en skrækkelig præst tilknyttet sct hans kirke- kan bare ikke lige huske hendes navn.Min nevø blev døbt af hende og hun egner sig bestemt ikke til barnedåb og jeg kan bestemt ikke forestille mig at hun er god til bryllup!!hun er sådan en præst der med garanti ville være god til en begravelse-hvis du forstår...Jeg kan se du skal ud til min kusine og ha´ sat hår(lidt pudsigt)

knus trine

0

Del dette indlæg

Hejsa Mette

opdager lige du er fra byernes BY :heart:

Der er altså en skrækkelig præst tilknyttet sct hans kirke- kan bare ikke lige huske hendes navn.Min nevø blev døbt af hende og hun egner sig bestemt ikke til barnedåb og jeg kan bestemt ikke forestille mig at hun er god til bryllup!!hun er sådan en præst der med garanti ville være god til en begravelse-hvis du forstår...Jeg kan se du skal ud til min kusine og ha´ sat hår(lidt pudsigt)

knus trine

Hej Trine

Ja jeg er fra byernes BY..... :heart::heart: Den er nu ikke så ringe endda, min kære barndomsby...

Ved godt, der er én af præsterne ved Sct. Hans Kirke, der kan være lidt kedelig (kender et par som blev viet af hende sidste år) - sidste år kom der imidlertid en ny præst, som jeg kun har hørt godt om... Men men jeg kender ikke til nogen af dem - så jeg har egentlig ikke nogne præferencer i den retning. Andet end jeg håber på, at der må filmes/tages billeder under seancen.... Eller ihvertfald at der må tages billleder under ind og udgang...

Det er da lidt pudsigt, at Mette er din kusine - så skal du måske også derud på Jeres store dag?? Jeg har kun hørt godt om hende - har engang haft hende til noget gymnastik ude i Bagterp ... Hun er så dejlig frisk.....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Guess what

SÅ ER PRØVELSESATTESTEN KOMMET

Det er godt nok som om, det hele bliver lidt for virkeligt nu - altså på den gode måde... :carrot:  :heart:

<{POST_SNAPBACK}>

ih, den følelse havde jeg også da vores dumpede ind af brevsprækken for at par dage siden - som om - nu er det virkelig virkeligt :heart: en skøn skøn følelse :loveshower:

:heart:

0

Del dette indlæg

Det er da lidt pudsigt, at Mette er din kusine - så skal du måske også derud på Jeres store dag?? Jeg har kun hørt godt om hende - har engang haft hende til noget gymnastik ude i Bagterp ... Hun er så dejlig frisk.....

*knus*

Mette

hejsa

jeg skal ikke ud til mette og ha´ordnet hår-har den bedste frisør oppe i byen :heart: men mette er pisse dygtig. hende der er på det billed af håropsætning er min veninde´s svigerinde :heart:

Ej hvor sjovt jeg har også gået til gymnastik ude i bagterp....hvor boede du henne i hjørring?

knus trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*knus*

Mette

hejsa

jeg skal ikke ud til mette og ha´ordnet hår-har den bedste frisør oppe i byen :heart: men mette er pisse dygtig. hende der er på det billed af håropsætning er min veninde´s svigerinde :heart:

Ej hvor sjovt jeg har også gået til gymnastik ude i bagterp....hvor boede du henne i hjørring?

knus trine

Jeg har boet i Bagterp - gået på Bagterpskolen i 11 år. Tror også jeg kender dig - men jeg er ikke helt sikker......har vist sendt en PM til dig på et tidspunkt....

*knus*

Mette

Redigeret af Metteapril06
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lækkert at jeres attest er kommet, jeg har endnu ikke fået den sendt, men i aften SKAL jeg altså få den sendt :birthday:

:carrot: OG ET STORT TILLYKKE MED DE 3 MÅNEDER :carrot:

Det er altså bare for vildt, at tiden går stærkt :cheerleader3: Men NØØØJ hvor jeg glæder mig, og Søren er heldigvis også kommet med på den bølge :loveshower:

Så nu varer det ikke længe før vi skal være bryllupsklare :yay:

Pernille :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jubiiiiiiiii

Det kører bare for øjeblikket...

Har været lidt vægelsindet mht. trompetist eller ej - mest fordi jeg nok var bange for, at vi i sidste ende ville få nej....

Men men men har de sidste par dage mailet frem og tilbage med organisten - og han synes det er helt fint, at vi har en trompetist med under seancen.. Han foreslog endda trompetisten skulle/kunne spille med til salmerner også - og ikke "bare" til præ- og postludium......(havde selv tænkt tanken om, at det kunne da være flot/smukt)

Jamen kunne det være bedre....... :bearhug::hug: :carrot:

Har idag sendt endnu en mail til "vores" trompetist - håber bare han har husket aftalen osv.

Og så lige lidt bonusinfo - det økonomiske er også på plads nu - så her er bare "no worries" .....

:blush:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker mange gange...

Pernille:

Ja jeg har været ansat i et vikariat fra 1/9 indtil 1/4-06 - hvorfra jeg så er fastansat i samme stilling.

Jeg nyder virkelig at være at være i Hjemmesygeplejen - tænk at man kan være så heldig kun at have dagvagter og arbejde 4 weekender på et kvartal..... :hug:

:bearhug: Mette

0

Del dette indlæg

Så sker der lidt mere på bryllupsfronten.....

Jeg har nu endeligt besluttet, at min morgengave til Flemming bliver:

En tur til LONDON

Hvornår vi rejser, har jeg ikke fundet ud af endnu - men det bliver formentlig engang i Maj måned... - når det nye ferieår er begyndt :whistle:

Jeg skal lige have det planlagt - og evt ringet til Flemmings firma osv osv.

Jeg forstår bare ikke helt, hvordan i alverden billetterne hos Ryanair kan være så S**** billige......

:bearhug:

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Sikke du ruller..... :blush: Har ikke været forbi alt for længe!!!

Først; Tillykke med fastansættelsen!!! Det er bare kanon... Jeg går selv i vikariat det er sgu sur :cheerleader3: Jeg satser på at få noget på mit gl arb... Der er lige slået en fast stilling op jeg har søgt!!! :carrot: Kryds endelig.... Jeg er jo bidt af psykiatrien, er pt. i vikariat på socialpsykiatrisk træningsinstition i Brønderslev, men den stilling jeg har søgt er på Psyk i Aalborg!!! :blink:

Fedt at det er ved at være på plads med trompetist - det blir da helt for kanon!!!! :bearhug: OG genial morgengave - Flemming blir da vildt glad!!!

:bearhug: og tanker,

Sanna

PS. tak for din hilsen i min GB

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer