Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Hej Mette

Sikke du ruller.....  :blush:  Har ikke været forbi alt for længe!!!

Først; Tillykke med fastansættelsen!!! Det er bare kanon... Jeg går selv i vikariat det er sgu sur  :cheerleader3:  Jeg satser på at få noget på mit gl arb... Der er lige slået en fast stilling op jeg har søgt!!!  :carrot: Kryds endelig.... Jeg er jo bidt af psykiatrien, er pt. i vikariat på socialpsykiatrisk træningsinstition i Brønderslev, men den stilling jeg har søgt er på Psyk i Aalborg!!!  :blink:

Jamen Sanna dog - så er du jo jævnt tit i "min" by - vi bor jo i Brønderslev

Du kan tro, jeg skal krydse fingre for dig - hvilken afdeling er det på..? Ja psykiatrien er ikke lige mit gebet - men jeg tror det med psykiatrien er sådan lidt enten eller... Jeg ville aldrig kunne trives som ansat på psyk. afdeling... så er det godt, der findes nogle som dig, som er bidt af psykiatrien .....

Ja en faststilling er bare GULD  - især når man gerne snart vil forøge familien :whistle:

Fedt at det er ved at være på plads med trompetist - det blir da helt for kanon!!!!  :bearhug:  OG genial morgengave - Flemming blir da vildt glad!!!

Ja det er dejligt, det hele er ved at falde på plads for os - og mig hmmmmm.

:bearhug:  og tanker,

Sanna

PS. tak for din hilsen i min GB

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da ellers liiiiiiige love for der sker noget her..... :bearhug: :carrot: :bearhug:

Vi fik jo endelig at vide, hvilken præst der skal vie os - så nu er der sendt en mail afsted til hende.... der er et par ting, jeg gerne vil have på plads hurtigst muligt...

Vores trompetist har meldt tilbage - han havde selvfølgelig husket vores aftale..... pyha :cheerleader3: Og vil gerne spille med på præ- og postludium og salmerne. Vi ska bare lige give besked om, hvilke vi har valgt osv. Desuden ville han gerne lige have organistens nummer, så de kunne aftale indbyrdes, hvornår det er muligt for dem at mødes til at spille det hele igennem inden vielsen :blink:

Feststedet Hotel Marinella er der også sendt mail afsted til for lige at få svar på et par spørgsmål....

Vi har jo fået en skriftlig bekræftelse på reservationen osv. så den del skulle gerne være fuldstændig på plads...

Nu mangler jeg lige at tage kopier af vores dåbsattester, så de, sammen med prøvelsesattesten, kan blive sendt til kirkekontoret..... :blush:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Mette..

Jeps jeg er gns. i Br.slev 4 gange om ugen!! Bla i aften, hvor jeg havde aftenvagt, men fik lov at gå tidligt hjem, da togene mildest talt var ustabile!! :bearhug:

Jeg har søgt på S1, Aalb.psyk.sygehus.... En fantastisk afdeling, hvor jeg tidligere har haft 10 mdr.s vikariat, så jeg XXXXXXXXXXXXXXX helt vildt... Men desværre er den overnurse der sidder på toppen af kransekagen derinde ikke byttet ud, og hende havde jeg lidt bøvl med, da jeg forlod APS sidst efter et kortere vikariat, hvor jeg blev behandlet meget dårligt af ledelsen!! Surt, for jeg er bange for at det påvirker mine chancer for at komme tilbage, selvom jeg reelt ikke har gjort noget galt, andet end at blive sygemeldt for arbejdsbetinget stress - det er ski også for dårligt at blive det midt i sommerferie-perioden, ikk??? :blush:

Fedt med både præsten og ikke mindst trompetisten!!! Det kører bare, hva???

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Er forholdsvis ny herinde, så jeg er først "faldet" over din tråd idag... har lige fået pløjet den igennem.

Det virker da bare til at der er styr på sagerne, men du har jo heller ikke så lang tilbage før den store dag. Jeg glæder mig selv ret meget til at komme nærmere den store dag, hvor alt begynder at klappe lidt mere. Her er der stadig ikke helt den store sammenhæng.

Glæder mig til at følge med i din tråd fremover...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette..

Jeps jeg er gns. i Br.slev 4 gange om ugen!! Bla i aften, hvor jeg havde aftenvagt, men fik lov at gå tidligt hjem, da togene mildest talt var ustabile!!  :biggrin:

Jeg har søgt på S1, Aalb.psyk.sygehus.... En fantastisk afdeling, hvor jeg tidligere har haft 10 mdr.s vikariat, så jeg XXXXXXXXXXXXXXX helt vildt... Men desværre er den overnurse der sidder på toppen af kransekagen derinde ikke byttet ud, og hende havde jeg lidt bøvl med, da jeg forlod APS sidst efter et kortere vikariat, hvor jeg blev behandlet meget dårligt af ledelsen!! Surt, for jeg er bange for at det påvirker mine chancer for at komme tilbage, selvom jeg reelt ikke har gjort noget galt, andet end at blive sygemeldt for arbejdsbetinget stress - det er ski også for dårligt at blive det midt i sommerferie-perioden, ikk???  :balloons:

Fedt med både præsten og ikke mindst trompetisten!!! Det kører bare, hva???

Det er noget P** med de oversygeplejersker.... Heldigvis har kollegerne da også en stor del at skulle have sagt - det havde de ihvertfald, da jeg søgte "min" stilling...

Hvis hun nu ikke vil have dig - så er det hendes tab..... Men ærgeligt er det da, at det ikke altid er helt legalt at blive sygemeldt..... Desværre ses det bare lidt for ofte...

Da jeg var ansat på sygehuset følte jeg heller ikke, at jeg blev behandlet særlig godt af min afdelingssygeplejerske.... bla. fortalte hun alle andre end mig, at min vikariat var blevet forlænget... Selv fik jeg det at vide et par dage senere....

Da jeg så selv havde valgt at søge andre udfordringer og fået en ny stilling konfronterede jeg afd.spl med, at jeg var ked af alle andre viste det før mig... Hendes kommentar var bare: "jamen du var der jo ikke.....".... puha da

Nej jeg er dælme glad for mit nuværende arbejde - det harmonerer også godt med ønsket om snart at ville stifte familie...

*knus*

Mette :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er noget P** med de oversygeplejersker.... Heldigvis har kollegerne da også en stor del at skulle have sagt - det havde de ihvertfald, da jeg søgte "min" stilling...

Hvis hun nu ikke vil have dig - så er det hendes tab..... Men ærgeligt er det da, at det ikke altid er helt legalt at blive sygemeldt..... Desværre ses det bare lidt for ofte...

Da jeg var ansat på sygehuset følte jeg heller ikke, at jeg blev behandlet særlig godt af min afdelingssygeplejerske.... bla. fortalte hun alle andre end mig, at min vikariat var blevet forlænget... Selv fik jeg det at vide et par dage senere....

Da jeg så selv havde valgt at søge andre udfordringer og fået en ny stilling konfronterede jeg afd.spl med, at jeg var ked af alle andre viste det før mig... Hendes kommentar var bare: "jamen du var der jo ikke.....".... puha da

Nej jeg er dælme glad for mit nuværende arbejde - det harmonerer også godt med ønsket om snart at ville stifte familie...

*knus*

Mette :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, overspl er noget fanden har skabt!!!! :biggrin: Mit problem er, at alle ansøgninger skal via hende... Men jeg har heldigvis fortalt både min gl. afd.spl og flere af mine tidligere kollegaer at jeg søger den, så de ved i det mindste at den burde komme, så den ikke bliver syltet!!! :carrot:

Det er bare supre for dig at du fik den stilling - jeg skulle også gerne snart løbe ind i noget fast, eftersom vi også er i skrap træningslejr for at blive gravide igen - gerne næste mdr eller næste igen!!! :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Ja ja der bliver ved at ske lidt her hos os...

Vi har valgt de salmer ud, som vi gerne vil have til vores bryllup. 4 stk. er det blevet til.

1. Den signede dag

2. Dejlig er jorden

3. Op al den ting

4. Det er så yndigt

Salmevalget er dog ikke godkendt af præsten endnu ...... :whistle:

Kan ellers godt lige fortælle, jeg er ved at blive en smule nervøs....

Har de sidste par dage prøvet at få fat i Hotel Marinella - vores feststed, men hver gang går det på "mobilsvareren"... så har jeg sendt en mail, men den har jeg heller ikke fået svar på endnu... Virker det ikke lidt underligt.... eller er det bare mit bridezillagen, der arbejder lidt for lystigt...

Vi HAR jo fået en skriftlig bekræftelse på vores reservation med menu osv. så den burde jo i realiteten være god nok...... :bearhug:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som tingene dog falder på palds lige for tiden :carrot:

Dejligt at jeres trompetist have husket aftalen, det bliver da bare så smukt :biggrin:

Og sikke en FEEEEEED morgengave til Flemming, det bliver da dejligt med en lille tur til England, jeg aner stadig ikke hvad jeg skal gi' Søren :balloons:

Smukke Salmer I der har valgt :balloons:

Og endnu engang tillykke med fastansættelsen, jeg går også i et vikariat indtil 31 August, og håber også rigtig meget jeg bliver fastansat :bearhug:

Pernille :bearhug:

0

Del dette indlæg

Som tingene dog falder på palds lige for tiden  :carrot:

Dejligt at jeres trompetist have husket aftalen, det bliver da bare så smukt  :biggrin:

Jeg kommer sikkert også til at knibe en tåre eller 2 når trompeten sætter ind. Det fede er, at der ikke er andre end Flemming og jeg der ved, at vi har hyret en trompetist.....

Og sikke en FEEEEEED morgengave til Flemming, det bliver da dejligt med en lille tur til England, jeg aner stadig ikke hvad jeg skal gi' Søren  :balloons:

Jeg glæder mig også til, vi skal afsted. Eneste problem jeg har nu er, om han "bare" skal have et gavekort og så selv være med til at bestemme, hvornår vi skal afsted, eller om jeg "bare" skal arrangere  turen på forhånd. Der er desuden den lille fornulige detalje, at Flemming i juni bliver 30 år...... så det skulle ikke gerne falde for tæt på den dag.... (vi ved endnu ikke, om vi holder noget stort eller hva)

Smukke Salmer I der har valgt  :balloons:

Takker mange gange for komplimentet. Jeg er FULDSTÆNDIG syg med Dejlig er Jorden.. Så den SKULLE bare med...

Og endnu engang tillykke med fastansættelsen, jeg går også i et vikariat indtil 31 August, og håber også rigtig meget jeg bliver fastansat  :bearhug:

Det er også bare dejligt at vide, hvor man hører til. Nu er det 100% op til mig ( næsten da), hvornår og om jeg vil søge nye udfordringer. Pernille, hvad er det nu, du arbejder som ..?? Ved du hvornår, du får at vide, om du kan blive??

Pernille  :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kommer sikkert også til at knibe en tåre eller 2 når trompeten sætter ind. Det fede er, at der ikke er andre end Flemming og jeg der ved, at vi har hyret en trompetist.....

Det med at knibe en tåre har jeg tænkt meget på om jeg gør  :biggrin:  Søren siger med garanti at han vil stor tude når jeg kommer ind  :bearhug:

Jeg glæder mig også til, vi skal afsted. Eneste problem jeg har nu er, om han "bare" skal have et gavekort og så selv være med til at bestemme, hvornår vi skal afsted, eller om jeg "bare" skal arrangere  turen på forhånd. Der er desuden den lille fornulige detalje, at Flemming i juni bliver 30 år...... så det skulle ikke gerne falde for tæt på den dag.... (vi ved endnu ikke, om vi holder noget stort eller hva)

På en måde ville det jo være rigtig fedt hvis du bare havde planlagt hele turen, og at han egentlig bare skulle sætte sig ind i flyet. Men på den anden side, med et gavekort kan han være med til at bestemme.

Je, jeg har også en gemal da fylder 30 år, 3 uger efter brylluppet, vi regner med at holde en havefest engang til sommer  :balloons:  Har ikke lige råd til den helt store fest så kort tid efter brylluppet.

Det er også bare dejligt at vide, hvor man hører til. Nu er det 100% op til mig ( næsten da), hvornår og om jeg vil søge nye udfordringer. Pernille, hvad er det nu, du arbejder som ..?? Ved du hvornår, du får at vide, om du kan blive??

Tjahe, jeg er jo rent faktisk uddannet byggetekniker, men fik ikke noget job, også søgte jeg nye udfordringer.

Så jeg blev ansat i et 3 måneders vikariat som husassistent i et køkken på et plejehjem, det blev så forlænget med 10 måneder, som igen blev forlænget med 10 månder.

Og nu er der en som går på pension til september, så med lidt rokering kan jeg blive fast ansat. Også går jeg i en 30 timers stilling, så det er jo total luksus  :balloons:

Pernille  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

jubiiiiiiiiii

Jeg får sørme lov til at hoppe i kjolen endnu engang inden tilretningen....

Har lige snakket med LuccaBride, fordi jeg ville være sikker på, at mit slør nu også er kommet hjem - det VAR det.... :carrot: :carrot: :biggrin:

Spurgte også lige til min organza stola - jeg kunne bare sige, hvornår jeg gerne ville have den færdig, så ville de lave den færdig. Så nu laver de den til 15. Februar... Og jeg skal så prøve kjolen med stola til IGEN.... jubiiiiiiii :bearhug:

Ska kigge undertøj og strømper sammen med min Moster om eftermiddagen...

Og Og OG

Så jeg skisme lige bestilt tid til en LUXUS ansigtsbehandling den 2. februar Her :balloons::bearhug:

Ihhhhh hvor jeg glæder mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes

Så har jeg fået svar fra feststedet - så nu er der fuldstændig styr på den side af bryllupssagen... he he

Nu venter jeg bare på svar fra præsten - sendte en mail forleden...

Næste skridt bliver at kontakte frisøren - for at aftale klipning/farvning inden bryllupet - og ved den lejlighed få aftalt prøveopsætning osv.

IIIhhhhhh det begynder efterhånden at krildre i maven....

:super:

Mette

0

Del dette indlæg

Du blir bare ved med at rykke afsted med ca 100000 km i timen!!!

Skønt der er helt styr på marinella!!!  :blush:  Og præsten ringer nok en af dagene!!!  :carrot:  :carrot:

:super:

JA nu rykker jeg for vildt - men med det glatte vejr, kan det være svært at bremse, når man har så meget fart på :blush::biggrin: :baa:

Præsten er jeg ikke nervøs for - hun er sat på opgaven... Så jeg/vi hører nok snart fra hende, men ellers ringer vi (læs:jeg) til hende i næste uge engang...

:biggrin:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes

Igår fik vi mail fra "vores" præst. Alt i alt en meget positiv mail. Desværre må vi ikke fotografere i kirken under vielsen - men vi fik lov til at tage enkelte billeder under ind- og udgang... Så det er bedre end ingenting..

Om det så også gælder for videooptagelse er jeg ikke sikker på - men jeg tror det. Så får vi se, om der evt. er et par glo-bryllupsgæster, som kan snige sig til at tage et par billeder, mens vi sidder ved alteret... samt evt. filme lidt....

Endnu er der ikke en konkret dato på mødet med præsten - hvilket i og for sig heller ikke haster. Ingeborg (præsten) foreslog, at vi kunne mødes i kirken evt. en søndag efter Gudstjeneste. Det synes vi faktisk er en glimrende idé, hvilket vi da også har meldt tilbage til hende - samtidig med jeg skrevm hvilke søndage, jeg ikke kan pga. arbejde..

Salmerne er ligeledes sendt til godkendelse (eller hvad man nu kalder det) hos Ingeborg - så må vi se....

*kram*

Mette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Mette :cheerleader3:

Ved ikke lige hvorfor, men af en eller anden grund har jeg ikke fået kigget din tråd igennem før nu, men nu er jeg her og jeg må bare sige: hvor har du bare styr på tingene!! Det hele ser super godt ud. Og sikken en dejlig tur til Tyrkiet - sikken en romantisk kæreste og kommende man du har :cheerleader3:

WAU, hvor er det bare en smuk kjole du har valgt!!

Den klæder dig helt vildt godt og jeg forstår godt at du valgte den :cheerleader3:

Glæder mig til at følge din planlægning indtil den store dag om ikke så længe og derefter læse OM selve dagen :cheerleader3:

STORT tillykke med fastansættelsen :cheerleader3:

Og 1000 tak for dine søde hilsner i vores tråd - det varmer mere end du aner :cheerleader3:

:cheerleader3: Louisa

Redigeret af Lou78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad synes du om messen???????

Tror måske jeg så nakken af dig på et tidspunkt-meeeeeeeeeeeen vupti så var du væk igen.....

Nå men vi ses da ihvertfald til globryllup :carrot:

knus trine

Hejsa

Jeg synes faktisk messen var rigtig god. Der var utroligt mange udstillere - og "vores" fotograf var der også, så hende fik vi en rigtig god snak med bl.a mht. mulige fotolocations..... :carrot:

Jeg gik også og kiggede efter nogle, jeg kendte. Mødte én af mine veninder... Men jeg så ikke lige dig - ihvertfald lagde jeg ikke mærke til det.... :biggrin:

Meeeen som kommer jeg da bare indenom butikken en dag, hvor du er på arbejde.... :blush:

Jeg glæder mig da til at se dig til bryllupet.... :biggrin:

Mette

0

Del dette indlæg

Her sker da lidt stadig væk.....

Jeg (vi) var jo også på Bryllupsmesse i går - den var faktisk rigtig god. Jeg ville ønske, vi havde været på éen, inden vi begyndte at planlægge osv. Men nu har vi jo det meste på plads....

Vores præst har meldt tilbage, at vores salmevalg er godkendt. Så vi skal synge følgende:

1. Den Signede Dag

2. Dejlig er Jorden

3. Op al den Ting som Gud har gjort

4. Det er så yndigt

Indtil videre skal vi mødes med præsten søndag den 26. marts kl. 11.50. Vi mødes så i "vores" kirke efter Gudstjeneste....

Torsdag begynder mit "bryllupsegotrip" :bearhug:

Jeg tager en tur i Den 7. Himmel.... rent bogstaveligt talt....

Fredag skal jeg til frisøren (hende der skal sætte håret på dagen)....

Ja ja ja *snif* '*snif* jow den er skam go' nok - jeg kan lugte bryllupet :blush::biggrin:

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

hvad synes du om messen???????

Tror måske jeg så nakken af dig på et tidspunkt-meeeeeeeeeeeen vupti så var du væk igen.....

Nå men vi ses da ihvertfald til globryllup :carrot:

knus trine

Hejsa

Jeg synes faktisk messen var rigtig god. Der var utroligt mange udstillere - og "vores" fotograf var der også, så hende fik vi en rigtig god snak med bl.a mht. mulige fotolocations..... :carrot:

Hvad såååååå-hvad/hvor har i fundet ud af????????????

Jeg gik også og kiggede efter nogle, jeg kendte. Mødte én af mine veninder... Men jeg så ikke lige dig - ihvertfald lagde jeg ikke mærke til det.... :blush:

Meeeen som kommer jeg da bare indenom butikken en dag, hvor du er på arbejde.... :biggrin:

Jamen du skal da være så velkommen :biggrin:

Jeg glæder mig da til at se dig til bryllupet.... :blush:

Jeg kan da næsten heller ikke vente..... :bearhug:

Mette

Redigeret af hylmer
0

Del dette indlæg

Torsdag begynder mit "bryllupsegotrip" :blush:

Jeg tager en tur i Den 7. Himmel.... rent bogstaveligt talt....

Fredag skal jeg til frisøren (hende der skal sætte håret på dagen)....

Ja ja ja *snif* '*snif* jow den er skam go' nok - jeg kan lugte bryllupet :o  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

*knus*

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Dejligt med en "tur til himlen" :carrot: Nu skal jeg altså også snart få bestilt tid til den kosmetolog...

Synes altså også der snart går bryllup i det hele, tænker på bryllup 24 timer i døgnet, også om natten...

Tænkte den anden morgen på, hvad jeg dog skulle lave efter brylluppet :biggrin: Kom så i tanke om at der venter mig en 15 vinduer der skal males :blush:

Men jeg glæder mig godt nok helt vildt... :bearhug:

Pernille :biggrin:

0

Del dette indlæg

Som tidligere nævnt (i et svar til en anden) så var "vores" fotograf EcFoto udstiller på Bryllupsmessen i Aalborg.

Vi fik faktisk et ret god og fornuftig snak med hende om mulige fotolocations f.eks.:

post-14692-1138651685.jpg

Maarup Kirke ved Lønstrup

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer