Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Spændende fotolocations :biggrin:

Jeps det synes vi også selv.... :blush:

Jeg synes pludselig et tiden går så stærkt :biggrin:

GÅR stærkt..... nej den LØBER skisme da

der er så meget man skal :banned:

Ja puha der er godt nok mange småting lige pludselig....og så lige en Polterabend....

:bearhug:  fra Helle ( som også skal giftes d.15 april)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Dejligt med at få locations på plads... Blir heeeelllttt nostalgisk af at følge din tråd og se billeder hjemme fra Hjørring og omegn!!! :biggrin: Dejlige steder I har valgt,....

Kiggede ellers efter jer BK tøzer på messen, men så ingen af jer... Men stødte da ind i en gl kollega!!! :blush:

' :bearhug:

Sanna

0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Ja, jeg kan jo ikke følge din planlægning mere på det andet bryllupssite (Klub...bla..bla...)...... Overvejer faktisk også selv at rykke herind...... men nu må vi se.....

Følger i hvertfald med herinde....... der er jo ikke længe til for dig mere :(

:)  Kira

Jamen hej med dig...

Et stooooort velkommen hertil :bearhug:

Nej min planlægning foregår fra nu af - KUN herinde... Jeg gider simpelthen ikke det andet mere. For det første er det meget meget lidt besøgt for tiden, for det andet kan jeg IKKE under nogen omstændigheder leve med, at min/vores planlægning kan "googles" frem....

Kom du bare herind - det kan meget varmt anbefales...

*knus*

Mette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan varmt anbefale en tur i Den 7. Himmel .... det er, som det lyder, himmelsk :bearhug:

Har bestilt en "must have" til 28. marts - godt en lidt pebret affære... men hva gør man ikke for at blive total lækker til bryllupsdagen...

Har fået lavet aftaler med min frisør idag - hun er bare rigtig rigtig sød - og havde en masse gode ideer til opsætning osv.

Vi aftalte, at jeg, så snart jeg kender min vagtplan, skal ringe derned og få lavet aftale for prøveopsætning og farvning af bryn + vipper... Det bliver ca. 14 dage før vores bryllupsdag...

Sjovt nok så mange penge, jeg kan bruge i denne tid - alt kan jo "undskyldes" med bryllupet....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt nok så mange penge, jeg kan bruge i denne tid - alt kan jo "undskyldes" med bryllupet....

*knus*

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

så sandt som det er skrevet - man skal jo være lidt god ved sig selv op til den store dag - Klaus kommenterede også på det den anden dag da jeg med telefonen i hånden bestilte tid ved frisør, kosmetolog og fodterapeut :whistle:

0

Del dette indlæg

Hej Mette!

Ja, jeg kan jo ikke følge din planlægning mere på det andet bryllupssite (Klub...bla..bla...)...... Overvejer faktisk også selv at rykke herind...... men nu må vi se.....

Følger i hvertfald med herinde....... der er jo ikke længe til for dig mere :bearhug:

:)  Kira

Jamen hej med dig...

Et stooooort velkommen hertil :bearhug:

Nej min planlægning foregår fra nu af - KUN herinde... Jeg gider simpelthen ikke det andet mere. For det første er det meget meget lidt besøgt for tiden, for det andet kan jeg IKKE under nogen omstændigheder leve med, at min/vores planlægning kan "googles" frem....Kom du bare herind - det kan meget varmt anbefales...

*knus*

Mette :cheerleader3:

Det kan den altså også her... Men det er kun registrerede medlemmer, som kan "google" den frem ()()

:(

0

Del dette indlæg

Når bare det kun er de registrede medlemmer, der kan "google" denne side frem og læse med - så er det helt ok for mig....

Jeg er godt klar over, at det aldrig kan blive 100% sikkert, da alle i princippet kan oprette sig som brugere... men at alle og enhver kan "google" min planlægning frem og læse med - det syntes jeg var lidt for meget...

0

Del dette indlæg

Tiden flyver og flyver....

og jeg synes bare ikke, jeg får lavet en hujendes fis.... -HAHA-

Jeg synes stadig væk, der er meget, jeg (vi) skal nå. Tror det er nu, jeg må ty til listerne :whistle:

Meeeen så vidt jeg da lige kan se, så er jeg temmelig godt med...

Imorgen har jeg fri - og så skal der, foruden fastelavnsbolleproduktion, findes "pergamentpapir" og "alm" papir til vores kirkehæfter...

Der er godt 1 uge til en glædeligt gensyn med min kjole og diverse tilbehør. Samt indkøb af lækkert lingeri til Bryllupsnatten :denmarkflag: ....- dette på trods af, jeg har ladet mig fortælle, at man ikke skal sætte forventningerne for højt til bryllupsnatten...meeeen derfor kan man vel gøre sig bare en lille smule lækker :bearhug:

Fridagene i påsken er "hus". Det er jo ikke selvskrevet, når man, som jeg, er sygeplejerske. Vi arbejder jo alle dage (som i øvrigt mange andre gør). Men jeg har nu fri fra og med langfredag til og 2. påskedag... Det er jo virkelig lækkert... :blush:

Morgengaven "suser" jeg stadig rundt på nettet for at finde.. Mit bedste bud på mulig afrejse er i bededagsferien alternativt kr. himmelfartsferien.. Det koster ikke min gemal så mange fridage.. Jeg mangler dog liiige en lille detalje - min vagtplan.... -HAHA- regner med, den er kommet onsdag, når jeg igen møder på arbejde. Jeg figurerer ikke på den nuværende udrullede vagtplan, eftersom jeg først er fastansat i hjemmesygeplejen pr. 1. april.

nå, men det var lige lidt nyt herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

S***** også....

jeg havde jo en idé om, at jeg ville have en blomst fra min brudebuket forsølvet... så jeg gik glad og fro til vores lokale guldsmed for at høre om priser osv.

men men men det kan ikke lade sig gøre..... :bearhug:

Vi skal giftes påskelørdag, hvilket betyder at blomsten først kan komme til guldsmeden tirsdag. Blomsten kan simpelthen ikke holde sig frisk nok til at blive forsølvet - den skal jo også sendes osv. Så guldsmeden kunne ikke anbefale at få det gjort, idet resultatet ikke ville blive godt nok...

Sagt med andre ord: det ville være spild af penge..

Det er bare smadderærgeligt... men sådan er det jo..

En nødløsning kunne måske være, at Flemming om lørdagen henter en blomst hos Blomsterhandleren, som skulle have været i mun buket, og går til Guldsmeden med den..

Men det tager jo ligesom lidt af pointen, som jo er at få forsølvet en blomst som HAR været i min brudebuket...

Hva siger I tøser?

øv øv øv øv - og atter øv -HAHA-

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

:blush: Ja, alt kan undskyldes med at det går til brylluppet, da jeg sagde at jeg måske blev nødt til at købe et par andre sko til brylluppet, sagde han bare "Det gør du bare :denmarkflag: "

Dejligt med fridagene i påsken er sikret :carrot: Det er heldigvis mit weekend holds tur til at holde fri hele påsken, også har jeg taget ferie de 3 dage inden påsken og ugen efter :bearhug: Det bliver så dejligt -HAHA-

Smadder ærgeligt med blomsten som du gerne ville have forsølvet :birthday:

Pernille -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅhhhh hvor jeg bare HADER DET......

altså når folk omkring mig ved noget, som jeg ikke ved :biggrin: Jeg må nok indrømme, at jeg er nysgerrig af natur.... og hvis jeg kan, så gør det besemt ikke noget, hvis jeg liiiige kan få stukket mit bette snudeskaft i sagerne :bearhug:

Jeg ved med 110% sikkerhed, at jeg bliver "udsat for polterabend" INDEN bryllupet.... OG jeg VED at det er planlagt, hvad jeg skal..... Nu er det så, at jeg gerne vil understrege, at jeg IKKE selv har opsnuset det, men jeg har nogle liiiiidt for åbenmundede veninder...... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Igår aftes blev jeg så ringet op af en af mine veninder, som lige skulle høre, om jeg har weekendvagt og hvilke weekenderm jeg arbejder... Sååååå der er helt sikkert planlagt noget..... og mig..... :o

Ja jeg er ved at springes af nysgerrighed...... iiiihhhhhhhhhh -HAHA-

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Thi hi.. ja det er aldrig særlig sjovt... Når man er meget nysgerrig elelr videbegærlig, og man bare ved at andre snakker bag ryggen.....

iiihhh altså :bearhug:

*knus*

Mette

Er også frygtelig nysgerrig, og jeg ved der foregår noget... :biggrin: og jeg vil så gerne vide det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

IIIHHHHEEE Mette da er altså ikke længe til, synes jeg er ved at få lidt :butterfly: i mavsen :blushsmiley:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer