Guest vibe

mad ude fra

23 indlæg i dette emne

hej.

Vi skal holde vores bryllup på et lejet slot ved Middelfart på fyn, men mangler forslag til caterfirmaer eller restaurationer som kan levere god mad.

Vi kender desværre ikke andre end Kokken og Jomfruen men har ikke hørt særligt meget godt om dem.Og da vi bor i Vestjylland, ville det værer dejligt hvis nogen kunne hjælpe os, da vi ellers ikke kender nogle gode steder på fyn.

P.S. brylluppet skal først stå 19-06-04.

M.V.Hilsen Vibe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Vibe.

Jeg bor selv på Fyn og har hørt godt om følgende firmaer,der leverer mad ud af huset. Det er Havnens Gourmet, Åsum forsamlingshus og Slagter Levin. Jeg har ikke selv fået mad derfra, men har hørt fra flere forskellige, at alle tre steder skulle være rigtig gode. Hvis du er interesseret, kan jeg godt finde tlf.nr. på dem!

Det var bare lidt inspiration, så I ikke er på helt bar bund.

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg

thi det var sjovt at høre at Åsumforsamlingshus laver god mad da jeg bor i åsum (en lille bitte flække 5 km. fra Odense), men aldrig har hørt om deres mad.. Godt for dem, hvis de har en god forretning :-)

Vi har i min famile altid brugt en super god maddame, som jeg på det varmeste kan anbefale. Skriv til mig med dit Tlf.nr. så skal jeg give det videre.

Hilsen lindahinzenielsen@yahoo.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

SM-Catering i Vamdrup ved Kolding laver og levere rigtig godt mad, De kan også hvis man ønsker det stå for bla. serverings personale m.m

Vi skal selv have derfra

Deres telefon nr. 75581966 eller kig på

www.smcatering.dk

ekstra bonus er at de faktisk er billige

knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt bryllup d. 21 juni, og vil godt skrive under på at kokken og jomfruen ikke er værd at bestille mad fra :-(

Vi skulle have hønsesalat, men det var så fed at flere af gæsterne ikke kunne spise det..

Vores kok vurderede at der kun var kart. til 30 pers. og vi var altså 60...

Fik fat i nogle kart. fra et andert firma, self. ikke gratis..

Denne regning slosser vi så om nu, de siger ved kokken og jomfruen at vi må spise ulmindelig meget og desuden står der ikke nogen steder i deres brocure at vi skulle kunne blive mætte hmmmm..

Er der andre der har lign. historier?? De siger selv at de altid får positive tilbagemældinger, så vi er nok bare nogle brokrøve..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se på alle besvarelserne at det ikke er en engangs forestilling, det der skete ved voers bryllup.... Men hvordan kan de tillade sig at være sådan nogle røv......, de har squ da et rygte at tænke på....

Glemte helt at udover hønsesalaten, var også "waldorfsalaten" uspiselig, det havde i hverte fald aldrig været Waldorfsalat som hvor mor laver den.. Sovsen var kulsort, ligemeget om der kom fløde i, den blev ved med at være sort, den smagte dog udemærket..

0

Del dette indlæg

jeg kan så hermed bekræfte at det ikke er ret meget fidus i at bestille festmiddagen ved kokken og jomfruen.. :-( I lørdags blev vi gift, og selvom de jo altid beder om at have 1½ time hvor de kan komme af med maden, var de alligevel 1 time forsinkede..

Hvad gør man så med alle sine gæster, de kunne jo self. ikke gøre så meget ved det, men det var onormt pinligt..

Og som i nok kan fornemme på de forrige indslag, nægter kokken og jomfruen at det er dem der er noget galt med...

Møg firma, luk det lort, de kan jo heller ikke lave ordentlig mad alligevel

0

Del dette indlæg

Hvor bliver jeg ked af det på jeres vegne når jeg læser om jeres dårlige erfaringer med Kokken & Jomfruen til jeres bryllupper.

Håber at I alligevel havde nogle rigtige dejlige bryllupper.

Sidste år brugte jeg Kokken og Jomfruen fra Hvidovre til min 40 års fødselsdag.

Detg var heller ikke noget at skrive hjem om. Jeg tror at jeg gavr 98 kr. pr. kuvert, så i mit tilfælde ved man jo at man får hvad man betaler for. Samtidig betyder det jo heller ikke lige så meget som til et bryllup.

Jeg skal giftes 20/9 og kunne heller aldrig finde på, at bruge ovennævnte til bryllup.

Det er rart at vi kan dele ud af vores gode/dårlige erfaringer.

------------------

Helle Sus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil nu heller ikke anbefale kokken og jomfruen til et bryllup...

Men til gengæld kan jeg anbefale camilla sørensen, hun lavede maden til vores bryllup den 21-6-03... Vores gæster og selvfølgelig os selv, var meget tilfredse. Tusind tak camilla, for det perfekte måltid Postet billede

Knus Lise

0

Del dette indlæg

hej lise

Ja jeg havde bestemt indtrykket af at i havde lige netop jeres drømmedag:-)

I var dejlige at lave nad til, det er altid dejligt at blive bekræftet i at det man laver er ok:-)

Er i kommet jer?

Du var bare SÅ smuk.. philip må have været noget så stolt

Knus milla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla Postet billede

Ja tiden flyver af sted, og pludselig sidder man her, 2uger efter brylluppet og tænker, nu er det overstået og det gik stærkt Postet billede Øv jeg vil giftes igen Postet billede Men tror ikke at philip har lyst til at gentage succesen en gang til...

Vi har fået en andelsbolig, 5 minutter fra hvor vi bor nu, så det er bare perfekt.

Der er længe til 2005, men som du selv siger "tiden flyver afsted"

Skal hilse igen

Knus Lise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer