Guest Willuc(Q)

En STOR anbefaling......

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg sidder her, præsist 3 måneder efter vores bryllup, og ser for første gang den bryllups video min bror og hans kone filmede på vores dag.

Der er helt fra hjemme hos svigermor inden kirken, til morgenmaden dagen efter......filmet med humor, ganske uhøjtideligt, men alligevel med alle højdepunkter.

Vi troede det med video ikek var så vigtigt igen......og man kan da sikkert også godt undvære......men jeg vil så klart anbefale jer at få nogen til at filme. Bare uhøjtideligt, altså ikke proffecionelt, ligesom os.

Det er intet mindre end guld værd. Jeg er SÅ lykkelig for vores film.

Ville bare anbefale jer det........fra det inderste i mit hjerte.

Knus Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun være 100% enig - vi havde min mands bror som bryllupsfotograf (for at spare penge og fordi han er rimelig god med billeder og har et godt kamera), og han havde spurgt om han skulle tage video også - men jeg ville ikke have at han skulle være for meget udenfor selskabet ved hele tiden at skulle være i aktion, så jeg havde sagt at det behøvede han ikke.

Men han gjorde det alligevel - og bortset fra et par sange så er alle de gode ting med - talerne, underholdning, brudevals, linedance osv. En skøn ting at kunne gense igen og igen, når man får lyst til at genopleve stemningen...

(Og jeg havde slet ikke opdaget at han filmede undervejs, men fandt først ud af det om mandagen, da vi hentede billederne, og altså også videoen - så der var ikke noget med at man var genert foran kameraet).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk at sige til vedkommende at han/hun skal have godt med ekstra film eller kort ved hånden. I lørdags på Ærø stod jeg med 80 utålmodige gæster kl. 23.55 som ventede på brudevalsen. Årsagen var at fotografen ikke havde mere lagerplads på sit SD kort og lige skulle lige op på sit værelse og hente et nyt.

Kl. 23.59 startede jeg så brudevalsen og fotografen nåede på plads 24.01, meget heldigt. Men havde han nu ikke haft et ekstra kort havde de været på den. Man fotograferer/filmer nok mere end man regner med sådan en dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer