EilaL

Ideer med callaer

28 indlæg i dette emne

Hej har lige fundet to billeder med callaer til kirke og bord - til alle jer piger herind der elsker callaer og overvejer at have dem til hele dagen!!

Hvis i har nogle liggende også - må i da gerne vise dem.

:bearhug: Sandra

post-7399-1124371111.jpg

post-7399-1124371119.jpg

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der var lige noget jeg måske kan bruge. Vi skal nemlig have spejle på bordet, havde dog tænkt mig at stille bloklys på dem og ligge perler og mulingeskaller omkring, men det ser vildt flot ud med blomster vaser også.

Mie http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er virkelig  nogle flotte ideer :yay:

Men hvordan er der med duften fra Callaerne? Dufter de kraftigt?

Jeg synes ikke at de dufter kraftigt... ikke som liljer f.eks, som min kæreste er overfølsom overfor, men han kan godt tåle callaer, så det må være et godt tegn.

0

Del dette indlæg

Det er virkelig  nogle flotte ideer :yay:

Men hvordan er der med duften fra Callaerne? Dufter de kraftigt?

Nej de dufter ikke særlig meget. Grunden at vi vælger dem - ud over at de er fantastisk smuk - er at de holder sig så godt og ser lange frisk ud - så vi regner med at sætte blomsterdeko op allerede fredag når vi skal dekorere feststedet!!

Har callaer stående derhjem lige nu som er over 1 uge gammel men som ser ud som frisk - og det kommer jo "in handy" når man snakker brudebuket og knaphulsblomster også!!

:( Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for inspiration. Jeg synes også at calla'en er en utrolig smuk blomst, men havde egentlig fravalgt den til mig bryllup, for jeg synes at den er lidt for "brugt".

Men efter at have fået inspiration her, så kan jeg da nærmest ikke undvære den til mit bryllup - hverken på bordet eller i brudebuketten. -HAHA-

Eva

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer