Guest Nanna

Sang til brudgom

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej TIKKI og Skorpion.

Jeg syntes nok i er lige hurtige nok.

Til Skorpion, jeg har sendt den til dig igen. Og det ser ud til, at det går lidt bedre.

Til TIKKI. Dan jeg først læste den, så var der s'følgelig nogle småting der skulle rettes, men der er den første sang, som jeg har set, der passer så godt til os begge to.

0

Del dette indlæg

Hej Nanna

Hvor har du egentlig fundet denne sang ??

Lige som dig synes jeg nemlig ikke at det er ret mange sange som passer.

Jeg står nemlig også og mangler ideer til en Velkomstsang og en Velbekomme sang, men dem jeg har set endtil nu synes jeg ikke rigtig kan bruges.

Så hvis du har ideer så må du meget gerne maile.

Knus og bryllupstanker

Skorpionen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Skorpion.

Jeg har faktisk fundet tekster til min velkomst- og velbekomme sang fra en reklame for et trykkeri, der trykker indbydelser osv.! Det er ikke fordi, de er specielt sjove men meget søde faktisk - og så kan man jo altid tilpasse dem sit eget temperament.

Hej fra Tikki

P.S. Nanna, jeg har vist sangen til et par af mine kolleger som allesammen ærgede sig over, de ikke kendte dem til deres bryllup! Postet billede

0

Del dette indlæg

Hejsa

Så er sangen sendt til dig Maj.

Jeg har fået sangen af en veninde der så den til et andet bryllup, så rettede jeg den til så den passede til os. Postet billede

Jeg er enig med dig Skorpion, der er ikke mange sange der passer til os heller. Jeg har digtet en velkomstsang som jeg kan maile til dig på mandag, og jeg er igang med at digte en velbekommen sang også. Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna.

Hvis du ikke af træt af at sende din sang til alle mulige spændte kommende brude, så må du gerne sende den til mig. Jeg er så småt igang med at finde inspiration til at overraske min kommende mand. Han tror nemlig ikke at jeg kan finde på sådan noget!!!!

Min emailadresse:

bine@mdb.ku.dk

På forhånd tak.

Knus Bine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer