Guest Nanna

Sang til brudgom

339 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Nanna

Er der mulighed for at du kan sende snagen også til mig?

Jeg skal giftes den 30. juni 01 og tør slet ikke tænke på at holde en tale - men en sød og sjov sang - det kan jeg klare Postet billede (med lidt hjælp fra gæsterne *SS*)

Min mail adr. er: berit.flydal@compaq.com

På forhånd 1000 tak

Berit

0

Del dette indlæg

Hej Berit.

Så er sangen sendt til dig.

til Wolfinde og Tikki.

Jeg har sangene derhjemme, så det bliver ikke i dag jeg sender dem. I må heller ikke regne med, at jeg har dem med i morgen, for i dag skal vi tale med både fotografen og kokken, så vi forventer ikke at være hjemme før klokken 23 i aften, og så tror jeg bare, at jeg vil på hovedet i seng.

I skal også vide, at det er ene og alene mig selv der har lavet velkomstsangen og velbekommensangen, så jeg garanteret ikke for kvaliteten. Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Skorpionen, Tikki og Wolfinde.

Så er velbekommesangen sendt til jer som start. Velkomstsangen sender jeg til jer i næste uge (på mandag). Jeg håber i syntes den er bare lidt god, det er nemlig mig selv (med ideer udefra) der har "bikset" den sammen, så jeg lover ikke for noget. Postet billede

0

Del dette indlæg

Hej Nanna.

Hvis du ikke er træt af at maile til alle os bryllupsfanatikere, så vil jeg da egentlig godt se dine velkomst- velbekomme sange.

Jeg har kigget på den der festsange.dk, men jeg synes ikke der er så mange hvor det fremgår af sangen at man er til bryllup.

Håber du har tid midt i alle bryllupsplanerne, nu er der ikke engang en måned til, er du ved at være rigtig nervøs?

Kærlig hilsen Princess Postet billede

0

Del dette indlæg

Hej Princess.

Jeg skal lige bede om en adresse hvor jeg kan sende sangene.

Jo, jeg er ved at kunne mærke sommerfuglene i maven. I denne uge har vi dog fået nået en utroligt masse ting, så jeg er helt afslappet da vi bestemt ikke mere er bagud.

Så det er det glade smil jeg har i øjeblikket Postet billede

0

Del dette indlæg

Hej Nanna

Jeg er simpelthen for nervøs til at holde en tale og alligevel ville jeg gerne have et sødt/sjovt indslag.

Jeg har læst om din fantastisk gode sang og kunne virkelig godt tænke mig at se om den mon også kunne passe til os???

Hvis du gider at e-maile mig sangen vil jeg blive utrolig glad(CML@KM.DK).

De bedste bryllupsønsker og på forhånd 1000TAK

Juni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanna.

Jeg har modtaget din velbekommesang...og iiiih, hvor er du altså dygtig! Postet billede Den er rigtig god og meget bedre end de alt for "stylede" og kedelige, jeg ellers har set.

Jeg er fuld af beundring for folk der lige bikser en sang sammen.... jeg har prøvet: Det tog flere måneder og jeg var den eneste, der ud af 60 gæster kunne finde ud af at synge den...pinligt pinligt!!! Postet billede

Men jeg ville bare lige sige 1000 tak til Nanna - dejligt, der er nogen der gider tage sig tid til at hjælpe os andre....Knus til dig fra Tikki

0

Del dette indlæg

Hej Mette så er sangen sendt til dig.

Velkomstsangen er nu også sendt til Skorpionen, Tikki og Wolfinde.

Til Tikki. Mange tak for roserne. Jeg håber virkelig, at alle gæsterne kan synge sangen. Jeg prøver altid at gøre mig umage med, at rimene i dangen passer til den originale sang, for det gør den lidt nemmere at synge, men også noget sværre at finde på. Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer