karinadahl

Hvem kender en hyggelig Kro???

6 indlæg i dette emne

Hurra vi skal giftes til næste sommer, men hvor pokker skal vi holde det????

Vi leder efter en hyggelig kro med mulighed for overnatning og en brudesuite. Det er ligemeget hvor på sjælland det er.....er der nogen der kender det helt perfekte sted????

Mvh

Karina Dahl

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hurra vi skal giftes til næste sommer, men hvor pokker skal vi holde det????

Vi leder efter en hyggelig kro med mulighed for overnatning og en brudesuite. Det er ligemeget hvor på sjælland det er.....er der nogen der kender det helt perfekte sted????

Mvh

Karina Dahl

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er jo svært. Vi kiggede også på kroer, men fravalgte dem da der ikke var overnatning til os.

Diskobil har efterfølgende(efter vi har bestemt os for feststed) fortalt mig om nogle af hans venner der har Gundestrup Færgekro i Grevinge.

De skulle være rigtig flinke, og lave rigtig god mad.

Der er overnatning men dog kun 8-10 værelser.

0

Del dette indlæg

Jeg vil da også godt nævne Sonnerup Gl. Kro som et rigtig godt sted (her er dog også såvidt jeg husker et overnatningsproblem). Ølsted Kro kunne også være et godt bud. Vil I ned til Lolland er der også mange muligheder. Eksempelvis Våbensted Kro, og Rødvig Kro er iflg. Henrik (en af mine DJ's) også rigtig godt.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på Svogerslev Kro, og vi har kun positive ting at sige om dem!!! De er meget professionelle, men samtidig også meget lydhøre overfor de ønsker man måtte have.

Vi havde alle vores gæster til at overnatte på kroen sammen med os (vi betalte), så vi sammen kunne afslutte det hele med morgenmad om søndagen - og det var virkelig en succes!

Hvis der ikke er værelser nok til jeres gæster kan man også sagtens få opredninger på værelserne - det havde vi et par steder, og det gik fint.

Desuden er det en rigtig hyggelig kro, hvor man får meget af den rigtige "kro-stemning" med.

Se mere på:

http://www.svogerslevkro.dk/

Held og lykke med at finde det rigtige sted!!

:griner:- Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også Vallø Slotskro, som er meget smuk, og ekstremt smukt beliggende ved siden af slottet, og med hele slotaparken til evt. fotografering :griner:-

Vallø slotskro

Held og lykke med at finde et sted.

Badutski

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer