Sessi

Morgengave

12 indlæg i dette emne

:yllove: :yllove: :yllove:

Hej alle andre lykkelige brude og gomme!

Jeg mangler lidt inspiration til både hans morgengave, og til hvad jeg selv skal ønske mig. :griner:-

Så hvad giver i hinanden?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik en parfume og en cd han selv havde lavet. Han havde fundet 5-6 sange som betød meget for os, og sad så og snakkede lidt ind imellem sangene. Meget sødt og romantisk..!

Jeg gav ham en billedserie med boudoirbilleder af mig selv, som jeg havde fået en veninde til at hjælpe mig med at lave. Derudover købte jeg en authentic football jersey fra Kansas City Chiefs (Priest Holmes).. Han er vild med amerikansk fodbold, og derfor var dette en oplagt gave til netop ham.

0

Del dette indlæg

:yllove:  :yllove:  :yllove:

Hej alle andre lykkelige brude og gomme!

Jeg mangler lidt inspiration til både hans morgengave, og til hvad jeg selv skal ønske mig. :griner:-

Så hvad giver i hinanden?

Vi skal giftes i mogen og giver hinanden billetter til Nordic Music Awards. En god oplevelse vi kan dele sammen.

Knus Maria

:hearts:

0

Del dette indlæg

Peter elsker højder og det er jeg ikke altid så vildt med - så han får sig en oplevelse han aldrig vil glemme - regner med en helikopter rundtur eller en faldskærmspring - men regner med faldskærmspring fra Århus Faldskærms Club.

:griner:- Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde (meget diskret) :td: fortalt min søster at jeg godt kunne tænke mig et vedhæng der matchede vores ringe, men da ringene er speciallavede i Sverige ville man også blive nødt til at special-lave sådan et vedhæng, og det troede jeg helt ærligt ikke at han kunne finde på... Men heldigvis ved min søster lige hvordan man får ham overbevist om, at det da bare var den bedste gave - så heldig som jeg er fik jeg altså et special-designet vedhæng som matcher vores ringe... :hearts: Det er altså lidt fedt at få noget som ingen andre i hele verden har!!!

Han er til gengæld kæmpe Arsenal-fan (engelsk fodboldhold), og han har aldrig været i England, og aldrig set dem spille LIVE, og eftersom jeg allerede tidligere havde givet ham deres klubtrøje, måtte jeg jo finde på noget endnu bedre denne gang. Så jeg bestilte en rejse til London til os begge to (det blev så vores bryllupsrejse - skulle ellers bare have været i sommerhus...) og fik fat på to billetter til en Arsenal hjemmekamp, som vi så skulle se når vi var derovre...

Det var virkelig et hit!!!! Jeg har aldrig oplevet ham mundlam før, men han blev simpelthen så overrasket at han slet ikke vidste hvad han skulle sige... Det var bare så dejligt at se hans reaktion! :denmarkflag:

Og jeg havde sparet sammen til hele turen + lommepenge (det er jeg faktisk ret stolt af...), så det kostede ham ikke en krone...

Held og lykke til jer andre med at finde på noget!

:griner:- Charlie

0

Del dette indlæg

Jeg har indtil videre bestil en georg jensen kreditkort holde som jeg får graveret vores monogram og bryllupsdato i.

Jeg har overvejet at lave en sød llille bog til ham med smukke digte ellers sange i. Eller også køber jeg måske bogen "Det skulle jeg há vidst før vi blev gift" sådan lidt sjovt tænker jeg! :griner:-

Mie

0

Del dette indlæg

Jeg havde egentlig håbet på, at jeg kunne få råd til at gi' ham bryllupsrejsen i morgengave - men så skal jeg nok lige vinde i lotto først *suk*

Kunne godt finde på at gi' ham en hest - men det er endnu dyrere... Med mindre altså, at jeg giver ham én af dem jeg har i forvejen.

Jeg tror under alle omstændigheder jeg er nødt til at afvente vores/min økonomiske situation, når vi kommer så langt.

:baa:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer