Guest pjevs

Skal tabe mig-

49 indlæg i dette emne

Jeg har fundet ud af at under kontrolpanelet, kan man tilføje medlememrs brugernavn under pm, venner.

Mon ikke der er en mening med dette? Har godt nok ikke prøvet at sende til jer alle endnu, men det vil jeg så lige forsøge.

Jeg skal jo vejes i morgen tidlig efter min første uge på vv. Jeg er meget spændt, da jeg jo rent faktisk ikke syntes jeg har ændre min kost vild meget, men jeg har gjort som der stod jeg skulle gøre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fatter ikke en bjæle....hvordan dælen kan man læse indlægene? Jeg fik en email med overskriften: hvordan gik det pia, men tro mig om jeg kan finde den....kan ikke finde ud af, hvor jeg kan læse det henne...

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Svale.

Når du er logget ind på slankerummet er der en menu i venstre side. I første omgang vælger du din side, derved får du alt det der personligt vedrører dig frem, såsom dagbog, statistik, gæstebog, etc. Deriblandt er der også andre støttegrupper. Når du trykker på denne burde du få gruppen bryllupsklar frem.

Du trykker en gang på bryllupsklar og kommer frem til en oversigt. Den første bjælke hedder debat, det er derinde indlæggene ligger, dernæst kommer udfordringer, hvis vi aftaler, at vi skal tabe et eller andet inden en bestemt dato, så kan vi følge hinanden der, og sidst email service, sæt denne til nej hvis du ikke vil have emails om, at der er beskeder derinde.

Når du har trykket på debat, kommer der en side frem med de 2 indlæg der er der indtil videre. Når der er en rød prik ude foran betyder det at indlægget er nyt. Du læser indlæggene ved, at trykke på overskriften og svarer det ved, at skrive hvad du vil i nede i det "lysegrønne/blå" felt og tryk svar.

Husk du skal logge ind på siden hvergang.

Jeg håber du er med ellers så send mig en PM, så skynder jeg mig fluks at hjælpe dig.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke en gang fået en mail.

jeg skal nok have lidt hjælp for at finde ud af det - hvordan ør I ???

HJÆLP

Annie

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Annie.

Har du oprettet dig som bruger derinde ? Jeg kan ikke umiddelbart se dig, men det kunne jo skyldes, at du kalder dig noget andet ;)

Hvis ikke, så skal du lige ind og oprette dig som bruger, når du har gjort det så vælger du støttegrupper og derefter bryllupsklar. Når du har valgt det så opretter du dig som medlem og så følger du blot brugsforvirringen som jeg skrev til svale.

Skriv hvis det driller

:bearhug: Pernille

0

Del dette indlæg

:bearhug::balloons::bearhug:-HAHA-()()

Fåååååååååårk jeg er go ( hvis jeg skal sige det selv)

Så i det, så i det. så i det????? :carrot: :carrot:

Jibi jibi jey jeah.

0,9 kg. på den første uge. Tænk at det kan lade sig gøre mand. Jeg har jo stort set spist som jeg plejer, men er godt nok grundig med at tælle point.

Har fået en mail fra en a de dersens ww konsulenter, så jeg skal nok lige sætte mig lidt mere ind i konceptet, med point overførsler osv.

Knus fra pia, der bare er top motiveret nu

0

Del dette indlæg

:balloons:  :bearhug:  :)  :blush:  :blush:

Fåååååååååårk jeg er go ( hvis jeg skal sige det selv)

Så i  det, så i det. så i det????? :carrot:  :carrot:

Jibi jibi jey jeah.

0,9 kg. på den første uge. Tænk at det kan lade sig gøre mand. Jeg har jo stort set spist som jeg plejer, men er godt nok grundig med at tælle point.

Har fået en mail fra en a de dersens ww konsulenter, så jeg skal nok lige sætte mig lidt mere ind i konceptet, med point overførsler osv.

Knus fra pia, der bare er top motiveret nu

<{POST_SNAPBACK}>

Super godt - tillykke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Way to go!!!

Ved det er peanuts, men jeg har faktisk tabt mig 0.9 kg siden i mandags, så mon ikke jeg runder 1 kg inden mandag?!!! Vel og mærkede hvis vi ikke guffer for meget i weekenden :balloons:

Men den kører på vand og vand - plejer at få min pepsi max her i weekenden, ved ikke det kommer over mig denne weekend også, og ja så ikke for at forglemme peberkornene!!!

Svale

0

Del dette indlæg

En super kur jeg kan anbefale kaldes atkins!

se evt. atkins.com og vælg den danske side i højre hjørne..

der er 4 faser.

i den første spiser man kun 2g kulhydrat om dagen.

du undgår, kartofler, ris, mel, pasta, brød, kiks, pølser-(der er mel i),mælk(der er sukker i), rødvin, øl, alm. sodavand, drinks,

cornflakes,frugt med meget sukker og stivelse eks. banan osv

du spiser/ drikker sukkerfrit, eks. fun light, pepsi max, sukkerfri chokolade, sukkerfri karameller, fløde, og selvfølgelig en masse vand osv.

Det man så spiser er kød, fisk, æg, bacon,kylling/kalkun pølser, grøntsager, salat, ost,cheasy yuoghurt(sukkerfri) mm.

man spiser ca. 1 kg. grønt om dagen, mener jeg at kunne huske det er og ellers kød! jeg tabte 6 kilo på en måned, og skal så starte på den første fase igen snart,

da jeg skal giftes til februar :toot:

da jeg startede på kuren vejede jeg 86 kg og er nu på 80. vil gerne ned på ca. 75 det er ikke en yo yo kur, da du med de 4 faser til sidst kan spise lidt mere af alle fødevarer..kærlig hilsen mary

0

Del dette indlæg

I ved jo, at jeg har printet et par brudekjoler ud og hængt på mit køkkenskab!! Idag da jeg sad og kiggede billeder igennem til de 2 julekalendere, faldt jeg over 2 billeder, som jeg nu er ved at printe ud!!

De er taget den gang, da jeg var ung og smuk :cheerleader3: Nej det er fra den gang, da jeg var på barsel med Sisse og og var igang med at tabe mig....kan ikke huske, hvor langt jeg var på det tidspunkt!! Sådan vil jeg gerne se ud igen....ud til vores bryllup!! Det er drømmen!! (selvfølgelig gerne mere, men hvertfald gerne sådan!!! Og det bør kunne opnåes???????)

Derfor printer jeg dem ud, så kan jeg jo se resultatet!!! Håber inderligt at jeg når der ned igen!!

Svale

post-7716-1130011625.jpg

post-7716-1130011641.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super FLOT!!!

Til jer der går hjemme og ikke har mulighed for at komme i motionscenter, kan jeg anbefale at købe en Coreball/gymball at træne med hjemme. De fås både i sportsforetninger og ind i mellem i Føtex/Netto/Fakta.

Jeg underviser selv i Coreball i Equinox og er mega fan af dette redskab. Desuden kan ungerne (dem der er store nok) hygge sig på den (lege med den, opøve balance), når I ikke træner på den. Køb evt. en træningsvideo til, så teknikken indlæres korrekt og alle muskelgrupperne bliver trænet igennem.

Mange tænker kun på konditionstræning (løb, aerobic, osv) når de skal opnå vægttab, men ved at træne styrke og forøge muskelmassen, øger man også forbrændingen.

Muskler vejer mere end fedt, så bliv ikke sur hvis vægten går op, men brug istedet et målebånd og mål. Overarm, bryst (jo, der taber man sig desværre også ;-), talje, hofte, lår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har godt nok ikke nået de 5 kg endnu (dog 3,4 kg!!), men jeg har købt min belønning!! Han skal først frem d. 27. november, og så regner jeg stærkt med at have tabt 5 kg til den tid.....ellers såe....jeg vil også være sikker på, at jeg kunne få en, så derfor er han købt nu!!!

Han kommer slet ikke til sin ret på billedet, men jeg kan fortælle jer, at han er 80 cm høj!!! Og hvad jeg vil kalde for en rigtig julenisse!!

Svale

post-7716-1131037740.jpg

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

WAUW

Jeg har lige vist den til min kæreste, og fortalt ham at jeg ØNSKER mig sådan en i adventsgave.

Den kan man da ikke leve uden, jeg har godt nok et par hundrede i forvejen (de er ikke så store) men der er altid plads til en til.

NISSETOSSEN - Annie

<{POST_SNAPBACK}>

Kan godt forstå, du har det sådan, der er vi vist ens!! Kan heller ikke få nisser nok, og ja ham her måtte jeg bare eje. Søren er ikke særlig vild med nisser, og slet ikke da jeg erklærede, at denne nisse måtte jeg have....Nissen koster 350,- og det ville han slet ikke høre tale om, men valget er jo mit, hvordan jeg ville bruge de 350,- som planen var ved mit 5 kgs tab!! Og så kan jeg jo tænke tilbage på de 5 kg hvert år, når jeg skal have ham frem!! (nissen altså :loveflag: )

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej hej.

jeg er lige her, men puuuuuuuust jeg har travlt.

Skal til eksamen i erhvervsøkonomi på Fredag og er igang med at skrive eksamensopgave i IT, så jeg indrømmer blankt at jeg nok er en af de MEGET mindre aktive.

Syntes heller ikke vægten falder MEN:

For sjov forsøgte jeg lige at smutte i nogle af mine FØR JEG BLEV GRAVID-BUKSER og vupti, de kom op over hofterne :toot::cheerleader3:

Tænk jer, 3 af dem ( godt nok sommer bukser i hør) kunne endda lukkes -hvor dælen er min dansende gulerod?????

Nå, men kilomæssigt sker der minus, men cm mæssigt må der da ske noget.

Så HUUUUUUURRAAAAAAAA, JUUUUUUBIIIIIIII, TILLYYYYYYYKKE

:cheerleader3: fra Pia

0

Del dette indlæg

Hej hej hej.

jeg er lige her, men puuuuuuuust jeg har travlt.

Skal til eksamen i erhvervsøkonomi på Fredag og er igang med at skrive eksamensopgave i IT, så jeg indrømmer blankt at jeg nok er en af de MEGET mindre aktive.

Syntes heller ikke vægten falder MEN:

For sjov forsøgte jeg lige at smutte i nogle af mine FØR JEG BLEV GRAVID-BUKSER og vupti, de kom op over hofterne  :toot:  :cheerleader3:

Tænk jer, 3 af dem ( godt nok sommer bukser i hør) kunne endda lukkes -hvor dælen er min dansende gulerod?????

Nå, men kilomæssigt sker der minus, men cm mæssigt må der da ske noget.

Så HUUUUUUURRAAAAAAAA, JUUUUUUBIIIIIIII, TILLYYYYYYYKKE

:cheerleader3:  fra Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Det er så fedt at opleve lige netop præsic dette!!! Så kan man rigtig mærke, der sker noget!!!

Det var pudsigt, for jeg var lige ved at oprette en ny tråd inde i gruppen om det med tøjstørrelserne!! Jeg har haft samme oplevelse som dig, og det er bare simpelthen bare det bedste!!

Denne morgen er der røget 100 gram igen igen, så nu er det blevet til -4,4 kg

Svale

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Puhhha sådan går det ikke hos mig :cheerleader3: Der er et par bukser tilbage som jeg kan passe....... Forleden købte vi et par nye bukser, so mjeg så kunne "vokse" lidt i...... Jeps. Der var præcis en cm at gi af :cheerleader3:

Men så længe man ved der er en årsag, så accepterer man lettere, at det går den forkerte vej. Selvom jeg ligger med hovedet i toiletkummen døgnets 24 timer, så har jeg alligevel taget 3 kg på, og jeg er kun i 8. uge........ Hvordan skal det ikke ende.

Men jeg savner ellers jer tøser....... Så måtte hellere lige ile ind og stikker jer en :toot:

By the way svale.... æææææææælsker din julemand. Hvor har du købt ham henne ???

hepning fra Pernille

PS. Pjevs... X fingre for dig på fredag..... held og lykke

0

Del dette indlæg

Hi hi Pernille. Jeg glæder mig sgu til at høre fra dig om 7 måneder.

Hvis det går som jeg, så tromler man derud af. Jeg tog også hurtigt på, men så gik det lige så stille i stå. Jeg havde kvalme en uge, men så gik det over.

Jeg lærte at jeg altid fik kvalme hvis jeg var sulten, så jeg havde konsekvent frugt og kiks med i tasken. På natbordet lå en rulle kiks, så fluks når jeg vågnede om morgenen ( eller en af de 100 gange jeg skulle op og tisse om natten) tog jeg et par kiks og drak lidt vand. Det hjalp altså meget.

Go go, jeg er også spændt på hvad vægten siger på Fredag.

Dejligt at du kigger ind, vi savner dig.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer