pernille25

Så falder den første sne

22 indlæg i dette emne

Ja, så falder den første sne jo imorgen :carrot:

Er der nogen som skal ud og bunde :drink2: nogen bajer....???

Vi har da snakket om det, kan ikke huske hvornår vi sidst var ude og nyde den første sne :loveflag:

Pernille :bearhug:

Redigeret af pernille25
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er holdt op med at fejre juleøllen for en del år siden.. i hvert fald 4 år.. det er ikke noget ved at tage ind til byen den dag, for folk vælter bare rundt i hinanden som åndssvage..

men vi er da blevet spurgt, om ikke vi ville ud og have en enkelt øl i morgen - og det kan da godt være - men om det lige bliver en juleøl, det ved jeg ikke.. :drink2:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes yes, vi skal ud og skylde nogen bajer ned... :blush: Lyder vidst værre end en havnearbejder -HAHA- Har lige fået en aftale i stand.... :loveflag:

Pernille :bearhug: , som faktisk glæder sig til sneen falder, kommer vidst for lidt ud http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug:

Jeg kræver J-dag tilbage i sin gamle form..

Onsdag kl. 23:59 så man kunne tage i skole bagstiv.. Se det var tider....

<{POST_SNAPBACK}>

når du har ret så har du ret! :loveflag:

ej, klaus fylder år i morgen så der kommer en flok over og spiser og får en øl, og så skal vi da nok ned i byen lidt senere og smage en enkelt, men der kommer nu også gæster om lørdagen så det skal ikke være alt for sent :baa:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg vil gå imellem slagsbrødrene her...

Hvis nu Mariemusen ved at der er pladser åbne til næste år, var det så ikke en idé at gribe knoglen og finde ud af om det er rigtig. I så fald er der vel ikke noget i vejen for at søge igen. Det er der såmænd mange der har prøvet...

Jeg skrev 75 ansøgninger før jeg fik min elevplads (i 1996) og måtte flytte 200 km efter den! Men det var den vej jeg ville, så jeg måtte jo søge der hvor der var mulighed for at få pladsen. Også selv om jeg savnede min mor og resten af familien af H til gennem størstedelen af de 2 år.... I dag er jeg jo så groet fast hernede, og har absolut ingen planer om at flytte tilbage, så måske er det en god idé at prøve at flytte til Jylland, også selv om jeg læser en vis næsevrængenhed når du skriver Jylland... :bearhug: Vi er altså ikke så slemme herovre... Slet ikke som jer!!! :blush:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

<{POST_SNAPBACK}>

så køre den igen -HAHA- jeg er endu et år ude af "gruppen" bare fordi jeg ikke kan lide øl :)

hmm- gælder det hvis jeg laver pandekager med juleøllet?? det smager nemligt bedst :loveflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er årsagen til at du har trukket denne qoute med over i dette emne?

Redigeret af Glowin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er årsagen til at du har trukket denne qoute med over i dette emne?

<{POST_SNAPBACK}>

Skal vi ikke gætte på, at det var et uheld. Nogen gange får man trykket på quote - men glemmer at gøre noget ved det - det sker da hvert fald for mig :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg vil gå imellem slagsbrødrene her...

Hvis nu Mariemusen ved at der er pladser åbne til næste år, var det så ikke en idé at gribe knoglen og finde ud af om det er rigtig. I så fald er der vel ikke noget i vejen for at søge igen. Det er der såmænd mange der har prøvet...

Jeg skrev 75 ansøgninger før jeg fik min elevplads (i 1996) og måtte flytte 200 km efter den! Men det var den vej jeg ville, så jeg måtte jo søge der hvor der var mulighed for at få pladsen. Også selv om jeg savnede min mor og resten af familien af H til gennem størstedelen af de 2 år.... I dag er jeg jo så groet fast hernede, og har absolut ingen planer om at flytte tilbage, så måske er det en god idé at prøve at flytte til Jylland, også selv om jeg læser en vis næsevrængenhed når du skriver Jylland... :blush: Vi er altså ikke så slemme herovre... Slet ikke som jer!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

så køre den igen :) jeg er endu et år ude af "gruppen" bare fordi jeg ikke kan lide øl :kiss:

hmm- gælder det hvis jeg laver pandekager med juleøllet?? det smager nemligt bedst :loveflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er årsagen til at du har trukket denne qoute med over i dette emne?

<{POST_SNAPBACK}>

øøøh- det er en fejl :bearhug: aner ikke hvordan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja nu da jeg har fået det bedre laver vi en lille hyggeaften ud af det. Laver lidt godt mad og får et par julepils til...men nu er jeg ikke så vild med øl så et par flasker rødvin kommer der vist også på bordet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, den sne faldt hårdt.... :kiss:

<{POST_SNAPBACK}>

:hug: hvad skal det sige Pernille, frem med de slibrige detaljer :)

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Både min kæreste og jeg har en X-mas tato på armen, da skal godt nok meget øl til for at den sad fast http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif Vi sad fem voksne med fingerne nede i øllet for gøre tatto'en våd nok... -HAHA- Sikke et syn...

Og jeg gik rundt med blinkende hjerter på hver sin pat... :)

Men sjovt det var det... :loveflag:

Pernille :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer