bettejenne

Indgravering???

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er også nogle der finder noget der betyder noget for dem. F.eks kæle/kaldenavne. Eller en sætning i ofte siger til hinanden.

Min kæreste og jeg skal vies udenfor. Derfor bliver det ikke klassisk orgelmusik. Vi har i stedet valgt en sang med Shania Twain der hedder: From this moment......Det er så den tekst der kommer til at stå i vores ringe. Håber det gav lidt idéer!

0

Del dette indlæg

Der er også nogle der finder noget der betyder noget for dem. F.eks kæle/kaldenavne. Eller en sætning i ofte siger til hinanden.

Min kæreste og jeg skal vies udenfor. Derfor bliver det ikke klassisk orgelmusik. Vi har i stedet valgt en sang med Shania Twain der hedder: From this moment......Det er så den tekst der kommer til at stå i vores ringe. Håber det gav lidt idéer!

<{POST_SNAPBACK}>

Synes det er en super smuk ide i har vedr. jeres ringe ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak smukke. Ja - det er faktsik slet ikke noget jeg har fortalt nogen endnu. Men da vi synes teksten var så sigende - faldt det os helt naturligt -HAHA- Vi skal bare lige have lavet ringene først -HAHA-

0

Del dette indlæg

:)  hej.

Vi er ved at kigge på vielsesringe, men vi er begge helt ideforladte til hvad der skal indgravres.

Er der nogle som har nogle forslag

Knus -HAHA-

fx. Now and forever, din for evigt, mv....

Ikke noget dårligt bud:NOW & FOREVER ;) .Det stod i vores ringe ( vi har begge mistet dem , desværre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif ) men syntes selvfølgelig det er :cheerleader3:.Hvis...NÅR vi engang får nye ringe , så er vi ret enige om , at der skal stå:One In a million....

-HAHA-:angry::td:

0

Del dette indlæg

-HAHA-  hej.

Vi er ved at kigge på vielsesringe, men vi er begge helt ideforladte til hvad der skal indgravres.

Er der nogle som har nogle forslag

Knus :td:

<{POST_SNAPBACK}>

fx. Now and forever, din for evigt, mv....

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke noget dårligt bud:NOW & FOREVER ;) .Det stod i vores ringe ( vi har begge mistet dem , desværre :( ) men syntes selvfølgelig det er :).Hvis...NÅR vi engang får nye ringe , så er vi ret enige om , at der skal stå:One In a million....

:cheerleader3::)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

<{POST_SNAPBACK}>

glæder mig til at se de nye ringe -HAHA--HAHA-:angry: så kan det jo være at der kommer et bryllup mere ()()-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores ringe står der:

DAN's ring: Mette 144 8.5.2004

MIN ring: Dan 144 8.5.2004

144 er "vores tal". Vi siger det i stedet for "jeg elsker dig", i visse situationer (lang historie...)

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Tak smukke. Ja - det er faktsik slet ikke noget jeg har fortalt nogen endnu. Men da vi synes teksten var så sigende - faldt det os helt naturligt :td: Vi skal bare lige have lavet ringene først :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Vidste du at Shania faktisk skrev den som " bryllupssang " ?? Det har altid været min og Richards sang ( har været vild med hende siden hun kom frem med Any man of mine på CMT for MANGE år siden -HAHA- )

Der kommer en sanger og synger den efter vores vielse i kirken ( måske er det den samme ?? )

-HAHA-

Redigeret af Lambada Bamse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer