Kalland

Hafla-Bride-Klubben

241 indlæg i dette emne

[

Det er en pølsevogn!!!! Kan I bruge en jordemoder i hafla klubben?

Det er da lige det vi kan.. Hafla-Bride-Midwife... Skal ungen ud er det her der sendes bud???

Perfekt!!!!! :hug:

Put me on the HAFLA-list.

Men hvordan får jeg lov at hedde hafla-bride-midwife...osv. i min profil? Er kun et meget lille medlem og kan ikke finde ud af så meget endnu :birthday:

Du kan selv 'HAFLE' dig i din signatur. Gå ind og rediger den, og sæt dit 'kub-navn' ind! :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg nødt til at overgive mig.....................JEG VIL OGSÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GERNE VÆRE MED :hug:

Der der med navnene har jeg måske ikke helt styr på, men når jeg nu er kok, og vist også en rigtig god en, kan mit navn så være Hafla-Bride-nam-mam-guru eller noget ??? :birthday:

Knus Trisse :hug:

0

Del dette indlæg

Nu er jeg nødt til at overgive mig.....................JEG VIL OGSÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GERNE VÆRE MED :thumbsupsmileyanim:

Der der med navnene har jeg måske ikke helt styr på, men når jeg nu er kok, og vist også en rigtig god en, kan mit navn så være Hafla-Bride-nam-mam-guru eller noget ??? :blush:

Knus Trisse :balloons:

Falder så smagsprøver af til de øverste i hafla styret?? *GG*

0

Del dette indlæg

Nu er jeg nødt til at overgive mig.....................JEG VIL OGSÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GERNE VÆRE MED :thumbsupsmileyanim:

Der der med navnene har jeg måske ikke helt styr på, men når jeg nu er kok, og vist også en rigtig god en, kan mit navn så være Hafla-Bride-nam-mam-guru eller noget ??? :)

Knus Trisse :balloons:

Falder så smagsprøver af til de øverste i hafla styret?? *GG*

JA DA.......KLART :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast.... troede kun det var mig der var tosset nok til at starte en klub med udgangspunkt i den skønne hafferlaf (eller som som den hedder på original sprog heffalump)....

den er da nok bare noget at det skønneste...

post-17746-1139921720.jpgpost-17746-1139921389.jpg

Nu er jeg jo godt nok meget ny herinde så I har ikke rigtigt fået et indblik i min lille sindsforvirrede (på den fede måde) festende, hysteriske forfatterverden, men bare rolig... det skal nok komme :thumbsupsmileyanim:

Vil da meget gerne være med i klubben hvis der er plads til en nyankommet med endnu ikke så mange besvarelser bag sig... :balloons:

Redigeret af Figaro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle medlemmer af Hafla-bride klubben og ik , at forglemme vores Über general sergent kommanderende hafla-bride :thumbsupsmileyanim:

Ved ikke om det bare er mig...men skal vi ikke ha nogen flere oplysninger om de medlemmer der nu er..Ved godt man kan læse i profiler , meeeeeeeeeeeeen.Syntes nu vi skal ha bare en smule:Navn , alder , hvor vi er fra , har børn, om vi bøvser , prutter-begge dele , osv osv :blush: .Blot et forslag.Men jeg lader det være op til bossen- Über general sergent kommanderende hafla-bride :balloons:.HVA SIGER DU?

SALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT TIL ALLE HAFLAER :):(:( !!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Hej alle medlemmer af Hafla-bride klubben og ik , at forglemme vores Über general sergent kommanderende hafla-bride :thumbsupsmileyanim:

Ved ikke om det bare er mig...men skal vi ikke ha nogen flere oplysninger om de medlemmer der nu er..Ved godt man kan læse i profiler , meeeeeeeeeeeeen.Syntes nu vi skal ha bare en smule:Navn , alder , hvor vi er fra , har børn, om vi bøvser , prutter-begge dele , osv osv :blush: .Blot et forslag.Men jeg lader det være op til bossen- Über general sergent kommanderende hafla-bride :balloons:.HVA SIGER DU?

SALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT TIL ALLE HAFLAER :):(:( !!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :super: Linda den er coool ...... men nu må v jo se hva BOZZEN siger ;)

0

Del dette indlæg

:frizz2: Må jeg ikk oss godt gerne være med???? hvis jeg nu spørger rææææææææææææææææægtig pænt?? :biggrin::blink:

Googlezilla kan jeg ikke helt blive. jeg arbejder jo for konkurrenten YAHOOOOOOOOOOOOOOOOO (Jodles MEGET højt og skingert) :bearhug::bearhug::bearhug:

Måske kan det bruges at jeg kan spela fiol sådan professionelt ÆGÅ - Var der nogen der sagde musikkonsulent til kirken????? (var det bare ekko i mine ører??)

......... det kunne da godt være at en og anden fik brug for en musækker :biggrin:

Og og og og - så er jeg jo i Irland. Så en keltisk Hafla er vel heller ikke af vejen :butterfly:

Så PWEEEEEEEEAAAAAAAAAAASE luk mig iiiiiiiiiiiiiiiiiiiind

:bearhug:

Anna

Redigeret af Irishbride
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det liiiiiige præcis man skal kunne hvis man vil være med i hafla klubben???

Vil rigertig gerne være med..........har ikke den stpre tekninske formåen, men jeg kan klippe hår og passe børn........ææææææælsker begge dele .........og jeg er næsten uddannet til begge dele......hihi......

Men ellers giver jeg gerne enetimer i brudevals efter jeg har danset sportsdans ( og andre stilarter) i 11 år........ Så en danse hafla er vel ikke at kimse af????? :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Vil godt give min utilfredshed til kende.......Der findes ingen Hafferlaf fastelavnskostumer til børn over 6 år.

Det må I Hafferlaf gale alligevel give mig ret I .......DET ER FOR DÅRLIGT!!!!!!!!

Hvad kan vi gøre piger?????Nedsætte et udvalg????? Samle underskrifter ind????? :)

Beatles

0

Del dette indlæg

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL... hvor er du altså bare sjov søde *SS* Du kan bare kommer her ud til mig på søndag så kan du godt være med... på side linien altså *GG* Skulle have tænkt over det noget før så kunne vi da have arrangeret moget... Det kunne sq da have være griner *SSSS*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok hafla mama var ikke klar på hård optagelses cermoni... var igang med den for 20gang vandfyldte ble efter en omgang diarre..

tænke tænke... 2 børn arbejder i rejsebranchen mand i forsvaret.... hmm

[/b][/size][/font][/color].... det er da totalt meningsløst :bearhug:

0

Del dette indlæg

:lol::):):bearhug: Må jeg os være med?????? :blink:

Jeg kan være jeres alle makeupartist/kosmetolog haffelaf.... :blink:

:blush:

Fra-en-der-håber-hun-må-være-med-i-jeres-fine-klub

Jamen selvfølgelig må du vøære med i klubben søde... Hva med Hafla-Bride-Shime-Shime-Shake-Shake - Hafla styrets egen rystepudser, alt med blankt i pot og pande???
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ok hafla mama var ikke klar på hård optagelses cermoni... var igang med den for 20gang vandfyldte ble efter en omgang diarre..

tænke tænke... 2 børn arbejder i rejsebranchen mand i forsvaret.... hmm

[/b][/size][/font][/color].... det er da totalt meningsløst :bearhug:

Hmmmm.... Måske en Haus-Frau-Hafla-Bride - Hafla rigest mester i 1000 meter stafet og husgerning???

0

Del dette indlæg

JEg vil SÅÅÅÅÅÅÅ gerne være en del af selskabet.............. :bearhug:

Jeg er expert i at danse da jeg har ekspertise som tidligere sportsdanser..............

Så en brudevals hafla bride kan I da IKKE være foruden, right?????

/Kira som såååååååå gerne vil være med :blush:

Redigeret af Kegly
0

Del dette indlæg

Os mig, os mig :yay: Vil gerne tilknyttets afdelingen for ubrugelig viden, eller billed komprimere, vende rundt afdelingen... :bearhug:

Hvad med mig..? Hvad skal jeg gøre for at blive optaget i klubben..? (Hvem skal jeg bestikke..?)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer