Guest Betth

Festlokale - nordsjælland

5 indlæg i dette emne

Vi har længe været på jagt efter et festlokale i nordsjælland, hvor man selv kunne medbringe mad, drikke m.m.

Det har været et KÆMPE arbejde - men det er nu endelig lykkedes at finde 2 lokaler - nu skal vi så bare lige vælge mellem dem....

Men måske er der andre der også mangler en ide, såååå

:carrot: vær'sko:

www.festhuset.info

www.kulsviergaarden.dk

:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke nogle af stederne selvom jeg er lokal og efterhånden har spillet i de fleste selskabslokaler i Nordsjælland m.v.

Et par alternativer kunne være:

Havartigården (Holte)

Odd Fellow logen i Hillerød

Nøddebo Kro i Hillerød

Den gamle station i Vedbæk

Toldkammeret i Helsingør (bare sørg for at der ikke er koncert samme dag).

0

Del dette indlæg

Jeg kender ikke nogle af stederne selvom jeg er lokal og efterhånden har spillet i de fleste selskabslokaler i Nordsjælland m.v.

Et par alternativer kunne være:

Havartigården (Holte)

Odd Fellow logen i Hillerød

Nøddebo Kro i Hillerød

Den gamle station i Vedbæk

Toldkammeret i Helsingør (bare sørg for at der ikke er koncert samme dag).

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du ha'.

Det vi specielt ledte efter var steder hvor man selv kunne medbringe mad og det kan man ikke i Odd Fellow logen i Hillerød eller Den gamle station i Vedbæk for der har jeg hørt.

Nøddebo kro er vanvittig dyr at leje og Havartigården er ikke ret hyggelig og der er kun ét lokale - dvs. ingen mulighed for at dække kaffebord før middagen er overstået.

0

Del dette indlæg

Der tror jeg så du tager fejl. Den ene af de to gange jeg har spillet på Odd Fellow i Hillerød kom maden fra Eurokitch, og den anden gang var det en kok som parret havde skaffet privat. Derimod slipper du nok ikke for de damer der er tilknyttet stedet, men dem er I også godt tjent med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der tror jeg så du tager fejl. Den ene af de to gange jeg har spillet på Odd Fellow i Hillerød kom maden fra Eurokitch, og den anden gang var det en kok som parret havde skaffet privat. Derimod slipper du nok ikke for de damer der er tilknyttet stedet, men dem er I også godt tjent med.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm - jeg har talt med dem så sent som idag - og jeg kunne få lov til at medbringe mine drikkevarer, men maden skulle de stå for....

Eller også har jeg bare ikke "smurt" nok - hvem ved????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer