Karina88

Hjælp ingen selskabslokaler

6 indlæg i dette emne

Hjæælp, er ny her på siden, og jeg skal giftes med the one and only til sommer, men problemet er at når jeg søger efter selskabslokaler på nettet i Århus, så siger den der ikke er nogen, og det kan jo ikke passe..

Og vi har snakket med den kirke vi godt vil giftes i, men der kan vi ikke blive gift, medmindre vi er sikker på at få det "rækkehus" vi står på venteliste til, inden bryllppet, og det kan vi ikke være siker på jo...

:bearhug:

øv altså..

Nogle der kan finde selskabslokaler i aarhus som jeg kan se på over nettet?

Kram karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina :jul6:

Jeg er godt nok ikke fra århus, men prøv at søge selskabslokaler +århus, så finder jeg

www.kongekilden.dk

www.svineriet.dk

www.selskabslokaler.dk

http://www.bryllup-guide.dk/Selskabslokale...otel-Slotte.htm

http://www.restaurant-terrassen.dk/

Men nu aner jeg ikke om du mener mere i retningen af lokaler hvor I selv vil sørge for maden??

Knus Sarah som også er ny på siden og som også har været igennem at søge med lys og lygte efter lokaler :bearhug: :jul3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis i selv skal stå for maden så prøv at søge efter forsamlingshuse - så tror jeg du får flere resultater. Måske ville Centralværksted være noget for jer - kommer an på hvor mange i bliver: centralværkstedet

Ellers kan jeg anbefale turbinehallen - som laver fantastiske arrangementer.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på Hotel Nilles Kro ved Sabro vest for Århus.

De er ikke de billigste, men var utrolig søde, hjælpsomme og professionelle - der var bare total styr på sagerne, så vi følte os helt trygge i deres hænder...og maden er bare :bearhug: derude (kan under alle omstændigheder anbefale dem, hvis man "bare" skal ud os spise en dag)...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer