brud2008

Frisør

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg er heller ikke andet end i startfasen af planlægningen, så hvor meget det koster, det aner jeg virkelig ikke. Måske du skulle ringe lidt rundt og forhøre dig?

Du spørger også om der er nogle, der kender nogle gode nogle... det gør jeg helt sikkert, men hvor kommer du fra i landet? Det synes jeg ikke, at jeg kan se... -HAHA-

Mange hilsner fra Maja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft ringet lidt rundt i Roskilde for at høre hvad de lokale frisører tager i pris...det er alt fra 900 til 1850 så der er st stort spring og selvfølgelig ogå forskel på hvad man får for pengene nogen steder sætter de nemlig kun hår osv...

Jeg fande et sted hvor jeg tænkte at det var da lige sagen men da de kom til stykket ville de have mig siddende til makeup og hår tre timer på dagen og det havde jeg ikke lige regnet med så jeg har fundet en Matas der lægger min makeup og prøvemakeup gratis og så kommer en veninde og sætter mit hår, jeg har også langt hår så vi laver et par prøver inden dagen så vi ved had vi skal gå efter...

Go jagt knus og godt nytår -HAHA- :smolf:

0

Del dette indlæg

Jeg har booket Ayoe Percon. Jeg bestilte "guldpakken" ( det hed det vist dengang ) til 1700kr og dertil betalt 500kr i transport :blush:

Så jeg har betalt en høj pris men jeg har også 100 % tillid til hende og så kommer

hun også hjem til mine forældre og fixer mig GP

Jeg ville dog godt have at hun også skulle fixe min mor og brudepige, men der var prisen for høj. Vil ikke give 1200kr for en brudepige på 14 år for hår + makeup, så de bliver sendt ud i byen og bliver smukke -HAHA-

:blink: Heidi

0

Del dette indlæg

Jeg havde en til 1500 kr og det var med kørsel ud til hvor jeg var og med hår opsætning og make-up + en prøveopsætning jeg synes det var ok og det var rigtig flot det hun satte på mig så jeg var yderst tilfreds og kan sagtens anbefale HAIR4YOU fra Nyk. F.

Redigeret af fasling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har lige bestilt tid hos min frisør idag :loveshower:

Hun skal have 350-700kr for at sætte håret alt afhæning af hvor meget jeg skal have lavet og det synes jeg er en super fin pris :bearhug:

Jeg er ved at forhøre mig med min matas om makeup da frisøren ikke ligger makeup...

0

Del dette indlæg

Jeg gav ca. 1700 kr. for at få sat mit hår på dagen, samt lagt make up. Jeg havde Booket Charlotte Elsted, som kom ud til mig på dagen. Hende vil jeg til enhver tid anbefale, hun er alle pengene værd.

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som med så meget andet så hænger pris og kvalitet jo også sammen når det gælder hår og make up.

Min veninde hyrede en meeeeeget dyr stylist, men som også er en af Danmarks dygtigste. Hun gav 3000kr for at få hende hjem og gøre hende smukkere end hun nogensinde troede at hun kunne blive. Hun lignede en filmstjerene på vej til Oscar uddeling. :bearhug:,

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer