Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Alcudia på Mallorca er en skøn by... Vi var der hele familien for 2½ år siden(desværre i deres regntid!!!!) men det var bare hyggeligt, og vi tog med på forskellige planlagte ture - og jeg ville GERNE derned igen... men i deres sommerperiode!!!!

GOD TUR!!!

:blink:

Rikke (Der håber du vil tage lidt varme med hjem....)

Jeg har været der et par gange og ja, der er bare for lækkert. Jeg var der faktisk det år 2000 i maj, hvor jeg mødte Bent i slut juli.

Det er faktisk en sjov historie, for der var et par med deres 3 børn og min og deres søn spillede fodbold sammen i den uge vi var der.

Jeg mødte Bent på Langelandsfestivalen i slut juli og vi fandt først sammen efter vi var kommet hjem. Det viste sig, at vi havde mange af de samme venner ( Amager er meget lille) hvilket var ret sjovt. Men i oktober blev Bent 40 år og jeg var jo inviteret med og blev præsenteret for hans barnsdomsvenner fra sydhavnen. Der var en af hans venner, som jeg syntes jeg havde set før, men kunne ikke rigtig placere ham. Bent stod stejlt på, at ham kunne jeg ikke kende, for han boede nu i Brøndby.

Efter en halv time, kom Bent hen til mig og var helt rød i ansigtet og spurgte om jeg og ungerne havde været på Alcudia i sommers. Tænk, så var han far til ham Nick havde spillet fodbold med hele ugen.

Nøjjj hvor Bent han skummede, for han kunne ikke forstå, at jeg kendte alle de mennesker som han kendte, når vi nu aldrig havde set hinanden før, selvom vi havde været til mange fester samtidig.

Nå for søren, det blev vist til en lang historie, bare fordi du også holder af Alcudia :bearhug:

:( Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeeeeeessssssss nu er vores prøvelsesattest kommet, så afsted den kommer i morgen tidlig, til kirken :blink:

Jeg hev lige fat i vores pressefotograf ude på jobbet idag og spurgte, om det ikke var noget for ham, at komme og tage billeder af alle dem der kommer til vores reception og hvor meget han skulle have for det.

Selvfølgelig vil jeg da det Zennie og du skal ikke give noget for det, det er min bryllupsgave til dig.

Okay, hvor heldig har man lige lov til at være. Det er bare for lækkert og jeg er bare så jublende glad.

Vi var blevet enige om, at vi ville gerne have billeder af alle dem der kommer til receptionen, for vi var bange for, at vi ville glemme nogen af dem, når der nu sker så meget den dag.

Et af vores vennepar, blev gift sidste år, og deres fotograf tog også billeder under receptionen og det er de bare så glade for idag, for de kunne dårligt huske, hvem de havde hilst på og ikke hilst på.[

NU ER JEG BARE SÅ GLAD IGEN

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Redigeret af zesp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber det polle noget kommer til at gå. :bearhug:

Hvor er i heldige sikke mange penge i spare. :blink:

Du er jo også rigtig sød til at hjælpe andre så hvorfor skulle der ikke være en der vil hjælpe dig. :bearhug:

Det var fedt med billeder af jer. Sikke skønne unger du har :griner:-

MVH AM

0

Del dette indlæg

Håber det polle noget kommer til at gå. :bearhug:

Hvor er i heldige sikke mange penge i spare. :blink:

Du er jo også rigtig sød til at hjælpe andre så hvorfor skulle der ikke være en der vil hjælpe dig. :griner:-

Det var fedt med billeder af jer. Sikke skønne unger du har :biggrin:

MVH AM

Jeg håber også det løser sig. Jeg hørte lige i min øresnegl idag, at min bror havde regnet med ca. 1000.- kr. pr snude pr poller, så der er åbenbart ikke noget problem vedr. ham, og så løser det hele sig nok, for det var ham jeg var nervøs for.

Vedr. fotografen, så er det bare for lækkert, men jeg giver ham noget for det alligevel.

Tak skal du have, jeg syntes jo også at jeg har skønne unger, men gør en mor ikke altid det :lol:

:bearhug: Zennie

0

Del dette indlæg

Hvad er pris-niveauet på en poller. ?

Jeg har kun været til et par stykker og den sidste var en af mine meget nære veninder, så jeg gav lidt ekstra i form af, at jeg havde en del andre ting med, som drikkelse og div. tilbehør.

Min kommende mand sagde nogle kloge ord i går.

Sjovt at det kommer bag på folk, at de skal bruge penge på en poller. De modtager invitationen ½ år før og har i det halve år, haft mulighed for at lægge lidt til side hvert måned til poller, nyt tøj og til gave.

Hmmmm ja, han er sgu meget klog en gang imellem, fek. s da han mødte mig :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da fast nogle kønne unger du har dig der! PIIIIIFT! Er det mon noget der ligger til familien? :bearhug:

Og hvor har du bare en sød kollega. Det er da en super gave at få! (Bare det var mig.) :blink: Jeg håber du har rystet 'polter-irritationen' af dig. Det bør jo virkelig ikke være noget vi beskæftiger os med på anden måde end at forsøge at gætte hvad dag det bliver.

:bearhug: Gitte

0

Del dette indlæg

Hold da fast nogle kønne unger du har dig der! PIIIIIFT! Er det mon noget der ligger til familien? :biggrin:

Og hvor har du bare en sød kollega. Det er da en super gave at få! (Bare det var mig.) :bearhug: Jeg håber du har rystet 'polter-irritationen' af dig. Det bør jo virkelig ikke være noget vi beskæftiger os med på anden måde end at forsøge at gætte hvad dag det bliver.

:griner:- Gitte

Hej Gitte

Tak skal du have, jeg er ked af at skulle sige det, men de ligner begge deres far........jeg giver dem bare pænt tøj på :bearhug:

Ja, Arne er bare så sød og rar. Han hopper og springer for folk, men det er bare sjældent nogen gør noget for ham. Vil dog godt lige understrege, at jeg hjælper også Arne, lige så snart han beder om hjælp. Nok derfor, at han sagde ja med det samme, da jeg spurgte ham.

Du har så evig ret, polterne burde vi slet ikke vide noget om, men kun gætte os til. Jeg kan dog stadig mærke lidt ØV, i maven, når jeg tænker på det. Men, man skal jo ikke tage sorgene på forskud, så lad os se om de ikke kan finde ud af det.

Mange :blink: Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink::bearhug::bearhug::griner:-

Ja jeg måtte da fluks ind og se hvor du så lige arbejder!

Jeg har selv været ansat hos Select service partner!

Og min brormand i SAS...........

Og noget andet famillie hos CPH, så vidt jeg husker!

Så er verden ikke særlig stor mere!

0

Del dette indlæg

Hej Lotte, dejligt du er på banene igen. Du har været savnet.

Jo jeg er i CPH, hvor jeg har været siden 1991, hvor min barsel sluttede med Katja, havde hende faktisk med i liften til mig job samtale. :cheerleader3:

Hvor var du henne da du var hos SSP ? Sad faktisk i går og lavede et reklame banner til dem i Globel News Book, vedr. Leif Davidsens nye bog.

0

Del dette indlæg

Efter at há kigge mig lidt rundt i alle jeres andres gaveposer, har jeg bestemt mig for, at lave lidt mere ved mine.

Jeg troede lige jeg var færdig, men har fundet ud af, at det var svært at lave en lille rim / vers, hvis jeg ikke havde lidt tyggegummi i posen også.

Her er mit lille rim / vers, tyv nuppet fra lidt forskellige.

Vi lægger lidt til den søde tand,

en rulle Love Heart til hver en mand.

Et plaster til de nye sko,

samt en pose Haribo.

Tandstikker holder munden sund,

og tyggegummi så du får en friskere mund.

Til søndag hvis pinen sig melder,

2 pamol´er vi her i posen lægger.

Zennie & Bent.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Zennie

*Kjole

*Slør

*Sko

*Parfume

-Strømpebånd( Køber et hvidt, binder en lille bid af min mors slør til en sløjfe med et blåt bånd og syr det fast på mit strømpebånd, på den måde har jeg både noget nyt, gammelt og blåt.) Tager over og køber det nu.- Lingeri

-Frisør

-Makeup. Har købt lidt selv, men ved stadig ikke hvad jeg skal.

-Tøj til dagen efter

-Polteaben den 6. eller den 13. maj

Bent

*Jakkesæt

* Skjorte

* Slips

* Sko

* Strømper (2 par)[/font]

-Underbukser

-Polteaben den 6 eller 13 maj.

-Tøj til dagen efter

Nick

*Jakkesæt

*Skjorte

*Sko

*Underbukser

*Strømper

*T-shirt

-Tøj til dagen efter

Katja

-Alt, for hun ved ikke endnu, hvad hun vil have på.

-Tøj til dagen efter

Administrativt

*Invitationer ( Sendt ud i december 2005 incl. julekort, som alle troede det var )

*Kirken.

*Forlover (Bents nevø Christian)

*Gavekoordinator (min veninde Helle)

*Toastmaster (Vores ven Dennis, som også er en af mine ansatte)

-Reception i kirken ( Er bestilt, men er endnu ikke bekræftet )

*-Ægteskabserklæring er sendt

*Bordkort incl. gaveposer mangler kun vers, der skal lægges i, som bliver lavet i morgen

- Vores kørsel fra kirken til hotellet

-Bordplan

Receptionen

*Bryllupskage (min veninde Tine laver den)

*Sandwich (bestilt hos min veninde Helle, som er køkkenleder)

*Rødvin

-Riccodonne (Lækker champagne look a like fra Netto, som smager himmelsk)

-Øl

-Sodavand

*Fotograf ( Vi vil gerne have billeder af alle gæsterne fra receptionen. Samtidig skal han tage billeder af os bagefter og han gør det gratis, Arne du er en ENGEL)

Hotel med overnatning til os og gæsterne

*Hotellet (19 dobbeltværelser, 2 enkeltværelser og 1 stk. suite)

*Menu

*Drikkelse

-Musik

*Møde med hotellet, for de sidste "rettelser" mandag den 17. april kl. 11:00

*Bustransport til gæsterne fra kirken til hotellet og tilbage igen dagen efter

*-Chokolade og chips til gæsterne til og efter kaffen

Rejse

*Bestilt rejse til Alcudia den 20. maj hjemkomst den 27. maj.

Redigeret af zesp
0

Del dette indlæg

Sikke nogle møg lækre unger du har! Er sikker på, du ikke bestiller andet end, at holde håbefulde piger og drenge fra dørerne :bearhug: Er det overhovedet muligt at planlægge bryllup i mellemtiden :cheerleader3:

-Ja, for Zennies liste er blevet SÅ meget kortere - SKØNT!

0

Del dette indlæg

Hej Lotte, dejligt du er på banene igen. Du har været savnet.

Jo jeg er i CPH, hvor jeg har været siden 1991, hvor min barsel sluttede med Katja, havde hende faktisk med i liften til mig job samtale. :cheerleader3:

Hvor var du henne da du var hos SSP ? Sad faktisk i går og lavede et reklame banner til dem i Globel News Book, vedr. Leif Davidsens nye bog.

Jeg var i Seafood, Herford, Gino's, Tiovoli kroen og i deres hovedekøkken! Arbejdede derude fra 98- 2001

Så jeg har været lidt rundt omkring!

Men kan regne ud at vi har været derude samtidig!

Redigeret af Fru Munk
0

Del dette indlæg

Sikke nogle møg lækre unger du har! Er sikker på, du ikke bestiller andet end, at holde håbefulde piger og drenge fra dørerne :balloons: Er det overhovedet muligt at planlægge bryllup i mellemtiden :pokey:

-Ja, for Zennies liste er blevet SÅ meget kortere - SKØNT!

Er alle unger ikke bare dejlige, når de er på et billed... :sm::(:(

To stk. teenagere, er næsten for meget af det gode.

Drenge er dog lidt nemmere, at have med at gøre, for de lukker sig bare inde på deres værelser og kan kun sige lyde som uhhh ommm ummmm og kommer kun ud, når de skal have noget af spise og når der er reklamer i fjernsynet... :)

Piger der imod..............respekt for min mor. Nøj hvor har man bare lyst til at lave denne her :bask:

Meeenn ret skal være ret, for hun kan også være den dejligste tøs, som man bare kan knus elske. :bearhug:

Og vedr. det modsatte køn, jo så lærer man rigtig mange navne og ansigter af kende, for det vælter ind og ud af døren her i tide og utide. Dog ikke noget med kærester sådan rigtigt, men mange der besøger Nick ( for at se på hans søster ) og manger der besøger Katja ( for at se på hendes bror ) Der er jo kun 1½ imellem dem.

Ang. listen, ja så syntes jeg også det hjælper lidt på den.

:cheerleader3: Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer