Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Lækkert sted I skal på ferie!! Det kunne jeg godt bruge....

Og hvor er din kjole bare smuk!! Det er jo noget helt andet end på modelbillederne!! Smuk smuk!! Glæder mig til at se dig i den!!

Svale

:blush: Ja, det er noget helt andet, men som sagt før, så er jeg ikke født i den krop, til at kunne passe den slags kjoler. Måske før jeg fik børn........ men det er også 10-12 kg. siden :bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW - Virkelig søde og romantiske smykker, du har fundet :bearhug:

Det der med filoleret må du lige give en tilbagemelding på. Jeg har også tænkt på at lave dem selv, men tror måske nok, det er en del sværere at få udtryk på kropsholdning og ansigter, end man lige regner med.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

WOW - Virkelig søde og romantiske smykker, du har fundet :bearhug:

Det der med filoleret må du lige give en tilbagemelding på. Jeg har også tænkt på at lave dem selv, men tror måske nok, det er en del sværere at få udtryk på kropsholdning og ansigter, end man lige regner med.

Kh Bettina

Hej Bettina

Jeg giver dig en melding, når jeg har fundet ud af hvad jeg skal bruge og om hvordan det går.

Evt. også et par billeder undervejs.

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en masse lækre ting du har gang i, uden at jeg har opdaget det! Megt smuk kjole, som jeg selvfølgelig ønsker mig at se DIG i :bearhug:

Og buketten er bare skøn, ligesom de voildt flotte smykker, som jo oven i købet er billige!

Din søn skal da bare kaste sig ud i et trendyt hvidt jakkesæt! Det er da kun kvinderne der ikke må bære hvidt for ikke at kunne blive forvekslet med bruden. Og det må man vel formode ikke er tilfældet med din søn.

Jeg er også ret vild med dine gaveposer. Har du fundet dem færdige i den brune farve og selv sat forsiden på? Jeg kunne virkelig godt bruge at blive fri for at folde gaveposer selv, så hvis du har købt dine, kunne jeg måske lokke dig til at fortælle mig hvor?

Mange knus fra Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en masse lækre ting du har gang i, uden at jeg har opdaget det! Megt smuk kjole, som jeg selvfølgelig ønsker mig at se DIG i :blink:

Og buketten er bare skøn, ligesom de voildt flotte smykker, som jo oven i købet er billige!

Din søn skal da bare kaste sig ud i et trendyt hvidt jakkesæt! Det er da kun kvinderne der ikke må bære hvidt for ikke at kunne blive forvekslet med bruden. Og det må man vel formode ikke er tilfældet med din søn.

Jeg er også ret vild med dine gaveposer. Har du fundet dem færdige i den brune farve og selv sat forsiden på? Jeg kunne virkelig godt bruge at blive fri for at folde gaveposer selv, så hvis du har købt dine, kunne jeg måske lokke dig til at fortælle mig hvor?

Mange knus fra Gitte

Hej Gitte.

Først vil jeg da lige takke for alle de pæne ord og roser :)

Sæ´følig kan du lokke mig til det, det er jo derfor det forum er så godt, så vi kan "låne" og få gode ideer hos hinanden. :blush:

Poserne er færdig købte i Panduro Hobby, 5 stk. for 14.- kr.

Det uden på laver jeg selv og printer det på klister papir og sætter dem selv på.

Kan rigtig godt forstå, du gerne vil købe dem færdige, jeg orkede heller ikke at folde dem selv. :)

Hurtigt og nemt og ikke nok med det, så kan jeg godt lide det lidt rå look, som posen har.

Mange :bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaaaah... Hvis jeg var en størrelse minus var det helt sikkert muligt.. Men det er jeg ikke *SS* Desuden har jeg købt min kjole og er heldigvis godt tilfreds *SS* Er nok ikke lige så fin som din... Men når man er en større model skal man jo passe lidt på *SS* Men døm selv *SS*

Knuz Trine

post-16460-1142872532.jpg

post-16460-1142872545.jpg

0

Del dette indlæg

Tjaaaaaah... Hvis jeg var en størrelse minus var det helt sikkert muligt.. Men det er jeg ikke *SS* Desuden har jeg købt min kjole og er heldigvis godt tilfreds *SS* Er nok ikke lige så fin som din... Men når man er en større model skal man jo passe lidt på *SS* Men døm selv *SS*

Knuz Trine

Ved heller ikke lige hvad jeg tænkte på, for jeg har jo set din kjole i din tråd og syntes den er super flot til dig.

:) nej vi bruger nok ikke helt samme størrelse, men det er jo ikke størrelsen der skaber en dejlig kvinde vel. :bearhug:

:blush:

Zennie

0

Del dette indlæg

:bask: Og hvordan var det så lige, at jeg præsterede ikke at have været her forbi før :bearhug::pokey:

Tak for din søde hilsen i min tråd :biggrin:

Din kjole er godt nok flot. Jeg er vild med det yderste lag i organza eller tyl (eller hvad det nu er) med de spredte blomster på.

En ferie lige inden brylluppet lyder faktisk som en rigtig god ide. Så har man tid til hinanden og andet en små bryllupsdetaljer.

:hug:

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knuz Trine

Ved heller ikke lige hvad jeg tænkte på, for jeg har jo set din kjole i din tråd og syntes den er super flot til dig.

:biggrin: nej vi bruger nok ikke helt samme størrelse, men det er jo ikke størrelsen der skaber en dejlig kvinde vel. :bearhug:

Zennie

Ellers så skaber størrelsen bare mere kvinde *GG* Nej ved godt jeg er stor, men synes jeg er en af dem der har været heldige og fundet en kjole der kun gør gode ting ved mig *SS*
0

Del dette indlæg

:bask: Og hvordan var det så lige, at jeg præsterede ikke at have været her forbi før :bearhug::pokey:

Tak for din søde hilsen i min tråd :biggrin:

Din kjole er godt nok flot. Jeg er vild med det yderste lag i organza eller tyl (eller hvad det nu er) med de spredte blomster på.

En ferie lige inden brylluppet lyder faktisk som en rigtig god ide. Så har man tid til hinanden og andet en små bryllupsdetaljer.

Anna

Hej Anna

Ja den er go nok, det er organza og tik tak skal du have.

Ja det var også vores tanke, at komme lidt væk fra det hele og bare nyde hinanden og forhåbentlig lidt sol.

Zennie

0

Del dette indlæg

Knuz Trine

:biggrin: nej vi bruger nok ikke helt samme størrelse, men det er jo ikke størrelsen der skaber en dejlig kvinde vel. :bearhug:

Zennie

Ellers så skaber størrelsen bare mere kvinde *GG* Nej ved godt jeg er stor, men synes jeg er en af dem der har været heldige og fundet en kjole der kun gør gode ting ved mig *SS*

Om du så havde været dobbelt så stor, så gør det dig ikke til en dårligere kvinde. Lider vi alle ikke af lidt overvægt..........jeg gør. Jeg er en str. 40, ikke for stor og heller ikke for lille, men vi vil alle gerne være en str. 36 men det er mange år siden det lod sig gøre for mig.

Min mor har altid været på slankekur, af hvad jeg kan huske, men før hun fik børn, vejede hun kun 45 kg og det passede til hendes højde som er 157 cm. Min datter har været på julemærkehjem og tabte næsten 10 kg, men har nu ca. 1 år efter, taget det hele på igen. Hun er bygget som resten af hendes fars familie og som jeg siger til hende, jeg elsker hende absolut ikke mindre af den grund og jeg er der for hende, den dag hun vælger selv, at gøre noget ved vægten, for jeg kan ikke gøre det for hende. Jeg laver fedt fattig mad hver aften, men jeg kan ikke styrre hvad hun putter i munden i løbet af dagen. Hun ved det godt selv, at det er hende selv der skal tage beslutningen og hun ved, at jeg er der og vil bakke hende op, til hver en tid.

Men nok om vægt, jeg syntes du lyder som en forfærdelig dejlig kvinde og det må der være andre end mig der syntes ........ :biggrin:

:pokey: og :biggrin:

Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer