Guest zesp

B og Z NYGIFTE 3. juni 2006

835 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:super::):balloon::balloon:

Hold da ferie en flot flot kjole!

Glæder mig til at se den på! :griner:-

:bearhug: Ja den er stor ikke !!!! især når man sammenligner dem jeg havde tænkt mig.

Meeeennnnnnn, når kroppen nu ikke ser ud som da man var 20 år, så må man omprioterer

og sige til sig selv, "Jeg er erotisk buttet" :bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg bliver jo 41 år og i den anledning, har min chef fået den ide, at det skulle alle andre på vores (1800 mennesker) arbejdsplads også vide.

Da jeg mødet i morges, var mit kontor pyntes til den stor guldmedalje. Han flag fra hans flagstang, hænger her inde og alle steder er der små flag, uden for mit kontor står der en lille flagstang med flag. Ikke nok med det, da kl. var 9, kom der 20 kolleager ind på mit kontor og sang fødselsdags sang for mig...... :super:

Meget rød i kinderne og våde øjne, måtte jeg så invitere dem alle til kaffe her kl. 14:30.

Så derfor må jeg hellere slutte nu, for jeg skal også nå og lave kaffe.

Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min søn på 17 år, vil gerne have et hvidt jakkesæt på, når nu hans mors skal giftes.

Må han det eller er det kun kvinderen der ikke må komme i hvidt. ???

:super:

Zennie

Jeg vil da tro, at det kun gælder kvinderne :)

og lidt mere bagfra

WOW - det er godt nok en flot kjole, glemte at kommentere den tidligere. Bare super flot. :bearhug:

:balloon:

Dinah

Jeg var lidt i tvivl, om det kun gjalt kvinder og Nick vil ikke stå der og få dumme kommentarer fra andre gæster, hvis han ikke havde et ordenligt svar, hvilket jeg godt kan forstå.

Men nu har han, TAK Dinah. :balloon:

Tak vedr. kjolen, jeg glæder mig også til at få taget nogen billeder, hvor jeg er inde i kjolen.

Zennie

0

Del dette indlæg

Hej Zennie

Tak for din søde besked i min tråd.

Du har så ret, der er faktisk også komme små hvide vintergækker i vores have :)

Det er godt nok en super flot kjole du har fundet dig, glæder mig meget til at se dig i den, især de spredte broderede blomster er bare super flot, glæder mig bare så meget til selv og skal ud og prøve noget ligende.

Ang. din søn, så synes jeg faktisk, men det kan godt være at det kun er mig som synes det, at ens bryllupsdag, netop skal være en dag, som er præcis om selv gerne vil have den og ikke som gæsterne ønsker den, så kan de jo selv gifte sig :) og bortset fra det, så tror jeg også at det kun er kvinderne som ikke må have hvidt på og som heller ikke må have en kjole som overstråler brudens, så et jakkesæt er jo noget helt andet, han kommer da til at se så smart ud :blush:

Har helt glemt at skrive ang. jeres kirke, så gad jeg godt vide om det ikke er samme arkitekt som har tegnet vores kirker, det er i hvert fald samme type.

Vi har bestemt os for den vi bor i nærheden af det er tornbjerg kirke i min tråd, det hvide, indgangspartiet og lamperne, ser ret ens ud.

Knus og :bearhug: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så kom billederne. Min veninde har taget billeder af den, imens hendes datter holder den.

Her er så kjolen forfra

Wauuuu - den er bare SMUK!!! *suk*

Glæder mig til billeder af DIG i den!!!

Jeg glæde mig også til at se billeder med mig selv i den, for jeg har kun set dem på mig en enkelt gang, i et meget lille spejl, hvor der stod en anden kommende brud bag i og ventede på at det var hendes tur til at kigge i spejlet.

:bearhug:

Zennie

0

Del dette indlæg

Hej Zennie

Tak for din søde besked i min tråd.

Du har så ret, der er faktisk også komme små hvide vintergækker i vores have :blink:

Det er godt nok en super flot kjole du har fundet dig, glæder mig meget til at se dig i den, især de spredte broderede blomster er bare super flot, glæder mig bare så meget til selv og skal ud og prøve noget ligende.

Ang. din søn, så synes jeg faktisk, men det kan godt være at det kun er mig som synes det, at ens bryllupsdag, netop skal være en dag, som er præcis om selv gerne vil have den og ikke som gæsterne ønsker den, så kan de jo selv gifte sig :lol: og bortset fra det, så tror jeg også at det kun er kvinderne som ikke må have hvidt på og som heller ikke må have en kjole som overstråler brudens, så et jakkesæt er jo noget helt andet, han kommer da til at se så smart ud :blink:

Har helt glemt at skrive ang. jeres kirke, så gad jeg godt vide om det ikke er samme arkitekt som har tegnet vores kirker, det er i hvert fald samme type.

Vi har bestemt os for den vi bor i nærheden af det er tornbjerg kirke i min tråd, det hvide, indgangspartiet og lamperne, ser ret ens ud.

Knus og :bearhug: Sarah

Hej Sarah

Velbekommen, bare du husker at se lyst på tingene, så går det nok alt sammen.

Vedr. kirken, så kan der faktisk nok være noget om det. :)

Han bliver bare så smart og lækker, jeg bliver i alle fald så glad og stolt når har siger, at han gerne vil se godt ud til sin mors bryllup :)

Mange :blush: Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer