brosid

Brosid's bryllup d. 12.08.2006

85 posts in this topic

:bearhug: Tusind tak for de mange søde kommentarer og ros til mine ting -HAHA-

Jeg er SÅ glad for min kjole :cheerleader3:

Nu har jeg været i byen et par timer, men straks jeg kom hjem måtte jeg lige ind og se billederne igen og selvfølgelig se hvad I havde skrevet :blush:

- det er faktisk godt nok at ikke se billederne i noget tid, fordi så kan man se dem med friske øjne, og jeg er så glad for at se at smykkerne er perfekte til kjolen ... Det er så lækkert .. fordi det betød så meget for mig at det skulle være netop de smykker.. så jeg er jo bare SMILES!! hehe

Tror helt bestemt at KJ kommer til at kunne li' kjolen og synes at jeg er smuk i den ... det har han bare at synes, or else .... :bask: ... :bearhug:

:butterfly: Brosid

0

Annonce ♥

Sikke en dejlig planlægningstråd - det er nogle fine ting du har - smykker, bordopdækning og ja, ikke mindst kjolen! :cheerleader3: Den er godt nok flot. Og jeg er enig med de andre, at det ser helt fint ud med stropperne. Du bliver godt nok smuk :loveshower:

Jeg fik forresten også selv syet nogle helt tynde stropper på min kjole. Så selvfølgelig synes jeg det er fint :bearhug:

Tine :bearhug:

0

Mandens tøj

Ja, I skal ikke snydes for KJ's tøj .. Han har hverken købt eller bestilt det endnu, men det sker indenfor de næste to uger. Vi var i KBH en weekend og prøvede herretøj - dog regner vi med at bestille det igennem "Hannesbo" i bruuns galleri :cheerleader3: Fordi dér køber han alt sit tøj inde.

KJ går altid i sort jakkesæt - i hvert fald tid .. et par gange om ugen mindst. Så han ville gerne have noget helt andet til brylluppet, så han også var lidt finere til sit eget bryllup, derfor køber han et lyst wilvorst jakkesæt i nougat (ja, det kalder de farven :bearhug:) ... jeg tror nok at det er den farve jeg har fundet et billede på .. det er i hvert fald en lækker varm sand/lysebrun-agtig farve :bearhug:

post-5998-1149021561.jpg

Edited by brosid
0

Super dejlig kjole -sidder godt på dig og fremhæver alle fordelene! Og lækker farve til gemalens tøj - synes jeg virkelig ser flot ud!!

Også skøn borddækning... må have taget timer/dage/uger/!!!

Hey fra knirke :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hejsa!

Endnu en 12. august-brud :cheerleader3: Det er da hyggeligt, at der er flere man kan dele sin spænding 100% med lige op til DAGEN! Jeg er helt vil med din borddækning - og kjolen, den er jo i en klasse for sig: virkelig smuk!!! Glæder mig til at følge dig!

0

:cheerleader3:

Hvor er du dog smuk i din superflotte kjole. Og smykkerne passer perfekt til - det er lige præcis sådanne øreringe jeg leder efter med lys og lygte - præcis hvor købte din svigermor dem? Nå, jeg når ikke at komme på skiferie inden den store dag :bearhug: , så jeg må finde noget lignende.

Mon ikke også din kommende mand falder bagover af forelskelse når han ser dig?

:bearhug:

Simone

0

Annonce ♥

Dine bordkort tager jeg virkelig hatten af for, de er så søde, og det ser så svært ud. Kjolen er også perfekt og smykkerne passer rigtig godt til.

Glæder mig til at se mere fra din kreative hånd.

:balloons:

Taaarrrkk :bearhug:

Det har også taget liidt tålmodighed. Men når først man sætter sig ned med det, så er det faktisk ikke så slemt :bearhug:

0

:balloons:

Hvor er du dog smuk i din superflotte kjole. Og smykkerne passer perfekt til - det er lige præcis sådanne øreringe jeg leder efter med lys og lygte - præcis hvor købte din svigermor dem? Nå, jeg når ikke at komme på skiferie inden den store dag :bearhug: , så jeg må finde noget lignende.

Du skal giftes efter mig, så du kan da bare låne mine når jeg er godt gift :bearhug:

0

Hurra for pap-svigermødre

Til fars dag kørte vi op til KJ's far. KJ havde en gave at aflevere og ville jo også overraske sin far med et besøg. Og så var vi jo nysgerrige efter at se den bil han har lovet os i bryllupsgave :balloons:

Og faren blev overrasket og glad :bearhug: ... og vi fik en prøvetur hihi

Nåmen, det jeg egentlig bare ville sige er at vi havde den mest hyggelige tur deroppe, og endte med at blive flere timer mere end planlagt. KJ var ude at skrue i biler med sin far, og jeg var inde sammen med min pap-svigermor (som jeg kun har mødt 3 gange før).. og véd I hvad? Hende vil jeg bruge så meget mere som svigermor end min svigermor .. hun er bare fantastisk. Nem at snakke med, ligetil at være på besøg hos .. og SUPER kreativ hehe

Hun laver en masse stearinlys selv. Og det fik jeg også lov til at prøve.. hvor var det sjovt og hyggeligt (det kan man godt få mange timer til at gå med, skal jeg hilse og sige).

Hun fortalte mig at hun havde lavet nogle prøver efter de havde fået vores invitation. Og hendes egentlige tanke var at hun ville sige til mig at jeg skulle lave plads på buffetbordet til at hun kom med en skål med noget i (flydelys og blomster). Men da vi så kom til fars dag, havde hun tænkt at det ville være sjovere hvis jeg selv havde været med til at lave dem .. og det fik vi gjort.. det var bare hyggeligt.

Jeg fik 11 lys med hjem til at pynte med .. og to bloklys (som jeg vil have stående derhjemme) .. og så aftalte vi at vi snart skulle komme igen, så vi kunne lave nogle flere.. så kunne kj jo hjælpe svigerfar med at lægge nogle fliser (det synes jeg da er en god arbejdsfordeling hehe)

Men I skal da lige se nogle billeder, ikke? De kommer om to sekunder i næste besked .. (skal lige have dem taget først hihi)

:butterfly: Brosid, der havde en SUPER god fars dag hehe

Edited by brosid
0

Annonce ♥

Hjemmelavede lys

Først et billede af bloklysene, som jeg vil have stående i reolen i min stue :bearhug: Jeg synes de er fine ... selvfølgelig kan man godt se at det er første gang jeg har valgt farver og sådan noget til et hjemmelavet stearinlys, men derfor må jeg da gerne være lidt stolt, ikk? :balloons:

post-5998-1149599959.jpg

Hmm, gad vide om man kunne lave sine egne bloklys til bordene ... altså til brodpynten .. det må man kunne, istedet for at gå ud og købe hvide runde bloklys i bilka.. så bare lave disse firkantede selv .. hmmm, det må jeg lige overveje (mangler en 'tænke tænke'-smiley)

Edited by brosid
0

... og så lysene til buffet'en (eller receptionen, det er ikke helt besluttet endnu), som jo kan flyde og derfor ligge i en skål med vand og blomster - hvor romantisk :balloons:

post-5998-1149600549.jpg

post-5998-1149600561.jpg

Jeg er bare super-super stolt af mine lys .. og glad for at have en kreativ pap-svigermor

0

Fotograf

Jeg har helt glemt at fortælle jer hvem vores fotograf er :bask:

Billeder betyder rigtig meget for os - vi er begge lige interesserede i at fotografere og se billeder, så dét var en ting vi ikke ville spare på. Vi har derfor valgt fotografen over alle fotografer (eller det synes jeg jo hehe):

Michael Grøn - Billedmageren. Hans hjemmeside kan ses her

Han kommer med en ekstra fotograf, så både brud og gom bliver fulgt i forberedelserne. Det er nyt for ham at gøre det på den måde, så det bliver spændende at være lidt prøveklud-agtige ;)

Han laver en indbundet bog til os med billeder stillet op på den mest fantastiske måde. Derudover laver han mindre indbundne bøger til vores forældre, så det bliver en PERFEKT forældre-gave :)

Selvfølgelig er dette ikke billigt. Men som sagt; billederne er ikke noget vi vil spare på. Da det er det eneste vi egentlig har fra dagen - også om 10, 20, 30 år

0

Annonce ♥

JEG ER FULD STÆNDIG VILDE MED DE LYS DER :):):balloon:

Tak :balloon:

Jeg er også HELT vildt stolt af dem - jeg har jo aldrig lavet lys før... men det ville min pap-svigermor heldigvis lave om på :loveshower:

0

Præsten

Så har vi haft præsten til morgenkaffe ovre ved KJ, det var rigtig, rigtig hyggeligt.

Vi importerer ham fra Færøerne. Og han var i DK alligevel i denne weekend, så det var oplagt at invitere ham over :denmarkflag:

Det var rigtig dejligt at få stillet alle de dumme spørgsmål ;)

Ritualet

Det ritual som præsten bruger er ikke det almindelige kirkeritual, men et der ligner det engelske meget.

Han sendte mig en mail med det, så jeg kunne oversætte det til dansk... og hvor var det bare fedt at se.

Det bliver sådan at vi siger ja to gange, og derefter gentager vi efter præsten og til sidst udveksler vi ringe mens vi selv siger et løfte, der følger med ringen (om troskab og kærlighed og sådan noget).

For mig virker dette ritual bare så dybt. Så jeg er bare rigtig glad :biggrin:

Men jeg vil måske lægge ritualet ind her når jeg har oversat det til dansk.

0

Lækker kjole, og jeg kan godt forstå at du er stolt af de lys, de er hammer-flotte :denmarkflag:

Det lyder bare godt med det ritual, lidt mere personligt end man er vant til.

0

Gommens tøj

Wilvorst kunne det ikke blive .. ikke i den farve, som han egentlig havde besluttet sig for ... Det kunne simpelthen ikke skaffes i hans størrelse (Og ekvipiristen - eller hvad sådan en herretøjshandler kaldes ringede endda til fabrikken :blush: ).

Så han prøvede et andet sæt som havde lidt ud i den samme farve, bare uden wilvorst striberne. Og med stribet vest og plastron. Rigtig rigtig stilet.

Vi tror endda at det bliver bedre end det andet, idet han jo så bedre kan bruge det igen .. det kan man ikke på samme måde med det stribede.

Nåmen et billede skal I ikke snydes for... Men bær over med at vesten er et nummer for lille .. den rigtige størrelse kommer om en uges tid.

post-5998-1150198426.jpg

Hmm, det er taget med telefonen, så det er ikke sikkert at billedkvaliteten er super .. eller at farverne heeelt passer.

Men ellers kan sættet ses i Hannesbo i Bruuns Galleri (hihi håber det er ok med anbefalinger; Vi har bare altid fået den bedste service - men KJ er der selvfølgelig også tit).

Hvad synes I om plastron og vest.. og jakkesættet til min kjole? Jeg håber at det bliver godt :bearhug:

Vi har aftalt at nu ser jeg ikke jakkesættet mere før på dagen .. jeg skal jo også have noget at glæde mig til, ikk? :heart:

0

Annonce ♥

Vielsesringe

Idag fandt vi de mest symbolske vielsesringe, som jeg nogensinde har set. Og dem har vi stortset besluttet at vi vil have. Da vi så billedet i guldsmedens brochure tabte vi begge kæben - så det bliver nok dem ;)

Symbolikken: Den ene er ikke hel uden den anden ... er det ikke bare perfekt?

Vi har været rundt til forskellige guldsmede idag for at kigge priser og muligheder i ringe a'la dem IrishBride har fået lavet (Fordi de er bare smukke!!). Men der har ikke rigtig været noget, som vi rigtig faldt for.

Ved den sidste guldsmed kiggede vi bare i vinduet ved, og havde aldrig overvejet at gå derind. Men, men KJ så en ring som han liiige ville spørge om pris på ..

... det ene førte til det andet og tyve minutter efter lukketid (!!!!!) viste guldsmeden os en brochure hvor nedenstående ringe var på forsiden. Da han så vores reaktion fandt han dem frem .. og neeejj hvor er der bare flotte.

Det vi blev enige med guldsmeden om var at vi skulle have blanke ringe, og så på herreringen ville hjertet være udfyldt med det der hamrede noget (eller hvad det kaldes).

post-5998-1150311808.jpg

Vi regner med at tage derned i næste uge og bestille ringene - det må da være i god nok tid ... eftersom alle guldsmedene siger 10-14 dage før hehe

Edited by brosid
0

Hvor er du nået langt. Jeg kan især godt lide at din kjole og mandens tøj passer så godt sammen. Det kommer til at se rigtig godt ud når i står ved siden af hinanden.

Symbolikken i ringene synes jeg også er helt fin.

:bearhug:

Beatles

0

Ringpose

Jeg fik et Pilgrim smykke i julegave af min svigermor og hendes mand. De har jo de fedeste indpakninger dernede, som bla. også indbefatter små stofposer. Ved julegaven var den en bordeaux-agtig farve (se nedenstående billede).

Og vi har overvejet at bruge stofposen istedet for en ringpude. Man vil igennem stofposen kunne se guldet glimte :(

post-5998-1150319432.jpg

Evt. vil jeg nok udskifte silkebåndet med et hvor der ikke står Pilgrim på :bearhug:

Ps. det er mine forældres ringe, jeg har lånt for at se hvordan det ser ud med guldringe i posen :denmarkflag:

Edited by brosid
0

Det ser da sødt ud... Kunne evt kombinere det med at ringene bliver båret ind på puden hvor de ligger i en pose *SS* Men vilel selv skifte båndet ud tror jeg *SS* MEn ellers en fed ide *SS*

knuz Trine

0