brosid

Brosid's bryllup d. 12.08.2006

85 posts in this topic

Hej piger

Så tror jeg endelig at det er blevet min tur til at give mit besyv med her blandt alle jeres fantastisk inspirerende bryllupsplanlægninger.

Det har været lidt så som så for os at få sat en dato. Jeg ville gerne giftes d. 20. maj '06, men fandt senere ud af at det nok ville blive for hårdt midt i eksamen.. Hvorefter vi bestemte os for at 5. august ville være en godt tidspunkt, men men men da var vores kirke optaget til en anden vielse... :cheerleader3:

Nu har vi så besluttet at gifte os d. 12. august istedet, og har reserveret kirke, samt feststed. Det var en lettelse at høre at begge steder var ledige til den dag hehe :yay:

Nu glæder jeg mig til at dele min planlægning med jer, og måske også få noget feedback om de forskellige ting.

:cheerleader3: Brosid

Indholdsfortegnelse:

Feststedet

Invitationer

Musik

Inspiration til bordopdækning

Brudekjole - billede fra internettet

Inspiration til frisure

Sko

Min helt egen smykkeserie

Prøve-bordopdækning

Kjoleprøvning .. med masser af nåle

Mandens tøj - modelbillede

Hurra for pap-svigermødre

Hjemmelavede lys

Fotograf

Præsten og ritualet

Gommens tøj - første og sidste gang jeg ser det inden brylluppet

Ringe - Utrolig symbolske

Ringpose

Ønskeliste

Festmenu

Tandstikæsker

Enjoy :birthday:

:butterfly: Brosid

Edited by brosid
0

Annonce ♥

Velkommen til - håber du blir lige så glad for at være her, som alle os andre - det er et SKØNT sted at være!!!!!! :cheerleader3::birthday:

:cheerleader3: og tanker,

Sanna

Glæder mig meget til at se og læse MEGET mere!!!

0

Annonce ♥

Feststedet

Og billeder skal I få ..

Startende med vores feststed, som er Café Nicolai ... et selskabslokale i folkeoplysningens hus .. det er et rigtig lækkert sted.

I kan læse mere om selskabslokalet her

post-5998-1137516197.jpg

Vi dækker dog ikke op med runde borde, som på billedet.

Edited by brosid
0

Tak for den fine velkomst

Men det er da vist også på tide, har efterhånden været mere eller mindre silent member i lang tid...

Er der forresten en af jer der kan fortælle mig hvordan man laver index.. altså jeg har lavet et, men det er da lidt træls at explorer åbner et nyt vindue hver gang, man trykker på en af link'sene på indholdsfortegnelsen... hvordan skal jeg oprette den for at undgå det? Hvis det overhovedet kan lade sig gøre..

0

Annonce ♥

Velkommen til - kan næsten garantere dig for at du vil få mange gode timer foran skærmen - der er meget inspiration og mange gode råd at hente om løst og fast, alt mellem himmel og jord - og vi er ikke blege for at kommentere alt derudover.

Hej fra knirke

0

Er der forresten en af jer der kan fortælle mig hvordan man laver index.. altså jeg har lavet et, men det er da lidt træls at explorer åbner et nyt vindue hver gang, man trykker på en af link'sene på indholdsfortegnelsen... hvordan skal jeg oprette den for at undgå det? Hvis det overhovedet kan lade sig gøre..

<{POST_SNAPBACK}>

hejsa

desværre, så er det muligheden - man kan ikek gøre så den bare 'springer' til det linkede indlæg

:bearhug:

0

Annonce ♥

Invitationer

Så blev invitationerne færdige .. og sendt ud.

Desværre fik jeg ikke lavet en blærerække, men et par billeder skal I da ikke snydes for ;)

Jeg har fået printet roserne på hvidt papir hos et printsted i Århus, og så har jeg foldet et stykke transparantpapir udenpå. De er bundet sammen med rød/sort glinsende tråd :cowsleep:

Nedenfor er billedet af forside

post-5998-1145998523.jpg

Edited by brosid
0

Annonce ♥

Velkommen til siden, glæder mig til at følge med i din planlægning.

Flotte invitationer, kan godt lide at de for en gang skyld ikke er så pastel eller hvide, men fuld knald på farver, meget flot. :cowsleep:

Er lidt nysgerrig, har du været ude og se på kjole, hvad skal I have af musik??

glæder mig til flere billeder :bearhug: Sarah

0

Annonce ♥

Musik

Ja, musik skal vi selvfølgelig også have, både til festen og i kirken:

I kirken - Udover de obligatoriske salmer (som vi endnu ikke har besluttet) har vi valgt at have en enkelt solosang fremført af Anne-Mette Jensen aka sanggaven. Det jeg har hørt af hende, synger hun fantastisk.

Hendes hjemmeside kan I finde her

Til festen - Vi var til en messe i musikhuset, hvor der var en række selskabsmusikere, som man kunne høre. Og dér talte vi med Musikformidlingen, som vi siden har bestilt musiker igennem. Jeg er mere tryg ved at gøre det ved dem, fordi dér er man lidt bedre sikret at der kommer en musiker - også selvom den, som det skulle være, bliver syg.

Nå men anyway, vi fik reserveret én, der hedder Lars Ginge Skov, han virkede til at være en sjov fætter *S*

Musikformidlingens hjemmeside kan ses her

Og Lars Ginge Skovs hjemmeside her

Edited by brosid
0

Borddækning - inspiration

Jah, jeg tilslutter mig alle dem der også har brugt denne skønne bordækning med roser.

Jeg har købt masser af - kunstige :blushsmiley: - roser, som vi er ved at klippe alle bladene af. Jeg var så bange for at de ægte blomster vil visne mens eller før vi sidder ved bordet. Og så er kunstige roser også billigere.

Udover roserne vil vi have sæt á 2 eller 3 bloklys stående langs bordene.

ps. jeg skal nok komme med billeder af prøveopdækningen, men det bliver desværre ikke før jeg er færdig med mit eksamensprojekt

post-5998-1147378004.jpg

Edited by brosid
0

Brudekjole

Endelig, endelig ... fandt jeg et billede af min brudekjole på nettet. :bearhug:

Den er købt i Brud- og festgården .. og jeg synes bare at den er utrolig fantastisk :balloons:

post-5998-1147473515.jpg

dog har jeg en lille bekymring, fordi det skulle tage dem 3 mdr. at skaffe den hjem. Der er nu gået 3 mdr., og derfor ringede jeg ud til dem og forhørte mig:

"Nej, den er ikke kommet. Men det tager 3-4 mdr ...."

3-4 ???? De sagde TRE

"Nårh, mon ikke den kommer??"

Øøøøh, dét er så ikke liiiige dén sætning jeg har mest brug for at høre, vel hehe

Måske er jeg bare for hysterisk hehe .. men jeg kan nu bedst lide at vide at den kommer til tiden ;)

Men ok, jeg ringer til dem om 14 dage, så håber jeg at den er kommet.. jeg har trods alt betalt ikke så lidt i depositum.

Nå, men nok om det. Jeg overvejer at få dem til at sy enten stropper, eller en eller anden form for ærmer eller noget på den, men jeg véd ikke... hvad synes I?

Edited by brosid
0

sikke en smuk kjole! enkel og stilren :balloons: , jeg tror ikke jeg ville få stropper eller ærmer på, men jeg har også en svaghed for de stropløse kjoler :bearhug:

bordene bliver da super flotte, det var også den borddækning vi startede med, men endte med noget ganske andet, det blev for kompakt med rosebladene, hvis der også skulle være plads til glas, stager, tallerkner etc. :biggrin:

og spændende med solosang i kirken, det lyder bare så smukt!

:bearhug: Stine

0

Hej du,

Jeg tilslutter mig Stine; jeg synes heller ikke, at du skal få syet stropper og lign på. Men jeg har jo OGSÅ en svaghed for stropløse kjoler :loveshower:

Men rigtig flot kjolen med en rigtig flot udskæring

:balloons:

0