shirley81

Sorcha & Morten 1/9-2007

118 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen

Så er det vidst blevet min tur til at oprette en tråd herinde.

Jeg skal giftes den 1.september 2007 på vores 5 års dag. Vi blev forlovet på vores 2 års dag og det er nu blevet tid til at begynde at planlægge bryllup.

Historien

Kirken

Feststedet

Familien

Fotograf

Budget

Ringene

Sang i kirke

Musik

Navneændring

Bryllupskage

Brudehår

Gæstebog

Brudekjolen

Gommens tøj

Invitationerne

Bryllupskørsel

Sløret

Invitationer til reception

Kagefyld & Topfigur

Brudebuket

Brudepigekjoler

Brudesko

Cecilias brudepigesko

Undertøj

Risposer

Cecilias brudepigekjole

Sådan blev vi kærester

Vi vidste egentlig godt hvem hinanden var inden vi blev kærester for vi havde en fælles omgangskreds, men jeg havde aldrig nogensinde skænket en tanke om at vi engang skulle være kærester.

Det hele startede med at jeg havde brugt hele weekenden sammen med nogle venner (også hans venner), hvor 3 ud af fire havde lagt an på mig hele weekenden, så det var jeg godt træt af.

Jeg havde så endelig fået smidt dem hjem om søndagen, men om aftenen skriver den ene en sms og spørger om han må komme ud til mig. Jeg svarer nej men begynder senere at kede mig lidt og skriver så til ham at de allesammen godt må komme ud, så var jeg jo fri for at være alene med nogle af dem og de er jo meget søde at være sammen med.

De kom så allesammen ud, og denne gang havde de Morten og en anden med.

Jeg begyndte så at snakke lidt med Morten for at slippe for alle de andre, og han var egentlig meget sød at snakke med.

Vi besluttede alle at tage hjem til ham og en af de andre ( de var 2 venner som delte lejlighed ).

I bilen på vejen hjem var der lidt trængt og jeg var tilfældigvis nødt til at side på skødet af ham hele vejen, og så han i vel nok gætte hvad der så skete :biggrin: vi begyndte at kysse tihi :bearhug:

Jaaahh og sådan startede det.

Forlovelsen

Vi var på en græsk ø på vores 2 års dag, og lige som vi sad og nød morgenmaden på balkonen fik jeg en kunstig meget flot rose hvor rose hovedet var af velour(er det stavet rigtigt?). Jeg var meget rørt over at han havde taget den med helt fra Danmark for at kunne give mig den på vores 2 års dag, der havde jeg endnu ikke opdaget at rosehovedet kunne åbnes. Da jeg lidt efter opdagede det fik jeg helt hjertebanken og vupti, indeni sad 2 forlovelsesringe, jeg synes det var meget romantisk og var meget rørt. :bearhug:

Planlægningen

Vi er ikke nået så voldsomt langt endnu men vi har da booket feststedet som bliver Skjalm Hvide Hotel ( " slottet som hører til")

Vi skal give 1095 pr. person som inkluderer:

Velkomstdrink

4-retters menu

vine ad libitum

kaffe og cognac

natmad

overnatning

morgenmad

bordpynt og blomster

Det var så lidt herfra

KnuzZ

Redigeret af shirley81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Så har vi idag booket Lyngby kirke :bearhug:

I får lige et par billeder af kirken fra deres hjemmeside, jeg skal nok lægge nogle flere ind når jeg selv har været oppe og tage nogle. :biggrin::blush:

post-17065-1138706766.jpg

Redigeret af shirley81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa - og velkommen til!! ;)

Sikke et dejligt frieri - det var der andre mænd der godt kunne lære noget af *kigger bebrejdende over på sin søde (men ikke så romantiske) tilkommende * :bearhug:

Både kirken og feststedet ser jo vidunderligt ud! :blink: Glæder mig til at se og læse meget mere!

:frizz2:

Birgit

0

Del dette indlæg

Kæreste Sorcha.

Nu måtte jeg jo straks lige ind og se din planlægningstråd, da jeg opdagede, at I også skal giftes i Lyngby Kirke... :huh::huh:

Det er den smukkeste kirke, der findes, og at vi så bor i sognet er jo helt perfekt!

Jeg kan fornemme, at I også har fået dispensation mht at booke kirken så lang tid i forvejen. De holder ellers på kun at indskrive kommende brudepar et år i forvejen. :blink:

Hvad tid har I reserveret? Vi har taget den kl. 12:30 :pokey:

Jeg bliver jo simpelthen nødt til at komme til globryllup!!! :(

Nej, hvor jeg glæder mig til at følge din planlægning de næste maaaaaange måneder! :blink:

Rigtigt hjerteligt velkommen til! :(

Kærligst Fynbo :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kæreste Sorcha.

Nu måtte jeg jo straks lige ind og se din planlægningstråd, da jeg opdagede, at I også skal giftes i Lyngby Kirke...  :(  :(

Det er den smukkeste kirke, der findes, og at vi så bor i sognet er jo helt perfekt!

Jeg kan fornemme, at I også har fået dispensation mht at booke kirken så lang tid i forvejen. De holder ellers på kun at indskrive kommende brudepar et år i forvejen.  :pokey:

Hvad tid har I reserveret? Vi har taget den kl. 12:30  :(

Jeg bliver jo simpelthen nødt til at komme til globryllup!!!  -HAHA-

Nej, hvor jeg glæder mig til at følge din planlægning de næste maaaaaange måneder!  :huh:

Rigtigt hjerteligt velkommen til!  -HAHA-

Kærligst Fynbo  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Fynbo

De havde også sagt til mig på kirkekontoret at de normalt kun skrev op et år i forvejen, men jeg havde snakket med Leif Bork Hansen og han havde lovet at vie os og sagde at vi skulle booke kirken med det samme.

Vi skal giftes kl. 14.00 så du kigger da bare forbi :bearhug:

:huh::blink:

0

Del dette indlæg

Kæreste Sorcha.

Nu måtte jeg jo straks lige ind og se din planlægningstråd, da jeg opdagede, at I også skal giftes i Lyngby Kirke...  -HAHA-  :(

Jeg kan fornemme, at I også har fået dispensation mht at booke kirken så lang tid i forvejen. De holder ellers på kun at indskrive kommende brudepar et år i forvejen.  :pokey:

Hvad tid har I reserveret? Vi har taget den kl. 12:30  :(

Jeg bliver jo simpelthen nødt til at komme til globryllup!!!  :cheerleader3:

Nej, hvor jeg glæder mig til at følge din planlægning de næste maaaaaange måneder!  :huh:

Rigtigt hjerteligt velkommen til!  -HAHA-

Kærligst Fynbo  :blink:

Hej Fynbo

De havde også sagt til mig på kirkekontoret at de normalt kun skrev op et år i forvejen, men jeg havde snakket med Leif Bork Hansen og han havde lovet at vie os og sagde at vi skulle booke kirken med det samme.

Vi skal giftes kl. 14.00 så du kigger da bare forbi :bearhug:

:huh::blink:

Ham skal vi også vies af. Vi kender ham en lille smule i forvejen.

Jeg vil glæde mig meget til at komme forbi til jeres bryllup.

:(

Kærligst :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer